Fitness Seller

Welk merk supplementen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

marcel

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
18 okt 2002
Berichten
169
Waardering
0
Ik ben zoals eerder gezegd fitnessinstructeur (als bijbaantje). De supplementen die wij verkopen en die ik gebruik zijn meestal van EAS en M double U. Hier op het forum lees ik bijna nooit wat over die merken. Hoe kan dat? Ik dacht altijd dat het 1 van de grootste namen waren.

Greetz Marcel
 
maak je geen zorgen marcel,...
je vraagt in een bmw garage ook niet naar een mercedes :D
je zit hier in J-tech land ;)

maar ik denk dat ze beiden bij de betere merken behoren
 
Hoe kan het dan dat hier zoveel over j-tech wordt gesproken? Ik lees altijd heel veel over EAS, maar j-tech heb ik zelfs niet eens van gehoord.
 
vraag dat es aan robin...
of
kijk wie het supplementen forum sponsred ;)
 
wel je zit hier misschien wel in j-tech land.. iig Robin is leverancier van voornamelijk J-tech, maar ook andere producten.
EAS is goed, maar ook vrij prijzig.
MDY is niet echt een A-merk naar mijn mening.
 
Eas levert goede whey voor een goede prijs kwaliteit.
 
EAS zit nog steeds op een uitspraak te wachten :D:D (samen met MuscleTech)
 
Originally posted by Zwier
Eas levert goede whey voor een goede prijs kwaliteit.

Hierover verschillen we dan van mening... Simply whey van EAS bevat hoofdzakelijk concentraat...en vrijwel geen isolaat.
 
Originally posted by Robin


Hierover verschillen we dan van mening... Simply whey van EAS bevat hoofdzakelijk concentraat...en vrijwel geen isolaat.
Nou, ik merk net dat ik ongelooflijke mazzel heb met mijn leverancier voor weipoeder van Optimum Nutrition.. ik had voor iets meer dan 100 USD Powerbars bij Netrition .. er zou bijna evenveel bijkomen voor transportkosten EN belasting.. toen heb ik de order maar snel geannuleerd :(.
Ga wel aan een van mijn vriendjes in de VS vragen of die een stuk of 100 Powerbars kunnen aanschaffen ;). Gemiddeld 2 per 100 km fietsen, dus net genoeg voor 5000 km toertochten...
 
Originally posted by 3XL
EAS zit nog steeds op een uitspraak te wachten :D:D (samen met MuscleTech)

welke uitspraak?
 
Merknamen

Wat vinden jullie van 'Twin-Lab' ,hun whey-eiwitten meerbepaald?
En creatine van Perfect ?????
 
EAS was 1 van de fabrikanten die aangeklaagd zijn omdat labelclaims niet klopte met inhoud.


Triple whey fuel van Twinlab is imo de beste keus die je kan maken.

Duur, goor, maar wel de beste
 
en wat vind je van "100% whey exchange formula" van "Force One" 3XL?
 
Back
Naar boven