XXL Nutrition

Welk is jullie zwakste lichaamsdeel?

Wat is jullie zwakste lichaamsdeel?

  • Biceps

    Stemmen: 8 12,5%
  • Triceps

    Stemmen: 11 17,2%
  • Quads

    Stemmen: 2 3,1%
  • Hamstrings

    Stemmen: 1 1,6%
  • Kuiten

    Stemmen: 8 12,5%
  • Rug

    Stemmen: 2 3,1%
  • Borst

    Stemmen: 21 32,8%
  • Schouders

    Stemmen: 11 17,2%

  • Totaal stemmers
    64

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid sinds
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Triceps is dus mijn zwakste lichaamsdeel samen met achterkant schouders.

(voordien kuiten maar da's al een tijdje goed in orde gekomen imo)
 
mijn midden schouder kop sucks :(
en mijn linker schouder kraakt bij elke beweging
 
Men borst die ivm Scheuerman minder goed reageert :(
 
Borst, omdat ik hem veel minder belangrijk vind dan rug en benen.
 
Schouders, schouders en nog eens schouders.
OK, polsen zijn ook niet sterk, maar die train ik als een van de weinigen hier daarom ook apart.. stond er niet bij. Kan nu weer zonder pijn omeletje kloppen bijv.

Maar ja, slaat alleen op trianing toch? Ik kan ook niet veel aan met kuiten, maar die zijn aangespannen bij mij 39 cm (2 cm erbij.. evt door carbup van afgelopen weekend). Train ik dus niet meer..

Espi, die zich weer op de bare basics concentreert: benen - rug - borst.
 
Ofwel meet ik fout maar ik meet men kuiten 42 cm en ik heb gigantische kuiten !
 
bij mij is het toch de borst hoor. Is het minst ontwikkeld terwijl ik toch 75kg 2x druk :S
 
Oke jij moet echt wel fout meten dan want ik zit met de lint errond op 42 aangespannen en ik heb enorme benen (helaas geen enorm bovenlichaam)
 
Ik zei ook niet Moen dat kuiten mijn zwakste lichaamsdeel zijn qua uiterlijk, maar er is een verschil tussen wat je er mee KUNT en hoe ze OGEN.
Ik kan niet veel met kuiten aanvangen, maar een leven lang te lange cranks gebruiken en daardoor met tenen moeten trappen leveren buitengewoon dikke kuiten op. Maar ik kan er geen kracht uithalen.

Schouders zijn op zich ook niet heel slecht qua uiterlijk (al vind ik dat het moeilijkste te beoordelen.. wat is nu een gespierde schouder ??? ) maar ik kan er heel weinig mee.. wat is nu een lateral raise van 3 kg? Niks toch?

Espi
 
PS.. ben weer beetje vocht kwijt inmiddels.. zijn naar 38 cm teruggegaan (waren 37cm). Maar ja.. 5 kg aankomen in 3 dagen tijd (vnl. vocht) door verkeerde carb-up dat presteren maar weinig mensen..

Kijk anders maar op vrouwen-afdeling bij B&F, daar heb ik al mijn stats staan vanaf vorig jaar maart.

Espi
 
38 cm kuiten is toch wel zeer nice dan
 
en **** die lateral raise dan , ik zie soms fotos van gasten van om en bij de 100 kg met kleinere kuiten als dat dus :)
 
Esperantisto zei:
Ik zei ook niet Moen dat kuiten mijn zwakste lichaamsdeel zijn qua uiterlijk, maar er is een verschil tussen wat je er mee KUNT en hoe ze OGEN.
Ik kan niet veel met kuiten aanvangen, maar een leven lang te lange cranks gebruiken en daardoor met tenen moeten trappen leveren buitengewoon dikke kuiten op. Maar ik kan er geen kracht uithalen.

Schouders zijn op zich ook niet heel slecht qua uiterlijk (al vind ik dat het moeilijkste te beoordelen.. wat is nu een gespierde schouder ??? ) maar ik kan er heel weinig mee.. wat is nu een lateral raise van 3 kg? Niks toch?

Espi

lol lateral raise van 3kg, dat is net als lucht!zelfs toen mijn rotator cuff blessure op zijn hoogtepunt was deed ik nog 10 kilo lateral raises..weet niet waarom maarja ik was ignorant
 
12 tot 15 hh dat wel.. ff boekje er bij pakken..
3 kg lateral en front raise bij 12hh en 5 kg bij 7 hh.
Upright row 7,5 kg bij 12 hh en 15 kg bij 3 hh.

Deze cyclus alleen nog upright row: 7,5 kg bij 20hh. Gepland voor morgen:10kg. Maar voorzie dat dat te zwaar is..

Espi
 
Vergeet ook niet eventueel verschil in jaren training ?
Ik train bvb van eind mei dit jaar en doe dus ook nog maar side laterals met 12-14 kg dumbbells
 
duidelijk mn traps en mn armen
 
Laatst bewerkt:
Hmmmm, toch wel mijn triceps, lats en biceps denk ik zo.
 
Schouders. Niet veel aandacht aan besteed toen ik begon :(
 
Back
Naar boven