Fitness Seller

welk personage spelen in een school van de lagere school.

Bezoekers in dit topic

Het is de brandweerman geworden. Het is goed gegaan.
Ook het gedeelte muziek (notenleer en zo) is goed gegaan. Ik kan straks gaan posten in " wat heeft m'n dag goed gemaakt!

Bedankt iedereen voor de ideetjes.
 
Lekker....
weer een hindernis genomen.

zo ben je razendsnel leraar :-)
 
Lekker....
weer een hindernis genomen.

zo ben je razendsnel leraar :-)
Nu de hele avond en een stuk van da nacht wiskunde blokken. Doe ik graag.
 
Neen, het mogen geen bestaande typetjes zijn maar eerder algemeen. Bijvoorbeeld een oude man die de oorlog heeft overleefd en net zijn echtgenote heeft verloren

Dat klinkt heel gezellig voor kids tussen de 6 en 12 :roflol:


Ja kinderen, ik zie het nog zo voor me, ze waren ongeveer jullie leeftijd, maarja gewapend is gewapend...
 
  • Like
Waarderingen: mat
Speel een dikke powerlifter?
 
Wat ook mag is bijvoorbeeld de rol nemen van een historisch personage, zoals bijvoorbeeld Napoleon.
De bedoeling is dat je dat dan als leraar integreert in de les geschiedenis.
Iemand een idee? En zeg niet HItler he... ik hoor het al van mijlenver afkomen.

Stalin dan.
 
Iemand die onder de armoedegrens leeft, en net te horen heeft gekregen dat de deurwaarder de laatste bezittingen komt opschrijven.

Iemand die net horen heeft gekregen ongeneeslijk ziek te zijn en de dag erna euromillions wint.

Types genoeg, als je er voldoende werk insteekt kan je elk personage goed tot leven brengen hoor.
 
Iemand die onder de armoedegrens leeft, en net te horen heeft gekregen dat de deurwaarder de laatste bezittingen komt opschrijven.

Iemand die net horen heeft gekregen ongeneeslijk ziek te zijn en de dag erna euromillions wint.

Types genoeg, als je er voldoende werk insteekt kan je elk personage goed tot leven brengen hoor.
Hij is al geslaagd... ;)

Maar bovenstaande lijkt me niet echt geschikt voor lagere school... 6-12 jarigen... :o
 
Volgende keer een expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen.
 
Ik zou kiezen voor een vertegenwoordiger van artikelen om katten binnen je huis en/of tuin te houden.
 
Ik heb uiteindelijk gekozen voor een joviale brandweerman met een gebroken arm.
Het is aardig gelukt.
Morgen om 12u00 de officiële resultaten van de examens....
 
Ik heb uiteindelijk gekozen voor een joviale brandweerman met een gebroken arm.
Het is aardig gelukt.
Morgen om 12u00 de officiële resultaten van de examens....
en?? geslaagd?
 
Back
Naar boven