MuscleMeat

Welk middel werkt nou echt tegen acne op het gezicht??

Bezoekers in dit topic

RomeoX

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
1
Lengte
1m74
Ik wou graag is van jullie horen met welk product jullie goede ervaring hebben op het gebied van acne..

heb wel is roccutane gehad wat goed werkte maar had erg veel bijwerkingen daarom wou ik aan jullie vragen welke producten bij jullie echt werken??

groetjes

bij sommigen werkt Rooscure goed.

Edit: Vit. B5 kan ook goed werken

Laatst bewerkt:
Zonder gekheid,je ochtendurine.Even erop deppen met een washandje later weer afspoelen.

als het echt extreem is, of als je je er gewoon niet lekker bij voelt, kan je ook naar de dokter gaan.

een ex-collega van mij had het ook heel erg. hij heeft nu veel littekens(van het krabben) en geen acne meer. maar zijn haar is wel uitgedund van dat spul. Naam weet ik echt niet maar er is voor alles wel iets, of beter gezegd `tegen` alles.

eigenlijk wekrt niks goed.

alles is rotzooi. acne ben je nu eenmaal niet 1,2,3 kwijt.

ik gebruik voor mijn gezicht Clyndamicine-zalf. is een anti-biotica in zalf vorm. de apotheek moet het speciaal voor jemaken. alleen op recept te verkrijgen.

werkt het 100%? Nee. maar wel enigzins.

het beste werkt bij mij en meerdere in mijn omgeving.......`s-avonds benzoylperoxidezalf 10% (vrij verkrijgbaar), dit `s-ochtends afspoelen en dan voor overdag dalacin® (op recept). dit werkt perfect de benzoylperoxide zorgt dat je opperhuid dunner wordt waardoor de talg makkelijker naar buiten kan. Dalacin zorgt ervoor dat je talg ophopingen niet meer gaan onsteken dus geen gele koppen zeg maar.

het beste werkt bij mij en meerdere in mijn omgeving.......`s-avonds benzoylperoxidezalf 10% (vrij verkrijgbaar), dit `s-ochtends afspoelen en dan voor overdag dalacin® (op recept). dit werkt perfect de benzoylperoxide zorgt dat je opperhuid dunner wordt waardoor de talg makkelijker naar buiten kan. Dalacin zorgt ervoor dat je talg ophopingen niet meer gaan onsteken dus geen gele koppen zeg maar.

dit klinkt alsof het werkt in ieder geval!

helemaal mee eens heb dit ook gebruikt rond mijn 17e 18e jaar en was echt stukken minder , allen moet je wel oppassen met kleding en beddengoed die benzylperoxide bijt namelijk uit

helemaal mee eens heb dit ook gebruikt rond mijn 17e 18e jaar en was echt stukken minder , allen moet je wel oppassen met kleding en beddengoed die benzylperoxide bijt namelijk uit

lekker spul om op je bek te smeren dan :eek:

Wat bij mij heel goed heeft gewerkt is Inderm (uitwendig antibioticum) en is alleen op doktersrecept verkrijgbaar. Hopelijk heb je hier baat bij.

rooscure, op een week is alles volledig weg en zonder littekens, schitterend spul ;)

Rooscure? weet je het zeker? dat is toch een anti-roos schampoo, voor acne????

Bij mij, Roaccutane 40mg per dag.

Back
Naar boven