AndroidHealthClinic

Welk schema moet ik gebruiken?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sv98

Novice
Lid geworden
17 aug 2019
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
94kg
Goedemorgen,

Ik train nu ongeveer een jaartje. Ben sinds kort gestopt met voetbal en wil mij nu echt goed richten op het fitnessen. Ik kan 3x in de week trainen zoals het er nu uitziet. Momenteel volg ik een full body schema, maar dit bevalt mij niet echt. Ik heb het idee dat ik niet het maximale kan halen uit de oefeningen die aan het einde van mijn schema zitten en heb twijfels bij de snelheid van mijn herstel. Het herstellen van de spieren was bij voetbal ook een probleem voor mij, wat tot blessures leed. Zelf zit ik te denken om een 3 daagse leg push pull te doen. Alleen leidt het tot goede progressie wanneer je een spiergroep maar 1 keer in de week goed aanpakt. Vanwege mijn trage herstel lijkt mij dit wel een geschikte optie. Wat zouden jullie aanraden bij 3x in de week trainen[geen fullbody]
 
Je bent geen special snowflake, je hersteld net zo goed of slecht als ieder ander als je voldoende slaapt en eet en je schema in orde is.

Maar goed, wat zijn je stats op squat, bench en deadlift? En wat voor schema deed je dan?
 
Rug bicep , schouders borst en tricep, benen En buik ?
 
Back
Naar boven