AndroidHealthClinic

Welk eiwitten

Bezoekers in dit topic

LuckyLuca

Novice
Lid geworden
16 jun 2018
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
16%
Goedenmiddag,

Heb ik genoeg aan alleen een Whey protein of is het handig om er ook een product bij te nemen als All day protein?

Heb momenteel potten van XXL nutrition staan, is dat kwalitatief gezien een goede keuze?

Ik train nu sinds anderhalve maand 's ochtends 4x in de week met trainingen van anderhalf uur.

Bij voorbaat dank:)
 
Xxl is zeker een goede keuze. Ikzelf heb ook enkel een whey en meestal voor slapen gaan of tussendoor eet ik kwark in plaats van all day whey of caseine en voor de rest gewoon al je macro's behalen door middel van voeding. Alles kun je gewoon met voeding, supplementen blijft dikwijls overbodig. Maar natuurlijk ieder zijn eigen keuze
 
Xxl is zeker een goede keuze. Ikzelf heb ook enkel een whey en meestal voor slapen gaan of tussendoor eet ik kwark in plaats van all day whey of caseine en voor de rest gewoon al je macro's behalen door middel van voeding. Alles kun je gewoon met voeding, supplementen blijft dikwijls overbodig. Maar natuurlijk ieder zijn eigen keuze

Oke;) En de whey neem je dan tussen de maaltijden door? Of puur voor/na trainen?
 
Ik vul maaltijden op met een beetje whey, zoals kwark. Zorgt er voor dat je voldoende eiwitten binnen krijgt en het smaakt prima. Verder geen whey supplementen. Je hoeft ook geen aparte shakes te nemen. Wat kwark in de ochtend en in de avond doen wonderen.
 
Oke, bedankt voor je advies!
 
Oke;) En de whey neem je dan tussen de maaltijden door? Of puur voor/na trainen?
Na het trainen en soms voor het slapen gaan ipv kwark. Gewoon zien dat je met jouw maaltijden aan genoeg eiwitgehalte geraakt om je macro's te behalen en dan zit het wel goed.
 
Gewoon whey concentraat is een prima keuze. Bijvoorbeeld Whey Delicious (heb ik zelf) of perfect whey protein van xxl.
 
Gewone whey. Maar voor sommige mensen is zelfs whey niet nodig.

Wanneer maakt niet zo veel uit.
 
Back
Naar boven