AndroidHealthClinic

Welk parfum raden jullie aan? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
59.513
Waardering
22.715
Flesje parfum is bijna op. Had een of ander vaag merk cerrutisi ofzo

Heb wel zin om keertje een dure te kopen. Welke gebruiken jullie /vinden jullie lekker?

Groet Franco
 
Paco Rabanne/ Mugler/ Dolce Gabanna/ Annayake/ Hermes/ Jean Paul Gaultier.

Maar je moet eigenlijk langsgaan want iedere huid is anders en je moet echt zelf gaan ruiken. Hou je van fris, wat lichter of zwaar enzovoorts. Ik doe al jaren geen parfum meer op maar bovenstaande merken deden het altijd wel goed.
 
Fris: acqua di Gio
Kruidig: Spicebomb extreme
Aromatisch: Mugler A*men (aanrader!)
Zoet: Mugler A*men pure havane

Verder vind ik encre noir ook erg goed en prijsvriendelijk, mits je van vetiver houdt. Heeft veel weg van Gucci guilty absolute maar dit is net als A*men een zeer persoonlijke keuze, dus deze zou ik zeker niet blind kopen.

Zelf zou ik geen Le male, one million of Boss bottled kopen. Half Nederland loopt hier al mee rond.
 
Nikos Sculpture en David Beckham Essence vind ik erg lekker en zijn goed betaalbaar. Polo Blue, Mont Blanc Legend en Armani Diamonds zijn mijn persoonlijke favorieten.
 
Tom Ford hands down voor mij: Noir, Grey Vetiver en de standaard eau de toilette.
 
Wanneer doen jullie eigenlijk een parfum op? Dan toch wel het minimale? Niets ergers dan zo'n walm, naar mijn mening, het moet heel subtiel zijn.
 
Wanneer doen jullie eigenlijk een parfum op? Dan toch wel het minimale? Niets ergers dan zo'n walm, naar mijn mening, het moet heel subtiel zijn.
Eigenlijk iedere dag. Vaak kies ik dan ook wel voor de wat meer standaard luchtjes als Invictus of met het warme weer Calvin Klein Summer Eternity 2017. Maar ga ik uit of iets speciaals doen dan eigenlijk altijd Tom Ford. De TF Noir is wel heavy in het begin, maar wordt na een poosje heel zacht.
 
Geen.

Ik raad mensen af om die rommel te gebruiken en als je het al doet, gebruik dan zéér gematigd.

Ik weet ook niet wat ze tegenwoordig allemaal voor rotzooi qua bestanddelen in parfums stoppen, maar het aantal mensen dat last krijgt van allergische reacties op 'luchtjes en geurexplosies' neemt de laatste jaren flink toe.

MCS is niet voor niets een ziekte in opkomst.......
 
Dan toch wel het minimale? Niets ergers dan zo'n walm, naar mijn mening, het moet heel subtiel zijn.

Precies, tegenwoordig lijkt het soms wel of iedere jongere een fles parfum over zichzelf heeft uitgegoten. De walm die om hen heen hangt is niet om te harden.
Idem voor veel allochtone mannen die zichzelf als vanzelfsprekend rijkelijk besprenkelen, alsof er een wolk gifgas om hen heen hangt.
 
Precies, tegenwoordig lijkt het soms wel of iedere jongere een fles parfum over zichzelf heeft uitgegoten. De walm die om hen heen hangt is niet om te harden.
Idem voor veel allochtone mannen die zichzelf als vanzelfsprekend rijkelijk besprenkelen, alsof er een wolk gifgas om hen heen hangt.

Liever een walm parfum dan een zweetlucht
 
Geen.

Ik raad mensen af om die rommel te gebruiken en als je het al doet, gebruik dan zéér gematigd.

Ik weet ook niet wat ze tegenwoordig allemaal voor rotzooi qua bestanddelen in parfums stoppen, maar het aantal mensen dat last krijgt van allergische reacties op 'luchtjes en geurexplosies' neemt de laatste jaren flink toe.

MCS is niet voor niets een ziekte in opkomst.......
Wat al kan helpen denk ik is al die geurtjes zonder alcohol etc. nemen. Sinds ik daarop let met deo/ zalf en smeersels is er minder irritatie.
 
Laatst bewerkt:
  • MontBlanc Legend Spirit Eau De Toilette. Dit is een geurtje dat hij echt moet hebben. ...
  • Tom Ford Noir Anthracite. ...
  • YSL L'Homme. ...
  • Dior Sauvage. ...
  • Thierry Mugler A*men. ...
  • Armani Acqua Di Gio. ...
  • Tom Ford Black Orchid. ...
  • Chanel Bleu de Chanel.
 
Precies, tegenwoordig lijkt het soms wel of iedere jongere een fles parfum over zichzelf heeft uitgegoten. De walm die om hen heen hangt is niet om te harden.
Idem voor veel allochtone mannen die zichzelf als vanzelfsprekend rijkelijk besprenkelen, alsof er een wolk gifgas om hen heen hangt.

haha. Ik denk dat jouw generatie pas een luchtje op deed tijdens zeer bijzondere gelegenheden. Mijn generatie ook in het weekend tijdens het stappen.
Tegenwoordig ruikt iedereen elke dag helemaal naar walm, wellicht straalt het luxe en verzorging uit. Ik train thuis, maar denk dat er in menig gym een parfum walm hangt van alle metro boys die zich uitleven voor de spiegel. Een soort douglas, maar dan in de Basic fit.
Over 10 jaar lijkt mij make up voor mannen topics niet uitgesloten, het wordt steeds belangrijker. Dit is noch positief, noch negatief bedoeld. Het is wat het is.
 
Nikos Sculpture en David Beckham Essence vind ik erg lekker en zijn goed betaalbaar. Polo Blue, Mont Blanc Legend en Armani Diamonds zijn mijn persoonlijke favorieten.

Nikos sculpture is de beste parfum om lekker dagelijks te dragen, goeie geur en betaalbaar. Guess seductive homme zelfde verhaal.
 
Jaren gehad, was idd lekker. Wordt die nog steeds verkocht in zo'n speciale vorm van de fles?

Deze ook jaren gehad. Was een vrij onbekende geloof ik, maar erg lekker en zo'n geurtje die je na een hele dag nog steeds ruikt. Ik ken ook merken waar je na 2 uur niks meer van ruikt.
 
Back
Naar boven