AndroidHealthClinic

Welk middel tegen gyno?

Bezoekers in dit topic

Marcuss

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2005
Berichten
421
Waardering
1
Ik heb een gyno gehad links en die is net weggehaald. Van bijvoorbeeld test e en dianabol kreeg ik geen last van die gyno, althans ik voelde dat niet bij mijn tepel. Van bijvoorbeeld tren e wel direct en ook bij HGH only kreeg ik er direct last van.

Binnenkort wil ik gaan kuren met test e, masteron e, winstrol en HGH + T3. Nu heb ik me een beetje verdiept in middelen tegen gyno, maar het is me nog niet helemaal duidelijk.

Er is namelijk nog een klein beetje klierweefsel achter gebleven omdat anders mijn tepel zou indeuken. Mocht dit zich weer gaan ontwikkelen tot gyno door bijvoorbeeld de HGH, wat kun je daar dan tegen gebruiken. Nolvadex, arimidex??

Van big cat heb ik ergens een post gelezen dat het preventief innemen van middelen tegen gyno niet het beste is. Beter is gewoon mocht er gyno optreden direct starten met nolvadex.

Maar mocht gyno zich ontwikkelen door HGH is daar ook een specifiek middel tegen. Of zit dat weer heel anders omdat dat niets met oestrogenen e.d. te maken heeft?

Hoop dat iemand me hierover iets meer duidelijkheid kan geven. En niet kuren heb ik al eens over nagedacht..en dat is in dit geval niet van toepassing.
 
gyno door hgh ? nog nooit van gehoord
 
Als het er eenmaal zit kan het zich er lekker door ontwikkelen weet ik uit ervaring....met andere woorden; gyno's zijn dol op groeihormoontjes:p
 
jaa beetje indirect kan je idaad gyno krijgen door GH...wat je ertegen kan doen is t3 nemen....hoe dit precies zit staat volgens mij in een van mn posts in geavanceerdeshizzle sectie
 
Ik krijg het heel snel. Met dbol binnen een week en met test e binnen 3 weken.
Nolvadex helpt geen ene reet bij mij, heb het een aantal weken op 40 mg geslikt maar de gyno werd niks minder. Heb verschillende merken nolva geprobeerd.
Gelukkig ging het bij mij na de kuur wel weg.

Laatste keer heb ik liquidex geprobeerd en dat werkt wel echt. Zal ik een volgende keer ook zeker weer gebruiken en dan gelijk vanaf het begin mee laten lopen.
 
Nolvadex zou ook je gyno niet weg kunnen halen, hij is alleen voor om oestrogeenen teblokkeren. En dat voorkomt alleen maar meer gyno.
 
Ik denk dat ik maar gewoon ga beginnen en femara bij de hand hou en B6 erbij neem tegen te hoog prolactine. Aangezien ik ook winny erbij neem en dat bij ome Rodge ook goed werkte tegen gyno veroorzaakt dor 19-nor varianten. Dostinex of bromo lijkt me ook wel wat trouwens voor in mijn medicijn kastje:D
 
proviron samen met orimeten werkt perfect,
 
Met orimeten ben ik niet zo bekend, zal er eens wat over opzoeken
 
Ik krijg het heel snel. Met dianabol binnen een week en met test e binnen 3 weken.
Nolvadex helpt geen ene reet bij mij, heb het een aantal weken op 40 mg geslikt maar de gyno werd niks minder. Heb verschillende merken nolvadex geprobeerd.
Gelukkig ging het bij mij na de kuur wel weg.

Laatste keer heb ik liquidex geprobeerd en dat werkt wel echt. Zal ik een volgende keer ook zeker weer gebruiken en dan gelijk vanaf het begin mee laten lopen.

Was het niet gewoon vet/vocht ? Ik krijg elke keer echt tieten van deca, deze zijn ook snel weg tijdens pct. Gyno is echt meteen onder en tegen je tepel. De meesten van ons vergissen zich er in. Arimidex drijft erg snel vocht af, zal misschien dat geweest zijn.
 
Waarom kies je voor t3 bij hgh en niet t4?
 
ik zal me leveranciers er eens om vragen..Ben hetzelf nog niet tegen gekomen..overal zie ik t3 maar weinig t4. Combi kan ook toch? Ow ja, had geloof ik te maken met de omzetting van t4 naar t3 ofzo en de daarbij verhoogde IGF levels toch?
 
