Fitness Seller

Welk Creatine product (merk) werkt het beste bij jou? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by bestoldschool
je hoeft geen glutamine erbij te kopen en ook geen glucose en eiwit!
Is dat echt zo duur?

en trouwens: ik weet niet waar jij je spullenkoopt maar 90 euro voor 2 potten is idd duur!!
verander van supplier!!
die potten kosten $20 /stuk.

Ja...en daarkomen dan nog een pak verzendkosten bij.
en de kans dat je aangeslagen word bij de grens. Dan ben je duurder uit dus. (spreek uit ervaring wat een gezeik dat kan zijn!)
 
oh...ja ik weet niet hoe dat gaat in nederland maar volgens mij zijn verzendkosten en aanslag niet $40?

nou ja ik ben blij dat ik niet in nederland woon!! :D
 
Nee, maar als je uit amerika besteld, dan betaal je vaak per product verzendkosten (zie bvb bb.com) dan is dat per product $9.95. En dan ben je nog niet aangeslagen. Je zit dan al op 30 dollar per product. Dat wordt ruim 35 euro (wisselkoersen) en dan nog eens de kans dat het aangeslagen wordt. Dan gaat er zoiezo btw op. Daarbij komt ook nog eens andere toeslag, en in het ergste geval nog een boete vanwege het niet aangeven van geimporteerde goederen....dus dat wordt wel meer dan €45 per potje....
 
Originally posted by Elmar
:hello:

Ik wil eens kijken welk product het beste en meest naar voren komt. Ik wil namelijk binnekort creatine gaan gebruiken.
Dus:
:lifter: POST THA MESSAGES! :lifter:

:wave:

Elke creapure creatine van SKW. Het merk doet er bijgevolg niet toe. 5 g gecombineerd met 47 gram dextrose en 50 gram whey in 1/2 tot 1 liter melk, twee maal daags, zal het beste resultaat geven.
 
Originally posted by austin
ik gebruik micronised creatine mono hydrate van universal en dit werkt niet voor mij....
dus ik kijk uit naar iest anders, mischien die die 3Xl gebruikt, twinlab lijkt me een goed merk

Gebruik ook creatine mono hydrate van universal en werkt prima bij me.

Lava alleen na de workout, zit ook maar een beetje creatine in (5 gr per scoop en ik gebruik meer dan 5gr/dag, zie bijv BB.com voor hoeveel de yankees soms gebruiken.......).
 
Robin: oh ok...ik dacht dat het per gewicht ging...
ik heb die problemen gelukkig hier niet.
my bad...

Oldy: 5.5gr per serving niet per scoop.
1 serving is 2.5 scoops, ik hoop dat je een vergissing maakte toen je het opschreef maar wel goed de LAVA gebruikt zodat je echt 2.5 scoops krijgt ipv 1 scoop.
Trouwens die 5.5gr na de workout is wel meer dan genoeg voor mij, maar iedereen heeft zijn voorkeur
 
Originally posted by bestoldschool
Oldy: 5.5gr per serving niet per scoop.
1 serving is 2.5 scoops, ik hoop dat je een vergissing maakte toen je het opschreef maar wel goed de LAVA gebruikt zodat je echt 2.5 scoops krijgt ipv 1 scoop.
Trouwens die 5.5gr na de workout is wel meer dan genoeg voor mij, maar iedereen heeft zijn voorkeur

Sorry, type-foutje, serving en niet scoop!! Heb de boel hier ook niet bijdehand om ff de exacte hoeveelheid te controleren, zat aardig in de buurt qua hoeveelheid creatine.
 
oldy, wanneer en hoeveel per dag neem je van die creatine ?
de lava buiten beschouwing gelaten

(mischien net de combinatie van die 2 werkt zo goed)
 
Originally posted by austin
oldy, wanneer en hoeveel per dag neem je van die creatine ?
de lava buiten beschouwing gelaten

(mischien net de combinatie van die 2 werkt zo goed)

