XXL Nutrition

weldra 2de kuur (9 weken max) --- Graag jullie mening

Bezoekers in dit topic

Tango

Novice
Lid geworden
7 jun 2015
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Stats:

47 jaar
80 kg
1.79
Tussen 13 en 14 % Bf (rest zit voornamelijk in de buikstreek en onderkant/zijkant rug)
Train al ongeveer 4 jaar ongeveer .. laatste jaren 5 a 6 keer per week

(om een idee te geven: Bench ... 15x60kg (opwarming) /12x80/12x100/10x110/4x120)
Dit zijn stats "ZONDER" aas.

De volgende twee weken zit ik nog in mijn cut (low carbs dieet (-70 gr kh/dag - 250 gr eiwitten/dag)

Ik heb al eens 6 weken oral only kuur gedaan (Anavar 50 / Winstrol 40) ... en dat met redelijke resultaten (voor een oral kuur). ben alleen wel goed ziek geworden van dag 5 tot dag 15 ... maar dan echt ziek lol (orals flu?)

Had geen sides voor de rest ... ballen nie veel kleiner, enfin niks eingelijk.

De nakuur van 2 weken (nolva) is nu bijna 5 weken achter de rug.

Ik had deze kuur in gedachten voor binnen twee weken (ik ga eerst men bloed laten testen natuurlijk)

Test E 500 ew 1-9 w
Winstrol 50mg 1-4 w (4 weken)
Anavar 60mg 6-9 w (4 weken)
Nolva 10-14

Waarom 9 weken? gewoon omdat ik na 9 weken naar de states moet voor mijn werk en ik kan enkel de nolva meenemen. En ik wil nu eerst nog twee weken verder cutten.

één ding, geen gezeik over mijn leeftijd aub .... :)

Ok laat maar horen :)
 
Laatst bewerkt:
Test e is prima, zal kwa orals of of doen niet beide.

kwa je leeftijd je bent 21+ :)
 
Inderdaad, 1 van de twee orals mogelijk wegdoen. Misschien even kijken of enkel nolvadex wel voldoende is? heb voor mijzelf wat fina, roa, arimidex en aromasin liggen just in case. Als je er tijdens je cycle achter komt dat je iets extra's nodig hebt dan kan het wel even duren voordat je die in huis hebt.
 
Back
Naar boven