Was het niet gewoon vet/vocht ? Ik krijg elke keer echt tieten van deca, deze zijn ook snel weg tijdens pct. Gyno is echt meteen onder en tegen je tepel. De meesten van ons vergissen zich er in. Arimidex drijft erg snel vocht af, zal misschien dat geweest zijn.

Nope, pijnlijke verharding onder de tepel.

Arimidex zorgt gewoon dat het enzym aromatase wordt geremd waardoor veel minder testo in oestrogeen wordt omgezet. Daardoor hou je idd minder vocht vast en krijg je ook geen gyno.

Vaak hoor je mensen over jeukende tepels. Wat dat is weet ik niet, bij mij hebben ze nog nooit gejeukt. Dan slikken ze een paar dagen nolvadex en gaat de jeuk weg. Vervolg is dat het idee ontstaat dat nolvadex tegen gyno helpt. Hier onstaat denk ik het misverstand want jeukende tepels is natuurlijk geen gyno. Ik denk als je die mensen met jeukende tepels een placebo had gegeven dat het ook weg was gegaan.

Ik heb nog geen mensen gesproken die een echte pijnlijk verharding onder de tepel hebben en dat tijdens het doorkuren de nolva de verharding zou weghalen. Na de kuur gaat het weg tijdens de nakuur met nolva, maar hoogwaarschijnlijk was het ook zonder de nolva weggetrokken.
 
Ik denk dat ik maar gewoon ga beginnen en femara bij de hand hou en B6 erbij neem tegen te hoog prolactine. Aangezien ik ook winny erbij neem en dat bij ome Rodge ook goed werkte tegen gyno veroorzaakt dor 19-nor varianten. Dostinex of bromo lijkt me ook wel wat trouwens voor in mijn medicijn kastje:D

femara kan bij 19-nor andro maar ari is dan beduidend minder.
winny is inderdaad een evt middel in de strijd tegen gyno...merk ik zelf nu ook.
bromo is helemaal een verhaal apart. sinds ik een halve tab (!) neem voor t slapen gaan...is de trensomnia weg!!!!!!!!!!!!!:D en neemt de gyno veroorzaakt d oor verhoogde prolactine-shit af
 
neem je die bromo de hele kuur door en heeft het nog enige negatieve invloed op de gains?
 
neem je die bromo de hele kuur door en heeft het nog enige negatieve invloed op de gains?

neem bromo zo lang ik tren neem. bromo wed 'vroeger' gebruikt als hgh-booster, heeft positieve invloed op je gains, althans ik merk niets negatiefs.
als je mag kiezen zou ik mss toch voor diostinex gaan, heeft veel langere halfwaardetijd en dus hoef je minder vaak je snoepjes in te nemen.
 
Ik zal eens informeren of ik daar aan kan komen. Maar wat is de halfwaardetijd van die van jou dan. Voor het slapen gaan halfje en verder gedurende de dag?
 
Nope, pijnlijke verharding onder de tepel.

Arimidex zorgt gewoon dat het enzym aromatase wordt geremd waardoor veel minder testo in oestrogeen wordt omgezet. Daardoor hou je idd minder vocht vast en krijg je ook geen gyno.

Vaak hoor je mensen over jeukende tepels. Wat dat is weet ik niet, bij mij hebben ze nog nooit gejeukt. Dan slikken ze een paar dagen nolvadex en gaat de jeuk weg. Vervolg is dat het idee ontstaat dat nolvadex tegen gyno helpt. Hier onstaat denk ik het misverstand want jeukende tepels is natuurlijk geen gyno. Ik denk als je die mensen met jeukende tepels een placebo had gegeven dat het ook weg was gegaan.

Ik heb nog geen mensen gesproken die een echte pijnlijk verharding onder de tepel hebben en dat tijdens het doorkuren de nolvadex de verharding zou weghalen. Na de kuur gaat het weg tijdens de nakuur met nolvadex, maar hoogwaarschijnlijk was het ook zonder de nolvadex weggetrokken.
is idd pijnlijk ja,,ik heb het zelf ookk gehad tot een paar weken terug,dat mn tepels op springen stronden en een verharding eronder,,maar heb dan ook 16 wkn aan de test gezeten,,,,,,gestopt met kuren,,en het trok vanzelf weer weg (heb er nu bijna geen last meer van)
en alleen nagekuurd met clomid
 
gelukkig maar dat het bij jou weggetrokken is. Je hoort ook weleens verhalen die anders zijn.
 
Back
Naar boven