AndroidHealthClinic

welk is de bestre protiëne poeder?

  • Topic starter Abel
  • Startdatum
  • Reacties 101
  • Weergaven 5K
  • Volgers 10

Bezoekers in dit topic

Abel

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2007
Berichten
30
Waardering
0
Wel ik ben 15 en ik ben op zoek naar een goede proteine shake dat uren na inname nog werkt. 't is nogal moeilijkte zeggen.Weet ook niet op welke momenten ik het best zou innemen en of ik het met een ander product moet combineren.Zeg gewoon welk product jiij het beste vind en geef me link en zeg me welke ingediënten erin zitten en geef me wat raad :D


Abel
 
Beste Abel,

Voor langzame opname zou ik dan een proteine blend kiezen... whey-melk-ei eiwit.
Wij bieden protein80 aan..

Maar er zijn meerdere blends op de markt succes met je keuze.
 
Waarop valt een proteine poeder eigenlijk te beoordelen?
 
100% Whey Exchange Formula van Force One.

Hoogste BCAA en glutamine gehalte.

Isoleusine---6,9 gram
Leucine-----11,7 gram
Valine--------5,89 gram
totaal---------24,4 gr.!! aan BCAA's per 100 gram

verder zit er 22 gram glutamine in per 100 gram

Ook zittn er geen onnodige toevoegingen bij, zoals zoet-/kleur- en smaakstoffen

per 100 gram 0,2 gram kh.s en 0,6 gram vet!!

Allesins deze shake zag er wel interresant uit van wat ik gelezen heb. Kan deze ned beter zijn dan die blent80 of zoiets?
 
beste om mee te beginnen is caseine.
 
Het hangt er eigenlijk van af soms zal ik de shake moeten nemen 3 uur voor de sport . soms duurt het maar 30 minuten of zo. het is niet dat het altijd lang moet duren voor de opname. en moet ik het voor of na de training pakken?
 
Ik hou ook de voorkeur aan een proteïne shake die je spier massa zeer snel opbouwt ,maar het moet toch gezond blijven zonder aspraam of van die ongezonde stoffen in het.
 
up . geef me je beste gedacht ;)
 
Het allerbeste is nog voldoende eiwitten uit je dagelijkse voeding te halen.
Voor de rest een wei shake voor of na je training of allebei
 
Ik hou ook de voorkeur aan een proteïne shake die je spier massa zeer snel opbouwt ,maar het moet toch gezond blijven zonder aspraam of van die ongezonde stoffen in het.

:roflol:
volgens mij moet jij een andere sport zoeken
heb de indruk dat veel mensen die proteine drankjes als wondermiddel bezien
 
:roflol:
volgens mij moet jij een andere sport zoeken
heb de indruk dat veel mensen die proteine drankjes als wondermiddel bezien

idd ja, ik heb al van mensen gehoord dat ze dat zelf ook een goede fysiek zouden kunnen opbouwen moesten ze shakes drinken :rolleyes:

Deze shakes (whey) mag enkel maar een aanvulling zijn op je voeding en geen vervanging.
Kies eerst een deftig voedingschema, en vul dan eventuele hiaten aan met whey of amino's
 
mijn voedings schema is al goed genoeg hoe kunnen jullie over oordelen wat ik zou doen en wat niet? puur onbeschoftheid als je het mij vraagt . ik vroeg mening wat jullie de beste proteine shake vonden niet wat jullie denken over mijn leven!
 
vraagje aan de respectvolle mensen-> in protein80 , zitten er proteïne in want ik zie het niet staan op de ingredienten, of zit de proteine inhet eiwit?
 
vraagje aan de respectvolle mensen-> in protein80 , zitten er proteïne in want ik zie het niet staan op de ingredienten, of zit de proteine inhet eiwit?

:janken::treuren::spaz:
 
hm, sniet wat ik wil als antwoord, als je niets deftigs hebt te antwoorden dan -> flikker op :p
 
Abel abel abel toch.. proteine = eiwit
 
bah :( sorry :p ik ben hier niet van op de hoogte :'( knap het nu , en da is wat teld he , bestellen maar die protein80 :p
 
Hehe brave jongen... en veel lezen hier op het forum. Wie weet steek je nog wat meer op.. en anders zijn er altijd mensen die je wel even kunnen helpen. :)
 
Back
Naar boven