XXL Nutrition

Welk merk weipoeder is de voordeligste optie in 2019? En andere nieuweling vragen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

XXL zou wel wat goedkoper mogen ja... Als het verschil in prijs tussen XXL en Myprotein/Bulkpowders wat kleiner was geweest zouden denk ik meer mensen bij XXL kopen.

Kwalitatief denk ik niet dat er een groot verschil zit tussen al die merken... De bedrijven die zaten te kloten met allerlei shit zijn inmiddels allemaal wel door de mand gevallen denk ik.
 
XXL zou wel wat goedkoper mogen ja... Als het verschil in prijs tussen XXL en Myprotein/Bulkpowders wat kleiner was geweest zouden denk ik meer mensen bij XXL kopen.

Kwalitatief denk ik niet dat er een groot verschil zit tussen al die merken... De bedrijven die zaten te kloten met allerlei shit zijn inmiddels allemaal wel door de mand gevallen denk ik.

Mee eens. Alleen zou ik toch liever hebben dat Myprotein en Bulkpowders wat 'eerlijker' hun prijs hanteren.
De standaard prijs van producten fluctueert vaak.

Bijvoorbeeld, 2 weken terug Creatine gekocht, geen sale, gewoon de standaard prijs.

oeAT81r.png


Nu is de adviesprijs ineens 13,99. Soms scheelt het ineens 10,- met een product.
Waardoor het met een 40% sale ineens niet eens heeeel veel goedkoper wordt.

F2klX5O.png


Het is altijd stunten met die prijzen en afwachten wanneer het het beste moment is om te kopen.
Eindstand zijn ze wel vaak/altijd goedkoper dan XXL, overigens is 12 euro voor een kilo creatine geen fluit.

Al geniet ik wel dat MyProtein soms wat dingen fout doet waardoor je kortingscodes kan stapelen en ineens eiwitrepen voor 50 cent per stuk kan bestellen. 60 repen voor 27 euro.

ZimEMp4.png
 
Ik heb ook maar wat bij bulkpowder bestelt. Ik heb 2.5kg whey 500 gram Creatine en Visolie voor 37 euro
Bij XXL kost het 46 euro voor 2.5kg whey.

VInd alleen bij Bulkpowder de eiwit per serving beetje laag. Dit is echter simpel op de lossen door ook gewoon 40 gram in de shake te gooien
 
Bulkpowders Pure Whey vs Whey Delicious XXL: allebei 24gr eiwit per 30gr poeder.

Bulkpowders Isolaat 90 vs XXL Whey Hydro en Whey Isolaat: allemaal 26gr eiwit per 30gr poeder
 
Je denkt teveel :p

2,5 kg isolaat voor 49,99 vs 33,95 is een no-brainer.

Klopt. Volgende keer ga ik ook isolaat by Bulkpowders bestellen.
Eens kijken hoe dat bevalt.
 
Ik eet liever meer maar anders XXL.
 
Al geniet ik wel dat MyProtein soms wat dingen fout doet waardoor je kortingscodes kan stapelen en ineens eiwitrepen voor 50 cent per stuk kan bestellen. 60 repen voor 27 euro.

Bekijk bijlage 464592
Dat is zo heerlijk he, vooral als je zo de 6 layers op kan kopen. Nog nergens betere repen kunnen vinden qua smaak
 
Dat is zo heerlijk he, vooral als je zo de 6 layers op kan kopen. Nog nergens betere repen kunnen vinden qua smaak

Vind zelf de XXL repen wel veel lekkerder.
Daar smaakt de caramel & nuts tenminste écht naar een snickers.
Deze hebben meer een eigen smaak, wel lekker natuurlijk. Ze vullen in ieder geval wel erg goed, dat is wel chill.

Wil ook die Barebells repen eens proberen, zie iedereen die dingen kanen.
 
Vind zelf de XXL repen wel veel lekkerder.
Daar smaakt de caramel & nuts tenminste écht naar een snickers.
Deze hebben meer een eigen smaak, wel lekker natuurlijk. Ze vullen in ieder geval wel erg goed, dat is wel chill.

Wil ook die Barebells repen eens proberen, zie iedereen die dingen kanen.
Barebells wel lekker ja, chill om te grijpen bij een AH to go.
 
Barebells wel lekker ja, chill om te grijpen bij een AH to go.

IMG_7601.jpg


In de aanbieding bij de AH nu (2de halve prijs), White Chocolate is best prima te doen. Ben erg benieuwd hoe die andere is en hoe ik hierop reageer. Ben niet zo'n fan van protein repen dus we gaan het zien.
 
Ik bestel bij Bulkpowders, kwaliteit is goed en prijs is super en dankzij hun wisselende kortingen altijd wel 2.5kg whey voor max 32 euro, soms zelfs nog lager.