's morgens een dikke 5 gram door mijn whey-shake en voor het trainen nog een keer het zelfde. Plus de lava komt dat neer op ong 16-17 gram. Wat niet opgenomen wordt pies je uit, dat weet ik, maar dat maakt me niets uit. Beter te veel dan te weinig. (het geld zal me een zgn. rotzorg zijn, krijg gelukkig genoeg zakgeld van mijn baas :D )
 
ik doe ook 's morgens 5 gram en na training hetzelfde...
zal es een half uur voor training proberen

als je niet meer dan 5 gram per keer opneemt zal je niets uitpissen:D
 
Originally posted by oldy


's morgens een dikke 5 gram door mijn whey-shake en voor het trainen nog een keer het zelfde. Plus de lava komt dat neer op ong 16-17 gram. Wat niet opgenomen wordt pies je uit, dat weet ik, maar dat maakt me niets uit. Beter te veel dan te weinig. (het geld zal me een zgn. rotzorg zijn, krijg gelukkig genoeg zakgeld van mijn baas :D )
alleen een hond heeft een baas :D

en geen enkele creatine werkt!!! ik heb vanmiddag nog een pot naast m'n stofzuiger neergezet, maar er gebeurde helemaal niks :D

creapure is best. bump msg BC. ook omdat er geen cyaankali veroorzakende verontreinigingen inzit!! it's pure!!
 
Originally posted by ErEf

alleen een hond heeft een baas :D

en geen enkele creatine werkt!!! ik heb vanmiddag nog een pot naast m'n stofzuiger neergezet, maar er gebeurde helemaal niks :D

creapure is best. bump msg BC. ook omdat er geen cyaankali veroorzakende verontreinigingen inzit!! it's pure!!

En als je getrouwd bent of samenwoont heb je een baas :D :D

Had je wel de stekker van destofzuiger in het stopcontact gedaan? Kan schelen. Zet eens een pot creatine naast je vriendin, kijken of zij dan harder werkt :D

Cyaankali in creatine? Ff die thread opzoeken, das nieuw voor me. Ik dacht dat dit goedje veilig was.
 
Originally posted by ErEf

creapure is best. bump msg BC. ook omdat er geen cyaankali veroorzakende verontreinigingen inzit!! it's pure!!

Die van Vitalife heeft ook creapure...en is toch ook niet zo best... Dus ik hecht eigenlijk weinig waarde aan dat logo. Kijk gewoon of de creatine werkt of niet...dan zit je het best.
 
Creatine is creatine, als het werkt voor je dan werkt het, werkt het niet dan werkt het niet. Creapure komt van SKW die jaarlijks meer geld steekt in onderzoek naar creatine dan muscletech in advertenties. Dus als creatine je ding is, ga dan met een creapure dan weet je zeker dat het kwaliteit is. Is creatine je ding niet, dan mag je nog het beste hebben, dan doet het toch niets voor je.
 
Waarom reageren sommige mensen goed op 1 merk en helemaal niet op het ander merk?
 
Originally posted by bestoldschool
Waarom reageren sommige mensen goed op 1 merk en helemaal niet op het ander merk?

Kwaliteit. Daarom best om creapure te nemen.
 
Originally posted by Robin


Die van Vitalife heeft ook creapure...en is toch ook niet zo best... Dus ik hecht eigenlijk weinig waarde aan dat logo. Kijk gewoon of de creatine werkt of niet...dan zit je het best.
Misschien gebruiken ze wel creapure creatine maar doen ze er zelf wat mee , bv. lagere concentratie...
Creapure is normaal gezien betrouwbaar.
 
iedereen heeft het hier meestal toch over de goede kwaliteit van J)tech suppl... maar hun creatine producten zijn blijkbaar niet zo populair...of niet zo goed?
 
Muscle tech is razend populair..maar naar mijn mening te duur voor wat het leverd, sommige as die oa in Nederland en Belgie nog altijd volop gebruikt worden, slechte producten maar wel heel populair,die buikspierapparaten grote rotzooi maar ze verkopen als gek, zo kan je blijven dorgaan... Maw populair heeft niets te maken met kwaliteit.
 
Originally posted by robrecht10
iedereen heeft het hier meestal toch over de goede kwaliteit van J)tech suppl... maar hun creatine producten zijn blijkbaar niet zo populair...of niet zo goed?

Hmmz, creatine wordt gewoon niet zo veel gebruikt... Degene die het hebben gebruikt zijn zeker tevreden.
 
Back
Naar boven