XXL Nutrition

Welk schema voor beginnende powerlifter

Bezoekers in dit topic

Dit is wat ik voorlopig doe , squat en DL wat lager aangehouden ivm uitvoering waar ik een beetje aan wil werken.

Qua accessoire oefeningen vind ik het wel genoeg qua volume voorlopig. Gok dat ik aardig dood ga met nsuns zelf al dus met de andere oefeningen ga ik op rpe 8/9 en nooit tot falen is de bedoeling
 

Bijlagen

  • 7134E609-5E48-4AE9-9BEF-37F07C8B48F6.png
    7134E609-5E48-4AE9-9BEF-37F07C8B48F6.png
    130,2 KB · Weergaven: 55
  • DCD03509-C8C3-434C-B320-8FC0424CD320.png
    DCD03509-C8C3-434C-B320-8FC0424CD320.png
    165,8 KB · Weergaven: 50
Twijfel alleen nog om uberhaubt geen Chest er meer bij te doen wat isolaties betreft vanwege het vele pressen.. alleen omdat upper Chest wat werk heeft dacht ik om het wel te doen echter word het wel een Very lang schema dan
 
Beetje geschoven qua verdeling. Triceps op een legday is misschien wat onorthodox maar zo kom ik qua tijd en volume nagenoeg elke dag hetzelfde uit.
 

Bijlagen

  • 7154A16F-7CBB-4749-AF59-FEDD6FB93104.png
    7154A16F-7CBB-4749-AF59-FEDD6FB93104.png
    153 KB · Weergaven: 46
Wil je gewoon sterker worden dan zou ik Wendler pakken (eventueel de powerlifttowin variant).
Wil je meer wedstrijden gaan doen pak dan Sheiko.

Nsuns is kruising tussen Wendler en Sheiko waarop de bedenker (Nsuns reddit name) best lekker op ging. Zelf vind ik het teveel volume en te weinig mogelijkheden tot eigen invulling wat je overigens wel met Wendler hebt.

Beste is gewoon schema kiezen en jaar lang volgens, dan kijken welk resultaat je hebt geboekt.
 
Wil je gewoon sterker worden dan zou ik Wendler pakken (eventueel de powerlifttowin variant).
Wil je meer wedstrijden gaan doen pak dan Sheiko.

Nsuns is kruising tussen Wendler en Sheiko waarop de bedenker (Nsuns reddit name) best lekker op ging. Zelf vind ik het teveel volume en te weinig mogelijkheden tot eigen invulling wat je overigens wel met Wendler hebt.

Beste is gewoon schema kiezen en jaar lang volgens, dan kijken welk resultaat je hebt geboekt.
Ik heb gekozen voor nsuns voor de komende maanden tot ik echt vast loop puur omdat ik voor het eerst in lange tijd ga bulken en om die reden verwacht ik dat ik relatief snel sterker word. Als het tempo eruit is na een tijd ga ik over op wendler omdat dit veel rustiger opbouwt. Ik doe even de gok dat ik voorlopig wel een hoop kracht behaal en anders heb ik verkeerd gegokt :p
 
Ik heb gekozen voor nsuns voor de komende maanden tot ik echt vast loop puur omdat ik voor het eerst in lange tijd ga bulken en om die reden verwacht ik dat ik relatief snel sterker word. Als het tempo eruit is na een tijd ga ik over op wendler omdat dit veel rustiger opbouwt. Ik doe even de gok dat ik voorlopig wel een hoop kracht behaal en anders heb ik verkeerd gegokt :p
Ik was na 8-9 weken nSuns klaar gespeeld
Maar benieuwd hoe het voor jou uit pakt, zonde dat je niet logt maar ben wel benieuwd naar je progressie erin
 
Ik was na 8-9 weken nSuns klaar gespeeld
Maar benieuwd hoe het voor jou uit pakt, zonde dat je niet logt maar ben wel benieuwd naar je progressie erin
Ik heb een log geopend in de PL sectie
 
Back
Naar boven