AndroidHealthClinic

Welk Creatine product (merk) werkt het beste bij jou? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
:hello:

Ik wil eens kijken welk product het beste en meest naar voren komt. Ik wil namelijk binnekort creatine gaan gebruiken.
Dus:
:lifter: POST THA MESSAGES! :lifter:

:wave:
 
De creatine van Vitalife vond ik een beetje tegenvallen, wat bij mij het beste werkte was CREA FORCE van het merk FORCE ONE NUTRICEUTICALS.
 
LAVA van Universal
Elke keer als ik die gebruik denken mensen dat ik aan het kuren ben :D
Cell Tech deed niets voor mij maar dat is voor iedereen verschillend, het was weer geweldig voor mijn maatje.
Dus zelf proberen denk ik maar
 
Doet ie het zo goed dan bestoldschool?

Nou ik weet iig dat ik nog 700 gram vitalife heb om op te maken :(
 
Pfft, de meeste creatine's komen toch van dezelfde fabriek (Duitsland?) meende ik... op de toevoegingen na zoals KH, ala, Vit C enzo natuurlijk.

Twinlab does fine with me.
 
Ja, echt waar!!
Probeer het eens en laat het ons weten. Moet je echt doen!!
Ik ben er echt tevreden mee en koop dan ook 1 doos met 6 Lava's erin (bespaart me wat $$)
Het heeft alles wat een post workout drink moet bevatten (dus ik hoef niet met 6 verschillende peoders rond te lopen)
 
eerst nog even 700 gram creatine van vitalife opmaken, heb btw net 3 kilo tri pro force (eiwitten) en 2270 gr. simply whey besteld!

Ik doe dextrose en creatine bij me eiwitshakes dagelijks!

Maar als ik door mijn voorraad heen ben zal ik die LAVA eens proberen!

Met een pot lava doe je on 16 dagen? wel duur in gebruik dan!
 
Laatst bewerkt:
LAVA is natuurlijk geen normale creatine...
 
Originally posted by Robin
LAVA is natuurlijk geen normale creatine...

Wat is het dan wel?
 
soort cell tech, creatine met glutamine e.d. voor betere opname enzo!
 
Originally posted by Juriaan
soort cell tech, creatine met glutamine e.d. voor betere opname enzo!

Dus toch wel creatine?
 
Ik heb zelf de beste ervaring met Twinlab's Fizz Creatine (bruiscreatine), maar is erg duur in gebruik.
 
Lava is ook koolhydraten eiwitten.
 
Heb alleen goede ervaringen met crea van MDY, heb ook eens CellTech genomen, maar vond het niks, geen waarnemelijk resultaat.
 
ik gebruik micronised creatine mono hydrate van universal en dit werkt niet voor mij....
dus ik kijk uit naar iest anders, mischien die die 3Xl gebruikt, twinlab lijkt me een goed merk
 
Originally posted by Zwier
Lava is ook koolhydraten eiwitten.

Yup, idd...dus ga dit product niet vergelijken met creatine...lijkt me niet reeël..
 
Elmar wilde binnenkort eens creatine gaan gebruiken.
Ik neem aan met als doel kracht en massa te winnen.
Waarom mag LAVA dan niet aangeraden worden als het het beste is om creatine te gebruiken in combinatie met o.a. glucose/eiwit/glutamine ?
Ik kan ook creatine alleen nemen maar ik krijg beter resultaat met die combo, dus ik denk dat het advies ok is in deze thread als de achterliggende gedachte was om kracht en massa te winnen.
 
Het zal wel een zeer degelijk product zijn, alleen is wel duur in gerbuik 2 potten per maand is 90 euro per maand :(
 
je hoeft geen glutamine erbij te kopen en ook geen glucose en eiwit!
Is dat echt zo duur?

en trouwens: ik weet niet waar jij je spullenkoopt maar 90 euro voor 2 potten is idd duur!!
verander van supplier!!
die potten kosten $20 /stuk.
 
Laatst bewerkt:
Jij haalt uit het buitenland!

Ik heb nu voor 117 euro dagelijks 2 proteine shakes van 25 gram dat gedurende 4 maanden lang en ddan heb ik whey en time realesed! verder heb ik een pot crea van vitalife daar doe ik een maand mee en kostte 45 euro voor een kilo! dextrose kost bijna niks.

Ik hou het bij me eigen shakes missch minder effectief maar welm effectiever voor me portomonnee! ;)
 
Back
Naar boven