MuscleMeat

Welk aspect BB vind jij het belangrijkst? (1 bezoeker)

Welk doel is voor jou het belangrijkst?

  • Gezondheid

    Stemmen: 6 5,3%
  • Schoonheid

    Stemmen: 63 55,8%
  • Kracht

    Stemmen: 24 21,2%
  • anders

    Stemmen: 7 6,2%
  • kan niet kiezen

    Stemmen: 13 11,5%

  • Totaal stemmers
    113

Bezoekers in dit topic

kracht: 50%
schoonheid:40%
gezondheid:10%

Zoiets denk ik dat het bij mij ligt :)
 
DumphuiZ zei:
Ik heb hetzelfde doel :). Schoonheid is leuk als het niet teveel ten koste gaat van de functionele kracht, uithoudingsvermogen en flexibiliteit.

Dat word nu ook steeds meer mijn doel, ik wil nu binnen 1 jaar 50+ x dippen (bodyweight) en 50+ x chinnen (ook bodyweight). Ook 20 km non stop hardlopen maar evengoed aardig wat spiermassa behouden. All-rounder lijkt me gewoon iets leuker :)
 
The Rock zei:
kracht: 50%
schoonheid:40%
gezondheid:10%

Zoiets denk ik dat het bij mij ligt :)


Gek eigenlijk dat je totaal niet aan je gezonheid denkt he, ja pas op het moment dat je hem begint te knijpen maar eerder niet.
 
kracht 90%
schoonheid 0%
gezondheid 10%

zoiets denk ik :)
 
Gezondheid - 0%
Schoonheid - 60%
Kracht - 40%

Ik denk dat ik ben begonnen met trainen om beter te zijn dan anderen. Ik heb altijd de drang om beter te zijn, maar niet om het te bewijzen. Ik wil slimmer, sterker, sneller en mooier zijn dan anderen.
 
Kracht 60%
Gezondheid 20%
Schoonheid 20%

Zo ziet het er bij mij ongeveer uit.
 
Schoonheid is voor mij wel het belangrijkste. Kracht zit daar niet zo gek ver vandaan.
 
Schoonheid - 70%
Kracht - 20%
Gezondheid - 10%

Echt gezond is BB ook niet altijd vind ik, met name in de cut wil men nog wel eens ziek worden door gebrek aan energie en verminderde weerstand.
 
Kracht 80% schoonheid 20%
 
Ik heb kan niet kiezen gekozen. Kracht vind ik toch het belangrijkste denk ik daarna gezondheid maar om een mooi lichaam te hebben is toch ook leuk. Maar ik train vooral omdat ik me niet lekker voel als ik niet train.
 
ik ben dus nummer 2 die duielijk niet kan kiezen. ik wil mooi gespierd / krachtig / lekker voor de vrouwtjes en gezond sterk zijn
 
eduardjanssen zei:
Gek eigenlijk dat je totaal niet aan je gezonheid denkt he, ja pas op het moment dat je hem begint te knijpen maar eerder niet.

Ja precies, maar ja, vraag maar eens rond aan mensen waarom ze aan bodybuilding doen. Ik denk dat je van maar heel weinig mensen het antwoord zal krijgen: "Omdat het gezond voor me is". Ik denk dat 95% van de mensen er aan begint om sterker te worden en/of er beter uit te zien.
 
DumphuiZ zei:
Schoonheid is leuk als het niet teveel ten koste gaat van de functionele kracht, uithoudingsvermogen en flexibiliteit.


idem dito
 
beauty is in the eye of the beholder, gezondheid is een groter iets dan te bereiken is door BB alleen (sommigen aspecten van BB kunnen je imo zelfs verder van je gezondheid afbrengen) en kracht blijft dus over. Maar toch is ook dit niet het allerbelangrijkste aspect van BB voor mij...

dat is nl het volgende:

PLEZIER

:D (t blijft lachen als je niet fatsoenlijk meer een trap op kunt na een beentraining :P)
 
gezondheid: 25%
schoonheid: 75%
kracht: 0%

zoals je ziet hecht ik geen waarde aan de hoeveelheid gewichten die ik gebruik
vind ik het belangrijk hoe het met mijn gezondheid staat
en gaat het om mijn fysiek
 
MonsterStrength zei:
kracht 90%
schoonheid 0%
gezondheid 10%

zoiets denk ik :)

vreemd dat je voor schoonheid 0% kiest, want bij ''post een foto van je doelfysiek'' zeg jij een verlangen heb om er zo:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

uit te zien
 
tswhey zei:
vreemd dat je voor schoonheid 0% kiest, want bij ''post een foto van je doelfysiek'' zeg jij een verlangen heb om er zo:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

uit te zien

Jullie kleuters vinden het echt tof om bij elke gelegenheid powerlifters af te zeiken hé?

En als je kijk naar die doelfysiek, dat is volgens de standaardnormen hier NIET schoonheid ... :rolleyes:
 
MonsterStrength zei:
Jullie kleuters vinden het echt tof om bij elke gelegenheid powerlifters af te zeiken hé?

En als je kijk naar die doelfysiek, dat is volgens de standaardnormen hier NIET schoonheid ... :rolleyes:
Nu hap je te snel Dries.
Volgens mij bedoelt hij: Je hecht hier geen waarde aan uiterlijk, maar je gaat wel een foto posten van: Zo wil ik er wel uitzien.
 
Gezondheid, mens sana in corpore sano. Als de basis goed is dan volgt de rest vanzelf. Het geobsedeerd najagen van doelen op de andere gebieden kan je gezondheid ondermijnen. Het lijkt misschien cool om op je 50ste een mooi lichaam achter te laten maar als je daar eenmaal bent denk je er waarschijnlijk heel anders over. Gezondheid dus nummer 1, de rest is bijzaak.

Verhouding :

Gezondheid 70%
Kracht 5%
Schoonheid 5%
Discipline 20%
 
Laatst bewerkt:
Samu zei:
Nu hap je te snel Dries.
Volgens mij bedoelt hij: Je hecht hier geen waarde aan uiterlijk, maar je gaat wel een foto posten van: Zo wil ik er wel uitzien.


:yes: ik heb met mijn opmerking geen beledigende bedoelingen :sob:
 
Back
Naar boven