XXL Nutrition

Welk aspect BB vind jij het belangrijkst? (1 bezoeker)

Welk doel is voor jou het belangrijkst?

  • Gezondheid

    Stemmen: 6 5,3%
  • Schoonheid

    Stemmen: 63 55,8%
  • Kracht

    Stemmen: 24 21,2%
  • anders

    Stemmen: 7 6,2%
  • kan niet kiezen

    Stemmen: 13 11,5%

  • Totaal stemmers
    113

Bezoekers in dit topic

ik denk dat het allerbelangrijkste nog wel is het verkrijgen van een ijzeren discipline!

gewoon jezelf de uitdaging stellen zowel met het oog op de training als het dieeten alles van jezelf eisen, en zo een keiharde discipline kweken. Een vorm van zelfverwerkelijking dus!

Zeker met mijn (dubbel)studie pluk ik hier nu de vruchten van! Ooit had ik 0.0 discipline maar dankzij bodybuilding kan ik mezelf tot alles dwingen. het geeft me een zekere controle over mijn leven.

daarnaast is het verkrijgen van een mooi fysiek en functionele kracht natuurlijk ook een must!
 
schoonheid en kracht...mooi ripped lichaam met mooi pak massa dat de mensen op straat het hoofd doet omdraaien...kracht komt op de 2e plek..staat ook wel lullig dat je dan geen zware boodschappentas kan dragen en je moeder wel:D
 
ZoutZak zei:
ik denk dat het allerbelangrijkste nog wel is het verkrijgen van een ijzeren discipline!

gewoon jezelf de uitdaging stellen zowel met het oog op de training als het dieeten alles van jezelf eisen, en zo een keiharde discipline kweken. Een vorm van zelfverwerkelijking dus!

Zeker met mijn (dubbel)studie pluk ik hier nu de vruchten van! Ooit had ik 0.0 discipline maar dankzij bodybuilding kan ik mezelf tot alles dwingen. het geeft me een zekere controle over mijn leven.

daarnaast is het verkrijgen van een mooi fysiek en functionele kracht natuurlijk ook een must!

Inderdaad, ik ga ook uit van het volgende; als je discipline kan opleggen voor BB je voeding en je training dan zal je dat ook makkelijker kunnen voor andere dingen in het dagelijkse leven, en dat kan alleen maar voordelen bieden.
 
juist, het is een erg goede leerschool. ik ken meer mensen die met het verkregen van discipline door BBing meer of juist succesvol werden in zaken als studie!

had hier laatst met Boogie nog een discussie over, hoe kan het dat je wel jezelf kan dwingen streng te dieeten en harde trainingschemas vol te houden en vervolgens vroeg naar bed te gaan, maar niet gewoon dagelijks kunnen studeren?
 
ZoutZak zei:
juist, het is een erg goede leerschool. ik ken meer mensen die met het verkregen van discipline door BBing meer of juist succesvol werden in zaken als studie!

had hier laatst met Boogie nog een discussie over, hoe kan het dat je wel jezelf kan dwingen streng te dieeten en harde trainingschemas vol te houden en vervolgens vroeg naar bed te gaan, maar niet gewoon dagelijks kunnen studeren?

Andere prioriteiten? Ik vind het "anders" zijn dan anderen wel leuk, het geeft voldoening voor mij, maar om talen te leren die ik ook nooit zal nodig hebben en ook niet graag spreek te leren bv ... dat geeft me geen voldoening
 
uiteraard, als je weloverwogen besluit je studie opzij te schuiven heeft het natuurlijk niets meer te maken met een gebrek aan discipline.
 
divano zei:

Altijd maar in hokjes plaatsen :rolleyes:

Ik ben powerlifter, ik train enkel om de grote 3 omhoog te trainen. Wie algemeen sterk wil worden is geen powerlifter, want die gaat bv ook als doel vooropstellen sterker te worden in Overhead Presses of Farmers Walks ed.

Denk dat je dan beter gewoon praat over een Powerbuilder of als het puur om kracht gaat een Strongman
 
MonsterStrength zei:
Altijd maar in hokjes plaatsen :rolleyes:

Ik ben powerlifter, ik train enkel om de grote 3 omhoog te trainen. Wie algemeen sterk wil worden is geen powerlifter, want die gaat bv ook als doel vooropstellen sterker te worden in Overhead Presses of Farmers Walks ed.

Denk dat je dan beter gewoon praat over een Powerbuilder of als het puur om kracht gaat een Strongman

Altijd maar in hokjes plaatsen ;)
 
Mans zei:
Altijd maar in hokjes plaatsen ;)

Nee gewoon dat iedereen die op kracht traind powerlifter genoemd wordt, vind ik wat BS, en powerlifter is iemand die zich enkel concentreerd op de grote 3 en/of PL wedstrijden meedoet
 
ik zie schoonheid gelijk aan gezondheid .

de schoonheid die ik me voorstel dus een atletisch lichaam en gezond eten
staat gelijk aan schoonheid dus ik kies voor schoonheid :cool:
 
Ik sluit me volledig aan bij ZoutZak. Èn wilskracht is ook omnipotent, als je omgeving ziet wat je erin steekt levert dat nog meer ontzag op dan je fysiek zelf, wat enkel de uitkomst daarvan is.
 
Powerbuilder klinkt wel goed ja, alleen heb ik geen power:P
 
koetje zei:
ik zie schoonheid gelijk aan gezondheid .
Ja op de manier waarop je het voorstelt kan ik erin komen, maar voor mij zijn die 2 absoluut niet gelijk aan mekaar...
 
gezondheid
kracht
schoonheid

In die volgorde :)
 
Ik vind trainen met gewichten gewoon lekker. Dat ik er goed ga uitzien is een prettige bijkomstigheid. Maar in de eerste plaats doe ik gewoon om het trainen zelf. Heerlijk om te keer te gaan met de ijzers en elke dag weer de strijd aan te gaan. Ook vind ik de hele levensT geweldig. Het bereiden en genieten van voedsel, het uitdokteren van trainings- en voedingschema's en het voorbereiden op je training.

I just luv the iron!!!
 
Discipline, zelfvertrouwen en zelfrespect. Meer het mentale aspect dus.
Leuke post/poll trouwens ;)
 
Discipline.


Vaste tijden eten, vaste tijden trainen, vaste tijden slapen.

I love it.

en dat je mooi lijf krijgt is mooi meegenomen en dat je sterk word is mooi meegenomen,
 
Back
Naar boven