XXL Nutrition

Welk parfum raden jullie aan?

Sofiea

Cool Novice
Lid geworden
10 jun 2014
Waardering
288
Jaren gehad, was idd lekker. Wordt die nog steeds verkocht in zo'n speciale vorm van de fles?

Nog steeds bij Douglas te koop maar ook vaak in de aanbieding bij de Kruidvat. Als iemand dit geurtje opheeft herken ik het gelijk. Dont know why maar word er altijd happy van

Sofiea

Cool Novice
Lid geworden
10 jun 2014
Waardering
288
Jaren gehad, was idd lekker. Wordt die nog steeds verkocht in zo'n speciale vorm van de fles?

Nog steeds bij Douglas te koop maar ook vaak in de aanbieding bij de Kruidvat. Als iemand dit geurtje opheeft herken ik het gelijk. Dont know why maar word er altijd happy van

HB89

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2007
Waardering
451
Lengte
1m96
Massa
115kg
Al sinds jaar en dag Boss Bottle.

harpep

Tuned Ecto
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
2 aug 2004
Waardering
3.659
haha. Ik denk dat jouw generatie pas een luchtje op deed tijdens zeer bijzondere gelegenheden. Mijn generatie ook in het weekend tijdens het stappen.
Tegenwoordig ruikt iedereen elke dag helemaal naar walm, wellicht straalt het luxe en verzorging uit. Ik train thuis, maar denk dat er in menig gym een parfum walm hangt van alle metro boys die zich uitleven voor de spiegel. Een soort douglas, maar dan in de Basic fit.
Over 10 jaar lijkt mij make up voor mannen topics niet uitgesloten, het wordt steeds belangrijker. Dit is noch positief, noch negatief bedoeld. Het is wat het is.
Dat is waar wat je zegt, maar het maakt mij verder niet uit dat men het dagelijks gebruikt, het gaat om subtiliteit.

Waar ik last van heb (ook fysiek) is de "overdosering" bij velen.
Personen die als zodanig een uur in de wind walmen, vind ik daardoor opdringerig en asociaal, net als diegenen die in een treincoupé als een gek om zich heen spuiten met een deoderant.
Dat is net zo vervelend (of erger nog) als iemand die een overheersende zweetlucht om zich heen heeft hangen.

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
Lid geworden
8 okt 2010
Waardering
16.315
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Dat is waar wat je zegt, maar het maakt mij verder niet uit dat men het dagelijks gebruikt, het gaat om subtiliteit.

Waar ik last van heb (ook fysiek) is de "overdosering" bij velen.
Personen die als zodanig een uur in de wind walmen, vind ik daardoor opdringerig en asociaal, net als diegenen die in een treincoupé als een gek om zich heen spuiten met een deoderant.
Dat is net zo vervelend (of erger nog) als iemand die een overheersende zweetlucht om zich heen heeft hangen.
ey sahbi doe niet zo skir, je hebt zelf gewoon geen floes voor die shit

StylinBro

Cool Novice
Lid geworden
12 dec 2017
Waardering
8
Lengte
1m85
Massa
76kg
Vetpercentage
13%
Allure homme sport van Chanel

Psvcr7

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
2 dec 2013
Waardering
1.924
Lengte
1m85
Massa
86kg
Al sinds jaar en dag Boss Bottle.
Is en blijft de lekkerste die er is:D. Heb ook nog Tommy Hilfiger, Guess seductive en One million staan en die zijn allemaal ook goed.

azerate

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2017
Waardering
5.025
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
mexx en bosch black :p ik weet je schrijft het boss .

MissNuke

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 nov 2012
Waardering
5.663
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
23%
haha. Ik denk dat jouw generatie pas een luchtje op deed tijdens zeer bijzondere gelegenheden. Mijn generatie ook in het weekend tijdens het stappen.
Tegenwoordig ruikt iedereen elke dag helemaal naar walm, wellicht straalt het luxe en verzorging uit. Ik train thuis, maar denk dat er in menig gym een parfum walm hangt van alle metro boys die zich uitleven voor de spiegel. Een soort douglas, maar dan in de Basic fit.
Over 10 jaar lijkt mij make up voor mannen topics niet uitgesloten, het wordt steeds belangrijker. Dit is noch positief, noch negatief bedoeld. Het is wat het is.
Ik heb dat dan toch liever dan iemand met zon vies synthetisch shirt aan die al een week geen wasmachine heeft gezien :kots: ... Dan loop ik toch echt ff weg. Ze zouden net als waterkraantjes ook deo hoekjes moeten creëren in de sportschool.

Kieft

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge Winner
5x Challenge Winner
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2005
Waardering
2.280
Ik heb dat dan toch liever dan iemand met zon vies synthetisch shirt aan die al een week geen wasmachine heeft gezien :kots: ... Dan loop ik toch echt ff weg. Ze zouden net als waterkraantjes ook deo hoekjes moeten creëren in de sportschool.
Het ging hier over een overdadigheid aan parfum, logisch dat je dat liever ruikt dan zweetlucht als je moet kiezen, daarvoor is een vergelijking niet echt nodig lijkt me :dunno:

Nicodemo Scarfo

San Marino 1994
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Waardering
13.678
  • Topic Starter Topic Starter
Flesje is reeds op. Suggesties zijn weer welkom

Sterling

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
18 jun 2014
Waardering
799
Lengte
1m78
Massa
87kg
Flesje is reeds op. Suggesties zijn weer welkom
Wat vind je lekker? Wat wil je eraan uitgeven? Vind in het goedkope segment David Beckham Essence en Nikos Sculpture erg lekker. Mont Blanc Legend is ook erg goed maar een stuk duurder.

natty87

Monstrous Giant
Elite Member
Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
1 jul 2012
Waardering
15.159
Doir homme (intense)

pikachu

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
26 apr 2019
Waardering
228
Lengte
1m72
Massa
62kg
Vetpercentage
20%
voor een budget geurtje White musk for men van the bodyshop. En anders allure homme sport chanel of Dior sauvage.

heerlijk :)

Nicodemo Scarfo

San Marino 1994
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Waardering
13.678
  • Topic Starter Topic Starter
Wat vind je lekker? Wat wil je eraan uitgeven? Vind in het goedkope segment David Beckham Essence en Nikos Sculpture erg lekker. Mont Blanc Legend is ook erg goed maar een stuk duurder.
Frisse en subtiele geur. Max. 75 euro.

Sterling

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
18 jun 2014
Waardering
799
Lengte
1m78
Massa
87kg
Frisse en subtiele geur. Max. 75 euro.
Dat is in ieder geval een flink budget. Denk dat je die Mont Blanc een beetje te zwaar gaat vinden. Misschien l’Eau D’issey Sport eens testen, vond dat altijd wel een lekker zomers luchtje.

clawfinger

Ripped Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
19 sep 2006
Waardering
1.059
Lengte
1m68
Massa
74kg
Onlangs Dior sauvage gekocht. Lekkere geur die lang blijft hangen

Saitek

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2013
Waardering
347
Lengte
1m75
Massa
80kg
Annayake Tomo > all

apfelstrudel

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Waardering
7.978
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
20%
Zoals al eerder is gezegd hier, Nikos Sculpture voor dagelijks gebruik. €15 voor een flesje van 100 mL.

Voor speciale gelegenheden vind ik die ronde bal van Boss (In Motion) heel nice. Acqua di gio is ook wel nice.

Bovenaan