Fitness Seller

Welk brood heeft het meeste eiwitten,koolhydraten en vetten?

Bezoekers in dit topic

ectoamsterdam

Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
70kg
Kan iemand mij zeggen welke brood ik moet kopen die het meeste eiwtten koolhydraten en vet bevat?
En eiwitten staat dan bij mij bovenaan.
Ik heb een AH,LIDL en ALDI bij mij in de buurt dus als iemand zelf al dit zoektoch begaan heeft en al een vaste brood heeft kun je dit ff delen?

Alvast bedankt!

Brood voor eiwitten? Really???

brood moet je gewoon eten als koolhydraatbron. Als je je voedingsschema heel strikt wil berekenen dan neem de eiwitten en vetten gewoon mee in je berekening, maar brood wordt niet gegeten om veel eiwitten of vetten binnen te krijgen.
Zou iig voor volkoren gaan, gewoon fijn volkoren als je die grove zooi niet chill vindt.
Doe er kaas op of vleeswaren voor de eiwitten en je hebt een prima maaltijd toch

Eet gewoon bruin brood en voor eiwit doe je er als beleg plakjes kipfilet op

Bruin brood bevat meer vezels toch? Zou ik daar voor gaan!

volkorenbrood, maar dan wel pasta en/of rijst op brood voor voldoende eiwit

whey op je brood

ik snap niet wat er grappig aan is? ik vind het moeilijk om aan genoeg eiwitten te komen en zoals ik al zei in een dag eet ik veel brood dus als k gelijk een brrood vind in de supermarkt met het meeste eiwit erin dan is dat zeer goed meegenomen en gaat niet ten zonde hoor.

ik snap niet wat er grappig aan is? ik vind het moeilijk om aan genoeg eiwitten te komen en zoals ik al zei in een dag eet ik veel brood dus als k gelijk een brrood vind in de supermarkt met het meeste eiwit erin dan is dat zeer goed meegenomen en gaat niet ten zonde hoor.

neem gewoon een bakje kwark? 45 gram eiwit.. moet je aardig wat broodjes voor eten.
en dan zijn het ook nog eens hoogwaardige eiwitten!

hiernaast word je uitgelachen gezien het feit dat brood relatief weinig eiwit bevat, word dan ook gezien als een bron voor carbs.

waarom heb je moeite om aan je eiwitten te komen, zoveel hoef je er niet? een bakje kwark, wat whey en 350 gram kip ofzo en je bent er!

Koolhydraatarm brood!

Zelf brood bakken ipv bloem whey gebruiken

Back
Naar boven