MuscleMeat

Welk merk naalden gebruik jij?

Bezoekers in dit topic

Geen last van, gebruik altijd NEOJECT.
 
Braun en BD
 
BD plastipak
 
Tot nu toe altijd BD plastipak maar sinds kort Neoject
 
Dus wij gebruiken beter materiaal dan de ziekenhuizen. Laat ze nu maar eens zeggen dat we niet goed bezig zijn :p
 
ik gebruik ook Terumo nergens last van
 
BD, gebruiken ze in de zorg ook dus nooit reden gezien om een ander merk te kopen. De paar naaldjes die ik gehad heb en kon lenen waren van een ander merk en meteen stroef met op- en afdraaien.
 
merk idd wel dat de naalden van Terumo ene keer makkelijker er in gaan dan de andere. soms wilt die er gewoon niet in als ik niet beetje duw, en sommige glijden net als een warm mes door de boter:D
 
BD microfine
 
merk idd wel dat de naalden van Terumo ene keer makkelijker er in gaan dan de andere. soms wilt die er gewoon niet in als ik niet beetje duw, en sommige glijden net als een warm mes door de boter:D

Heeft niets met de naald te maken, temeer met littekenweefsel..
 
Eerst BD, nu Terumo.
 
lijkt me niet was bij me 1e shot in me leven al :p

Dan heb je daar wat stuggere huid. Geloof me er zit echt 0,00001% verschil in scherpte van de naalden van 1 en hetzelfde merk.
 
Dan heb je daar wat stuggere huid. Geloof me er zit echt 0,00001% verschil in scherpte van de naalden van 1 en hetzelfde merk.

ja dat zou idd ook kunnen ja
 
Onlangs een verse naald opengetrokken van terumo en er zat srs een haar op de naald. Was 100% zeker niet van mij, zat er al op toen ik dopje eraf haalde.
 
Onlangs een verse naald opengetrokken van terumo en er zat srs een haar op de naald. Was 100% zeker niet van mij, zat er al op toen ik dopje eraf haalde.
Toch wel bewaard en een klacht ingediend zeker?
 
Back
Naar boven