XXL Nutrition

welk supplement is goed (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

aikidogirl

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 aug 2005
Berichten
10
Waardering
0
hey iedereen ik ben hier nieuw.
Ik heb een vraag voor jullie.
Weet er iemand welk supplement ik zou kunnen gebruiken om tijdens de training te kunnen doorzetten?
Het is zo dat ik wel spiere mag hebben maar wil ook geen kleerkas worden :D
Wie kan mij hier in helpen ?
 
ik zou voordat je aan de supss gaat, je voeding onder de loep nemen, want daar kun je zoveel uithalen
 
Joyce zei:
ik zou voordat je aan de supss gaat, je voeding onder de loep nemen, want daar kun je zoveel uithalen
inderdaad. een goed voedingsschema is de basis. pas daarna aan de supplementen beginnen denken. (tzijn dan ook supplementen op de voeding, geen vervangers van de voeding...)
 
Beginnen met een flinke bord Brinta elke morgen :)
 
aikidogirl zei:
hey iedereen ik ben hier nieuw.
Ik heb een vraag voor jullie.
Weet er iemand welk supplement ik zou kunnen gebruiken om tijdens de training te kunnen doorzetten?
Het is zo dat ik wel spiere mag hebben maar wil ook geen kleerkas worden :D
Wie kan mij hier in helpen ?

Wanneer je als natural aan de bak gaat als BB, is de kans klein, eigenlijk gewoon geen kans, dat je een klerekast.
 
Remco - 1977 zei:
Wanneer je als natural aan de bak gaat als BB, is de kans klein, eigenlijk gewoon geen kans, dat je een klerekast.

Dat is motiverend voor de naturals :D
 
Idd :D maar denk, NADAT je je voeding onder de loep hebt genomen aan whey das toch het meest essentiele supplement vind ik. Ok je hebt ook nog multivits
 
aikidogirl zei:
hey iedereen ik ben hier nieuw.
Ik heb een vraag voor jullie.
Weet er iemand welk supplement ik zou kunnen gebruiken om tijdens de training te kunnen doorzetten?
Het is zo dat ik wel spiere mag hebben maar wil ook geen kleerkas worden :D
Wie kan mij hier in helpen ?

Wat wil je daar eigenlik meer zeggen "om tijdens de training te kunnen doorzetten?"
Als je koolhydraten bedoelt kun je die uit je voeding halen en eventueel voor de traing een sportdrankje ;)
 
aikidogirl zei:
Ik heb een vraag voor jullie.
Weet er iemand welk supplement ik zou kunnen gebruiken om tijdens de training te kunnen doorzetten?

Ik veronderstel dat je met "tijdens de training" aikidotraining bedoelt?

Dan doel je waarschijnlijk op conditie en totdusver zijn er geen natuurlijke supplementen die een significante invloed hebben op uithoudingsvermogen. Het beste wat je daarvoor kunt doen zijn duursporten zoals lopen , fietsen, roeien,...

Als je al iets zou kunnen nemen dan zou ik je whey en/of creatine aanraden zoals anderen je hier reeds aangeraden hebben.
 
Laatst bewerkt:
Joyce zei:
ik zou voordat je aan de supss gaat, je voeding onder de loep nemen, want daar kun je zoveel uithalen


Ik denk niet dat het daaraan zal liggen.
Zet mij achter een paal en ge ziet mij niet meer staan :D
Ik zal die Whey is uit proberen en zien wat dat zegt.
thankx
 
Laatst bewerkt:
aikidogirl zei:
Ik denk niet dat het daaraan zal liggen.
Zet mij achter een paal en ge ziet mij niet meer staan :D
Ik zal die Whey is uit proberen en zien wat dat zegt.
thankx

of je nu dik,dun of mollig bent voeding staat op nummer 1 met bodybuilding !!!!!

mijn mening is kijk eerst naar je voeding hou dat een tijd vast en ga daarna pas over op de supps
 
En wat voor een voedingsschemahad jij in gedachten?
 
aikidogirl zei:
En wat voor een voedingsschemahad jij in gedachten?

Ik kan geen voedingsschemavoor je maken dat zul je zelf moeten doen. eerst uitrekenen wat je kcal behoefte is en daarna met gezonde en juiste voeding een schema maken. kijk eens rond in het voedingsgedeelte daar staan veel voorbeelden en tips. ook in het logje van mij (in de vrouwenarea staat een voorbeeld van mijn voedingsschemadit is wel een cutschema maar dan krijg je misschien een idee)
 
lukt het allemaal een beetje ?
 
aikidogirl zei:
hey iedereen ik ben hier nieuw.
Ik heb een vraag voor jullie.
Weet er iemand welk supplement ik zou kunnen gebruiken om tijdens de training te kunnen doorzetten?
Het is zo dat ik wel spiere mag hebben maar wil ook geen kleerkas worden :D
Wie kan mij hier in helpen ?

misschien gebruik je dat al, maar je kan zoiezo een hoog gedoseerde multivitamine kopen
 
Voeding, voeding, voeding. DAT is het belangrijkste. Als dat in orde is kan je wat gaan experimenteren met bepaalde supplementen.
 
Wat gezegd is,als je voeding inorde is ben je veel erergieker,natuurlijk niet van de ene op de andere dag maar op den duur merk je verschil. Gewoon effe de tijd nemen en het forum wat uitspitten voor een juist schema. Bij duursport helpt qua supps imo het beste creatine,touwtje springen is ook goed om conditie op te bouwen.
 
Back
Naar boven