AndroidHealthClinic

welk supplement is het beste voor spieropbouw

Bezoekers in dit topic

johnnyboy92

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 mrt 2008
Berichten
43
Waardering
0
hallo iedereen.

Ik wil wel eens wat meningen van mensen met veel ervaring over wat nou een goed supplement is voor spieropbouw.
Er zijn tegenwoordig zoveel sites en zoveel producten die beweren dat ze zo goed zijn ,dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
 
Proteïnen
 
whey Proteine is eiwit. dus dat is een ideaal supplement om je (tekort) aan eiwitten aan te vullen als je dagelijks niet al je eiwit uit je vaste voeding zou kunnen halen.

Verder is Creatine (diesel NOS esther bijvoorbeeld of gewoon hele simpele goedkope monohydraat) een goede krachtbooster , wat weer resulteerd in meer spiermassa. (als ook de voeding in orde is)
 
whey Proteine is eiwit. dus dat is een ideaal supplement om je (tekort) aan eiwitten aan te vullen als je dagelijks niet al je eiwit uit je vaste voeding zou kunnen halen.

Verder is Creatine (diesel NOS esther bijvoorbeeld of gewoon hele simpele goedkope monohydraat) een goede krachtbooster , wat weer resulteerd in meer spiermassa. (als ook de voeding in orde is)

maar wat id nu juist de juiste voeding als je met creatine bezig bent
weeg nu 80 kilo zou graag 85 wegen ben bezig met creatine monohydraat
 
maar wat id nu juist de juiste voeding als je met creatine bezig bent
weeg nu 80 kilo zou graag 85 wegen ben bezig met creatine monohydraat

Zet je voedingsschema hier eens neer dan ;)
 
Supplementen zijn geen wondermiddelen, gewoon goed eten en je hebt verder niks aan supps nodig :D
 
Welke raad jij aan als supgoeroe? :D

Buiten goede voeding om:

-Whey (XXL, ON)
-pure Gluta (Physio Muscle)
-BCaa's (ON)
-spierversterker (Animal M-Stak) en/of een goede crea + toevoeging (Animal Pump, EAS Phosphagen HP)

ik heb alleen nog veel te proberen... gelukkig! :D

ready, set, go! knalle als een malle!
 
Supplementen zijn geen wondermiddelen, gewoon goed eten en je hebt verder niks aan supplementen nodig :D

zodra je voeding in orde is (en ja, dat is het aller-aller-allerbelangrijkste) zie ik supplementen wél als wondermiddelen, het geeft je net iets extra.. en met dat net iets extra, spreek je VEEL meer spiervezels aan, aangezien de intensiteit dan pas écht begint ;)

zoek het juiste supplement voor JOU en gij zult vinden :D
 
Buiten goede voeding om:

-Whey (XXL, ON)
-pure Gluta (Physio Muscle)
-BCaa's (ON)
-spierversterker (Animal M-Stak) en/of een goede crea + toevoeging (Animal Pump, EAS Phosphagen HP)

ik heb alleen nog veel te proberen... gelukkig! :D

ready, set, go! knalle als een malle!

Ik heb nu net gedaan met de Mstack, traint lekker, voel me groter maar ben een kg afgevallen, gaat dus best lekker :D
 
eiwitten en brinta
 
zodra je voeding in orde is (en ja, dat is het aller-aller-allerbelangrijkste) zie ik supplementen wél als wondermiddelen, het geeft je net iets extra.. en met dat net iets extra, spreek je VEEL meer spiervezels aan, aangezien de intensiteit dan pas écht begint ;)

zoek het juiste supplement voor JOU en gij zult vinden :D

+1

Na een zware werkdag kan een boostertje je net dat beetje extra geven om nog te gaan knallen in de gym

Over creatine zijn al verchillende onderzoeken geweest, die shizzle werkt gewoon

Gainers helpen je aan de extra kcals die je broodnodig hebt

Whey is gewoon de bais, ik deed eens een tijdje zonder, maar nu zit ie er weer dagelijks in
 
Ik heb nu net gedaan met de Mstack, traint lekker, voel me groter maar ben een kg afgevallen, gaat dus best lekker :D

klopt! koolhydraten zijn je vriend met de M-Stak, wat je doelen ook zijn.. deze worden gebruikt als voer rechtstreeks naar je spieren om ook een betere eiwitsynthese te veroorzaken...... als je echt kei, maar dan ook écht keihard loopt te bulken zul je als een speer groeien.. ook in kilo's.. als je een cut, een beetje bulkt en normaal bulkt zul je droger komen te staan en eventueel afvallen maar er tóch voller uitzien!

en trainen gaat best met die shizzle.. vanaf week 2 gaat de beer pas écht los, he Sancaman?
 
klopt! koolhydraten zijn je vriend met de M-Stak, wat je doelen ook zijn.. deze worden gebruikt als voer rechtstreeks naar je spieren om ook een betere eiwitsynthese te veroorzaken...... als je echt kei, maar dan ook écht keihard loopt te bulken zul je als een speer groeien.. ook in kilo's.. als je een cut, een beetje bulkt en normaal bulkt zul je droger komen te staan en eventueel afvallen maar er tóch voller uitzien!

en trainen gaat best met die shizzle.. vanaf week 2 gaat de beer pas écht los, he Sancaman?

True, true, al zit ik nog niet terug op mn oude krachtniveau (van 95 naar 86kg gegaan :eek:) maar de trainingen zijn zeker zo intensief, na werchter ga ik 'em nog eens overdoen maar dan met een grotere bulk :D
 
True, true, al zit ik nog niet terug op mn oude krachtniveau (van 95 naar 86kg gegaan :eek:) maar de trainingen zijn zeker zo intensief, na werchter ga ik 'em nog eens overdoen maar dan met een grotere bulk :D

je krachtniveau zit 'm, denk ik, een beetje in je hoofd :D records breken met de M-Stak is voor mij nl. nooit een probleem haha

enne de M-Stak in een grotere bulk is gruwelijk.. 1x gedaan.. tip: achterliggende spiergroep(en) extra aanpakken en extra spiervezels worden zeker weten benut :) kort samengevat: dan is/zijn het geen achterliggende spiergroep(en) meer :D

ik probeer nu zelf iets droger te staan met die shizzle ;) gaat lekker!

enne kan je nog geen karma geven :(
 
ZMA
Whey
Creatine
Visolie
Groene thee
 
Back
Naar boven