MuscleMeat

Welk fysiek vinden de dames aantrekkelijker, A of B? (1 bezoeker)

Welk fysiek vind je aantrekkelijker?


  • Totaal stemmers
    96

Bezoekers in dit topic

of C
=>
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Doe mij maar B :)

Gespierd met een buikje vind ik de perfecte combi :D
(zoiets als helemaal links of met het rode broekje, die met het blauwe broekje is toch weer té xD)
 
Toch maar de strongman - die zien er overall wat 'steviger' uit.
(Liever een wat minder slanke taille en meer erm... Man? ;P)

On-stage bodybuilders vind ik meestal net iets té, alhoewel het harde werk wat eraan voorafgegaan is wel respect verdiend.
 
...nou nog een paar foto's van BB'ers die naturel zijn, want je hebt wel de grootste beren & buffels uitgezocht die je kon vinden... ;)
 
...nou nog een paar foto's van BB'ers die naturel zijn, want je hebt wel de grootste beren & buffels uitgezocht die je kon vinden... ;)

Yush please! (Nog) meer lekkers op de zondagmorg... erm -middag :D
Mooie vervanging voor de croissants!

/foute mode off
 
je vraagt ook de mening van "dames" op een bb forum
sommigen zijn meer vent dan wij
 
euhhh het plaatje van A doet het momenteel niet maar ik weet wel bijna zeker dat ik A aantrekkelijker vind.
 
Sommige bodybuilders zien der offseason het zelfde uit als de strongman, maar dan met betere rondingen, en een iets lichter vetpercentage.
 
Waarom kies je dan ook een foto uit van gelijk de allergrootste bodybuilders + on stage met tanning en in een slip. Zo zou ik er zelf ook niet uit willen zien, maar wel als een bodybuilder in normale kleren zonder troep op m'n huid.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt Bodybuilders zwaargewichten en je hebt Bodybuilders die minder zwaar gespierd zijn.
Als ik eerlijk ben dan vind ik die Zwaargewichten niet echt supermooi
Geef mij maar iemand die wel droog is en niet extreem gespierd.
Maar ja het gaat er om wat de dames mooi vinden en ik zie eigenlijk hoofdzakelijk mannen stemmen
 
Waarom kies je dan ook een foto uit van gelijk de allergrootste bodybuilders + on stage met tanning en in een slip. Zo zou ik er zelf ook niet uit willen zien, maar wel als een bodybuilder in normale kleren zonder troep op m'n huid.
Ik heb gelijk de wereld top uit beide sporten gekozen dan is imo een vergelijking beter te maken.;)
 
Ik heb gelijk de wereld top uit beide sporten gekozen dan is imo een vergelijking beter te maken.;)

Ja oke, maar die tanning en slip maken bodybuilders zo lelijk vind ik.
 
:eek: ik kan niet uit a of b kiezen :p
Een geaderde droge bber kan damnsexy zijn maar sommige strongmannen hebben ook een fantastisch fysiek.

Op die foto zou ik voor de derde en vijfde gaan. :D
 
:eek: ik kan niet uit a of b kiezen :p
Een geaderde droge bber kan damnsexy zijn maar sommige strongmannen hebben ook een fantastisch fysiek.

Op die foto zou ik voor de derde en vijfde gaan. :D
Ik had gedacht dat de 2e wil in de smaak zou vallen bij de dames.:D
 
Ik ga toch echt wel voor A...
Ben helemaal voor een strak lijf en dan met name een lekkere strakke buik...hmmmmmjummie. Hoeft dan nog niet echt een bodybuilder te zijn, maar goed droog en lekker gespierd is mijn ideaal plaatje :P
 
Maar goed dit soort onderzoeken zijn al eerder gedaan door wetenschappers en bij vrouwen was de conclusie dat er echt geen duidelijke trend vast te stellen valt. Wel was zeker dat (heel veel) spiermassa totaal niet van belang is en meestal niet de kansen verhoogt. Zelfs schoonheid werd minder belangrijk wanneer andere factoren prominenter werden.

Doorslaggevende punten zijn niet het uiterlijk maar andere punten zoals sociale status, karakter, gezondheid en financiële status. Is een hele docu met wetenschappers geweest hierover (op Discovery dacht ik).

Dus ik moet altijd even glimlachen bij het zien van dergelijke polls omdat ze totaal naast de kwestie zijn:)
 
euhhh het plaatje van A doet het momenteel niet maar ik weet wel bijna zeker dat ik A aantrekkelijker vind.


Hm, indd.. Ook zonder plaatje denk ik toch ook eerder voor A te gaan ;)
 
Back
Naar boven