XXL vind ik voor whey gewoon veel te duur, 23,95 euro voor 1kg zonder korting ( die er ook bijna nooit is ) en je moet er dan nog 40gram van nemen voor 1 serving ipv 30 gram, en 47 Euro voor 2kg, qua smaak vind ik geen enkele whey fantastisch maar het smaakverschil tussen Bulkpowders en XXL is voor mij niet het prijsverschil waard.
XXL bestel ik vaak andere dingen, bijna alles buiten weipoeder, wel leuk volgende dag in huis.
 
Ik bestel bij Bulkpowders, kwaliteit is goed en prijs is super en dankzij hun wisselende kortingen altijd wel 2.5kg whey voor max 32 euro, soms zelfs nog lager.

XXL vind ik voor whey gewoon veel te duur, 23,95 euro voor 1kg zonder korting ( die er ook bijna nooit is ) en je moet er dan nog 40gram van nemen voor 1 serving ipv 30 gram, en 47 Euro voor 2kg, qua smaak vind ik geen enkele whey fantastisch maar het smaakverschil tussen Bulkpowders en XXL is voor mij niet het prijsverschil waard.
XXL bestel ik vaak andere dingen, bijna alles buiten weipoeder, wel leuk volgende dag in huis.

Niemand verplicht je om 30 gram of 40 gram te nemen.
De per 100 gram waardes zijn namelijk identiek.

Je vergelijkt overigens de dure (Whey Delicious) versus de goedkope van Bulkpowders, dat is niet echt een eerlijke vergelijking.
Bij XXL heb je ook Perfect Whey Protein ; https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/perfect-whey-protein
4 kilo voor 56,95. Omgerekend 35 euro voor 2.5 kilo.
 
Niemand verplicht je om 30 gram of 40 gram te nemen.
De per 100 gram waardes zijn namelijk identiek.

Je vergelijkt overigens de dure (Whey Delicious) versus de goedkope van Bulkpowders, dat is niet echt een eerlijke vergelijking.
Bij XXL heb je ook Perfect Whey Protein ; https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/perfect-whey-protein
4 kilo voor 56,95. Omgerekend 35 euro voor 2.5 kilo.

Tuurlijk verplicht niemand je dat maar als ik een product koop dan kijk ik naar wat zij als 1 serving aanbevelen en hoeveel servings ik dan volgens hun uit een hoeveelheid neem, natuurlijk kan ik van XXL ook 30 gram nemen ipv 40 , of andersom 40 gram van Bulkpowders ipv 30.
Die perfect whey heb ik eens 750 gram van gehad en vond die smaak niet wauw

De 4kilo zak is idd heel leuk in prijs maar 4kg van 1 smaak is niet voor mij, bij Bulkpowders doe ik 2.5kg vanille en 2.5kg iets specialer als ik bestel, moest perfect whey nu misschien in 2kg komen aan een lagere prijs dan whey delicious zou ik het nog wel eens proberen omwille van de lagere grens die XXL stelt aan gratis shipping ( 30 euro tov 50 op Bulk ) en de snellere levering.
 
Tuurlijk verplicht niemand je dat maar als ik een product koop dan kijk ik naar wat zij als 1 serving aanbevelen en hoeveel servings ik dan volgens hun uit een hoeveelheid neem, natuurlijk kan ik van XXL ook 30 gram nemen ipv 40 , of andersom 40 gram van Bulkpowders ipv 30.
Die perfect whey heb ik eens 750 gram van gehad en vond die smaak niet wauw

De 4kilo zak is idd heel leuk in prijs maar 4kg van 1 smaak is niet voor mij, bij Bulkpowders doe ik 2.5kg vanille en 2.5kg iets specialer als ik bestel, moest perfect whey nu misschien in 2kg komen aan een lagere prijs dan whey delicious zou ik het nog wel eens proberen omwille van de lagere grens die XXL stelt aan gratis shipping ( 30 euro tov 50 op Bulk ) en de snellere levering.

Daarom is 'ie ook goedkoper. Zou zelf perfect whey protein ook niet aanraden.
Al gebruik ik die zelf om door dingen te mengen, dan maakt de smaak niet zo uit.
Maar probeer niet te fanboyen voor XXL verder hoor.
Mijn volgende bestelling gaat bij Bulkpowders zijn om het eens te testen.

Daarna ga ik wel weer terug naar XXL. Vind het niet erg om iets extra te betalen voor een zaak dat ik 'n warm hart toedraag.
Sponsor liever een Nederlands bedrijf dat deel uitmaakt van de relatief kleine scene dan een buitenlands bedrijf dat niks met ons te maken heeft.
 
Daarna ga ik wel weer terug naar XXL. Vind het niet erg om iets extra te betalen voor een zaak dat ik 'n warm hart toedraag.
Sponsor liever een Nederlands bedrijf dat deel uitmaakt van de relatief kleine scene dan een buitenlands bedrijf dat niks met ons te maken heeft.
Dat heb ik dus ook met XXL en bestellen via de sportschool. Gun het ze en stukje loyaliteit, maar soms wint de prijs het gewoon (verschilt per product)
 
Back
Naar boven