AndroidHealthClinic

Welk lichaamstype heb ik?

Bezoekers in dit topic

Lograpig

Cool Novice
Lid geworden
30 dec 2013
Berichten
50
Waardering
3
Lengte
1m84
Ik kom er maar niet achter welk lichaamstype ik heb: endo, ecto of meso..

Ik ben lang (1,84). Voordat ik begon, sportte ik 4 jaar niet en had ik een redelijke laag vet. Je kon me niet echt dik noemen, maar zeker dun was ik niet. Het zag eruit als een bulk zonder gegainde spiermassa. Ik was niet gespierd, eigenlijk net zo gespierd als een ecto, maar dan met een laag vet. Ik had geen vlezige armen maar wel vrij brede benen.

Nu ik train gain ik snel spiermassa, maar dit zou ook kunnen komen door mijn leeftijd (16). Vet verdwijnt redelijk snel mits ik me aan mijn voedingsschema houd (0,5kg / week zonder vocht, anders wel 1kg).

Maar wat ben ik nou? een combinatie van een ecto en een endo of een combinatie van een endo en een meso ? Kan ecto - meso ook?

Daarbij vraag ik me af, of ik ook nog mijn training moet afstellen op mijn lichaamstype. Ik doe nu gwn 4x per week krachttraining en heb een cut schema, moet ik ook nog cardio gaan doen?
 
Die typering is bullshit en achterhaald.
 
+1 totaal nutteloos
 
lichaams type: mens


hoop dat dit helpt
 
Denk ecto maar is moeilijk te zeggen met deze informatie, maak jezelf niet druk en bulk totdat je jezelf dik gaat vinden doe ik nu ook.
 
tuurlijk zit er genetisch gezien verschil in lichamen maar dit prototype gelul is gewoon achterhaalde onzin.
 
En als je dan weet welk type je bent, wat ga je er dan mee doen??
 
Sowieso ecto. Iedereen die niet traint is ecto.
Overal ecto's hier in Nederland. Het sterft er van de ecto's.

Ecto
 
Je hebt maar twee types. Unter- en übermenschen. We kunnen er bijna met 100% zekerheid vanuit gaan dat jij onder het eerste type valt.
 
Daar begin ik ook meer aan te denken, als ik de vergelijking maak tussen echte ecto's en echte endo's.

tuurlijk zit er genetisch gezien verschil in lichamen maar dit prototype gelul is gewoon achterhaalde onzin.
Ben ik met je eens, ik ga ook geen hardcore adviezen voor een lichaamstype volgen. Ben gewoon benieuwd waar ik tussen van in de 'achterhaalde onzin'.

En als je dan weet welk type je bent, wat ga je er dan mee doen??
Niet veel, zoals je hierboven kunt lezen.

als hij ecto is, stoppen met de reden dat hij een harde gainer is :D
Een hard gainer is toch iemand die moeilijk spiermassa opbouwt? Ik kan met zekerheid stellen dat ik dat niet ben.

Sowieso ecto. Iedereen die niet traint is ecto.
Overal ecto's hier in Nederland. Het sterft er van de ecto's.
Protip: argumenten.

Leuk.. Klopt alleen niet.

Je hebt maar twee types. Unter- en übermenschen. We kunnen er bijna met 100% zekerheid vanuit gaan dat jij onder het eerste type valt.
Protip: argumenten
 
Ik kom er maar niet achter welk lichaamstype ik heb: endo, ecto of meso.. Ik ben lang (1,84). Voordat ik begon, sportte ik 4 jaar niet en had ik een redelijke laag vet. Je kon me niet echt dik noemen, maar zeker dun was ik niet. Het zag eruit als een bulk zonder gegainde spiermassa. Ik was niet gespierd, eigenlijk net zo gespierd als een ecto, maar dan met een laag vet. Ik had geen vlezige armen maar wel vrij brede benen. Nu ik train gain ik snel spiermassa, maar dit zou ook kunnen komen door mijn leeftijd (16). Vet verdwijnt redelijk snel mits ik me aan mijn voedingsschema houd (0,5kg / week zonder vocht, anders wel 1kg). Maar wat ben ik nou? een combinatie van een ecto en een endo of een combinatie van een endo en een meso ? Kan ecto - meso ook? Daarbij vraag ik me af, of ik ook nog mijn training moet afstellen op mijn lichaamstype. Ik doe nu gwn 4x per week krachttraining en heb een cut schema, moet ik ook nog cardio gaan doen?

Niet zo focussen op je lichaamstype. Als je echt serieuze reacties wilt en vooruit wilt komen doe je er verstandig aan om je trainings- en voedingsschema hier te plaatsen met eventueel een paar foto's van jezelf. Steek je tijd liever in het experimenteren van wat het beste bij je past op het gebied van voeding en training en vraag daarbij eventueel om hulp.
 
Gast, die typeringen komen uit psychologie onderzoek. Heeft in beginsel nooit echt steek gehouden mbt trainen
 
Zonder foto's valt er al helemaal niet veel over te zeggen...
 
Back
Naar boven