MuscleMeat

Welk aspect BB vind jij het belangrijkst? (1 bezoeker)

Welk doel is voor jou het belangrijkst?

  • Gezondheid

    Stemmen: 6 5,3%
  • Schoonheid

    Stemmen: 63 55,8%
  • Kracht

    Stemmen: 24 21,2%
  • anders

    Stemmen: 7 6,2%
  • kan niet kiezen

    Stemmen: 13 11,5%

  • Totaal stemmers
    113

Bezoekers in dit topic

tswhey zei:
:yes: ik heb met mijn opmerking geen beledigende bedoelingen :sob:
Hehe sorry zat nog vol woede van die andere thread over Jim Wendler ;)

No hard feelings, maar zoals ik zei, dat is mijn droomfysiek, zo wil ik er zeker uitzien, maar ik ga heus niet bv ff die spiergroep meer of minder trainen om perfect die fysiek te krijgen snap je ;)
 
Het is gewoon moeilijk voor te stellen dat iemand geen waarde hecht aan uiterlijk.

uiterlijk 70%
kracht 25%
gezondhead 5%
 
Var zei:
Het is gewoon moeilijk voor te stellen dat iemand geen waarde hecht aan uiterlijk.

uiterlijk 70%
kracht 25%
gezondhead 5%

Het is ook moeilijk te verstaan voor mij dat iemand geen waarde hecht aan kracht (zijn hier paar in deze thread met kracht 0%), elk zen doel, of je het nu zelf verstaat of niet
 
MonsterStrength zei:
Hehe sorry zat nog vol woede van die andere thread over Jim Wendler ;)

No hard feelings, maar zoals ik zei, dat is mijn droomfysiek, zo wil ik er zeker uitzien, maar ik ga heus niet bv ff die spiergroep meer of minder trainen om perfect die fysiek te krijgen snap je ;)

vanuit jou PL visie snap ik het helemaal :thumbs:
 
MonsterStrength zei:
Het is ook moeilijk te verstaan voor mij dat iemand geen waarde hecht aan kracht (zijn hier paar in deze thread met kracht 0%), elk zen doel, of je het nu zelf verstaat of niet


Klopt ieder zijn doel, alleen het geval is dat praktisch iedereen hier uiterlijk het belangrijkste vinden, en jij dan met je 0% buiten de boot valt. Je weet toch hoe dat gaat, vind de massa dit, en 1 ander iemand dat, dan zal die raar aangekeken worden en commentaar kriijgen.

Ik zeg niet dat die doelstellingen dan verkeerd zijn, maar that's just the way it is.
 
Schoonheid --> Symetrie, definitie, vasculariteit en een laag vet%
 
ik denk ongeveer zo:
kracht:45%
uiterlijk:40%
gezondheid:15%

kracht en uiterlijk liggen dicht bij elkaar, als ik train wil ik relatief zwaar trainen, dus funtionele spiermassa, maar uiterlijk vind ik ook nog steeds belangrijk.
 
Bij alles 33,33...% :p Ben ecto dus wil dikker worden, ben slap dus wil ik sterk worden, heb slechte rug + verhoogd risico op hartproblemen/cholesterol (erfelijk). :)
 
Wordt altijd gezegd dat ik een criminele maffiakop heb,dus dan het lijf maar mooi maken.
Kracht is geen 1e plaats maar wel een goede 2e.
Wat heb je eraan als je er als een bink uitziet en geen 25 kg van de grond krijgt/
Kun je net zo goed aan de Synthol?
 
Schoonheid 25%
Gezondheid 37,5%
Discipline 37,5%
 
I just wanna be big, maar dat is dus niet schoonheid volgens het merendeel, maar ik vind dat dan weer van wel
 
Uiterlijk en kracht.

Nu is het ook een zeer prettige bijkomstigheid dat je om optimaal te groeien er ook wel een gezonde levensstijl op na moet houden.
 
Schoonheid 80 %
Kracht 40 %
Gezondheid - 20 %
 
Gezondheid is voor mij het allerbelangrijkste, op de 2de plaats natuurlijk schoonheid, het zou maar hypocriet zijn dat te ontkennen.
 
psycho_b zei:
I just wanna be big, maar dat is dus niet schoonheid volgens het merendeel, maar ik vind dat dan weer van wel


Hmm ik rekende dat als schoonheid bij mn procenten dus je bent niet de enige. ;)
 
100% schoonheid!!!!

De rest is niet belangrijk want het interesseert helemaal niemand dat je 200 kilo kan banken......

En gezond is het niet echt als je je vol spuit met a.s dus ik ga geen mooi verhaal ophangen hier.
 
ik heb kracht gestemd

ik train niet enkel voor massa, maar eigelijk vind ik ze beide belangrijk
 
Testo zei:
100% schoonheid!!!!

De rest is niet belangrijk want het interesseert helemaal niemand dat je 200 kilo kan banken......

En gezond is het niet echt als je je vol spuit met a.s dus ik ga geen mooi verhaal ophangen hier.

Hahahaa... :thumbs:

Idd....maar geeft mezelf een ubergeil gevoel te weten dat je 150 kg kunt banken.
 
Back
Naar boven