AndroidHealthClinic

Welk HGH protocol volg jij? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
30 sep 2004
Berichten
5.445
Waardering
73
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Zelfs nu HGH gebruik al jarenlang gemeengoed is onder non-professionals, is er nog steeds geen eenduidigheid over het juiste protocol. Ben daarom wel benieuwd naar het protocol onder de DBB'ers.
Welk protocol volg jij/ wat bevalt je het meest? Zal zelf aftrappen (eerste keer HGH).

Merk
Pfizer, dadelijk over op Zomacton

Wijze van injecteren (IM, IV, SubQ)
SubQ

Macrocycle (totale duur in weken/ maanden en evt ramp-up)
Zit nu in week 4, plan is 6 maanden te gaan gebruiken:
- week 1-3 -> 2.25IU/d
- week 4-6 -> 3.15IU/d
- week 7 - x -> 4 IU/d, evt hoger

Mesocycle (wekelijkse spreiding, 5/2, EOD, E3D etc.)
5/2

Dosering, Spreiding en Tijdstip (voor het ontbijt, voor/ na de training, voor het slapen etc.)
3.15IU, alles in een keer, bij het ontbijt

Redenen voor dit protocol en evt ongemakken bij het volgen van dit protocol of alternatieve protocollen
Reden: is de eerste keer HGH voor mij, wil zien hoe ik er op reageer.
Ongemakken: het spul begint nu goed in te kicken sinds ik afgelopen week op 3.15IU ben gaan zitten, regelmatig tintelende/ slapende handen en kan 's avond niet meer goed in slaap komen. Zit er over te denken 's avonds voor het slapen te gaan zetten om te kijken of ik dan wel in slaap kom.
 
Laatst bewerkt:
Ik zet 7/7 sochtends 4 savonds 4 op rust dagen , op trainingdagen sochtends 4 voor het trainen 2 en voor het slapen 2. Sowiso een jaar daarna kijken we wel weer
 
Merk
Hyges.com.cn, Alley, Genotropin

Wijze van injecteren (IM, IV, SubQ)
SubQ

Macrocycle (totale duur in weken/ maanden en evt ramp-up)
Zit nu in maand 3. Eerste keer hgh ga dit minimaal een jaar doen maar mogelijk jaren, wel op een lagere dosering rond 3,3iu pd. Maar afhankelijk van wat het na een jaar gebracht heeft.

Mesocycle (wekelijkse spreiding, 5/2, EOD, E3D etc.)
7/7

Dosering, Spreiding en Tijdstip (voor het ontbijt, voor/ na de training, voor het slapen etc.)
5IU, alles in een keer in de ochtend, uur voor ontbijt.
Wil wel verhogen naar 10iu. Ben er nog niet over uit of dat binnenkort is of over een maand of 6.

Redenen voor dit protocol en evt ongemakken bij het volgen van dit protocol of alternatieve protocollen
Reden: heb begrepen dat als je uur voor of na zetten carbs neemt dit op den duur tot diabetes kan leiden. Meningen zijn er over verdeeld of dit waar is maar neem zekere voor het onzekere.

---------- Post toegevoegd 29 September 2013 om 11:39 ----------

Ik zet 7/7 sochtends 4 savonds 4 op rust dagen , op trainingdagen sochtends 4 voor het trainen 2 en voor het slapen 2. Sowiso een jaar daarna kijken we wel weer

Hoe lang zit je er al op? En vanwaar 8iu en dan niet gelijk 10iu. Puur prijstechnische redernatie?
 
Laatst bewerkt:
Ik zit nu ongeveer 4 maanden aan de hgh ik heb op gebouwd naar 8 , toen kreeg ik een ander merk hgh,en toen had ik het gevoel dat die sterker was dus heb een stapje terug gedaan naar 6 (3x2). Ik wil wel weer rustig opbouwen naar 8 en misschien later 10. Het is dus niet prijstechnisch maar omdat ik merk als ik te snel te wel neem dat ik last krijg van cts verschijnselen
 
Merk
Eerst hyge.com.cn nu hyge.cn

Wijze van injecteren (IM, IV, SubQ)
SubQ/IM

Macrocycle (totale duur in weken/ maanden en evt ramp-up)
Ik zit nu al een jaar erop waarvan de eerste 10 maanden op 5iu en de laatste tijd op 10iu

Mesocycle (wekelijkse spreiding, 5/2, EOD, E3D etc.)
10iu ED

Dosering, Spreiding en Tijdstip (voor het ontbijt, voor/ na de training, voor het slapen etc.)
Op rustdagen:
5iu bij het ontbijt en 5iu voor het slapen
Op trainingsdagen:
2.5iu bij het ontbijt, 5iu postWO en 2.5iu voor het slapen

Redenen voor dit protocol en evt ongemakken bij het volgen van dit protocol of alternatieve protocollen
Ik zet voor het slapen als vervanging een injectie,aangezien je bij 1 injectie hgh je eigen aanmaak platlegt voor de komende dag(en) en je normaal tijdens de nacht het meeste groeihormoon aanmaakt.
Boven de 4-5iu kan je het beste opsplitsen, vandaar dat bij het ontbijt het beste extra moment leek en uiteraard op trainingsdagen na de training met slin.
 
