MuscleMeat

Welk merk whey???

Bezoekers in dit topic

retrofo

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 jul 2008
Berichten
2.750
Waardering
112
Lengte
1m90
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
gasten,

ik begin de bodem van mijn pot bulk whey te voelen en wil wel eens een ander merk proberen. ik gebruik eigenlijk altijd al MdoubleYou en heb eens een pot whey eiwit van het huismerk van Bodyenfitshop geprobeerd maar dat was bagger. Wat raden jullie mij aan of af om te kopen? ben benieuwd naar jullie reacties.

greetz
 
heb altijd gewoon xxl
 
Whey Protein Instant van XXL.
 
Whey isolaat van Power Supplements.
 
whey isolaat van xxl

blijvertje !
 
Het gaat niet om een merk, als het maar minimaal Isolaat is. en een zo hoog mogelijk gehalte.
 
ik snap niet echt het verschil tussen concentraat en isolaat..

ik wil wat bijkomen in massa nog ik weeg nu 80kg! welke whey moet ik dan nemen?
 
gasten,

ik begin de bodem van mijn pot bulk whey te voelen en wil wel eens een ander merk proberen. ik gebruik eigenlijk altijd al MdoubleYou en heb eens een pot whey eiwit van het huismerk van Bodyenfitshop geprobeerd maar dat was bagger. Wat raden jullie mij aan of af om te kopen? ben benieuwd naar jullie reacties.

greetz

wat was er zo slecht aan dan?
 
ik heb die protein instant besteld op xxl samen met multivit, wristwraps en shakebeker :p
 
Die van XXL klontert bij mij niet - gebruik meestal een shakebeker, ook wel eens een glas en een vork...
 
Die van XXL klontert bij mij niet - gebruik meestal een shakebeker, ook wel eens een glas en een vork...

wie zegt er dan dat xxl wél klontert dan? dat ging over whey protein van bodyenfitshop huismerk.........
 
Back
Naar boven