Laatst bewerkt:
Redenen voor dit protocol en evt ongemakken bij het volgen van dit protocol of alternatieve protocollen
Ik zet voor het slapen als vervanging een injectie,aangezien je bij 1 injectie hgh je eigen aanmaak platlegt voor de komende dag(en) en je normaal tijdens de nacht het meeste groeihormoon aanmaakt.

Ja dat klinkt plausibel, ik denk dat ik het ook zo ga doen.
Welke injects zet je IM en welke zet je SubQ? Merk je enig verschil?
 
interessant topic.

mayb merk ook vermelden ?
 
Ik..hyges.com.cn, genotropin, Alley.

Niet allemaal tegelijk.:)
 
Welke vind je het best van de 3?

Eerlijk gezegd kan ik dat niet zeggen. Heb bij alle 3 wat stijve vingers en verder merk ik niets. Bij m'n eerste kitje ook wat last van knieën maar dat soort sides verdwijnen na 3-4wkn dus als je op een ander kitje overstapt verneem je geen verschil.

Prijs technisch(ook niet onbelangrijk) de hyges maar (klein) nadeel tov de andere merken die ik gebruik vind ik het branderige gevoel van het bacwater bij de hyges.
 
Niemand hier nordi? Behalve gfg
Moet de shit zijn
 
Niemand hier nordi? Behalve gfg
Moet de shit zijn

10iu nordi per dag lijkt me super, maar dat kost me een rooie per maand ipv nog geen halve als ik hyges neem
 
Eerlijk gezegd kan ik dat niet zeggen. Heb bij alle 3 wat stijve vingers en verder merk ik niets. Bij m'n eerste kitje ook wat last van knieën maar dat soort sides verdwijnen na 3-4wkn dus als je op een ander kitje overstapt verneem je geen verschil.

Prijs technisch(ook niet onbelangrijk) de hyges maar (klein) nadeel tov de andere merken die ik gebruik vind ik het branderige gevoel van het bacwater bij de hyges.

Ik had wel dat toen ik over stapte van com.cn naar cn dat de tintelende vingers erger werden zelfs op n lagere dosis
 
Ik had wel dat toen ik over stapte van com.cn naar cn dat de tintelende vingers erger werden zelfs op n lagere dosis

Mijn handen zijn zo dik sochtends dat ik ze niet eens kan sluiten :P

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 12:27 ----------

Eerlijk gezegd kan ik dat niet zeggen. Heb bij alle 3 wat stijve vingers en verder merk ik niets. Bij m'n eerste kitje ook wat last van knieën maar dat soort sides verdwijnen na 3-4wkn dus als je op een ander kitje overstapt verneem je geen verschil.

Prijs technisch(ook niet onbelangrijk) de hyges maar (klein) nadeel tov de andere merken die ik gebruik vind ik het branderige gevoel van het bacwater bij de hyges.

Er zit niet standaard bac water bij hyge. Dat heb je dan van de leverancier zo gekregen.
 
Er zit niet standaard bac water bij hyge. Dat heb je dan van de leverancier zo gekregen.

Dat is waar. Standaard moet je het opsnuiven.:D maar je hebt gelijk zou natuurlijk op zoek kunnen gaan naar steriel water.
 
Dat is waar. Standaard moet je het opsnuiven.:D maar je hebt gelijk zou natuurlijk op zoek kunnen gaan naar steriel water.

Zou je niet bac water van je andere hgh kunnen gebruiken voor je hyge en kijken of je het dan nog hebt ?
 
Merk
Norditropin

Wijze van injecteren (IM, IV, SubQ)
SubQ

Macrocycle (totale duur in weken/ maanden en evt ramp-up)
Minimaal 8 maanden.
Net begonnen op 2iu en ga rustig opbouwen naar 4/5 iu.
Het is mijn eerste keer hgh en met norditopin weet ik al zeker niet wat ik er nu eigenlijk van moet verwachten op deze dosis. De dosis zal voornamelijk afhangen van hoe ik me erbij voel.

Mesocycle (wekelijkse spreiding, 5/2, EOD, E3D etc.)
5/2

Dosering, Spreiding en Tijdstip (voor het ontbijt, voor/ na de training, voor het slapen etc.)
Momenteel voor het slapen. Als ik op 4/5 iu zit zal de 2de dosis genomen worden 1a2 uur voor het opstaan.
 
Ga je een logje bijhouden ? Ben wel benieuwd naar gebruikerservaringen met nordi
 
Back
Naar boven