XXL Nutrition

Welk supplement?

Bezoekers in dit topic

beginner2611

Novice
Lid geworden
21 jan 2019
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
84kg
Vetpercentage
16%
Hoi allemaal, ik wil graag beginnen met supplementen, alleen heb het geld niet voor meerdere, en wil het graag gewoon bij een houden. Zit nu te twijfelen tussen creatine, whey protein en pre workout.
 
is een no brainer ,

ga naar de Action en koop daar de creatine en eiwit ,hou je nog geld over ;)
 
Kom je iets te kort dan, dat je moet supplementeren? Gewoon normaal eten, dan hou je nog meer geld over.
 
Hoe zit het met het financieel faciliteren van de nodige reguliere maaltijden.
Is daar wel genoeg geld voor?
Als daar al geen geld voor is dan hoef je al helemaal niet aan supplementen te denken.
 
Hoe zit het met het financieel faciliteren van de nodige reguliere maaltijden.
Is daar wel genoeg geld voor?
dat betalen mijn ouders, ze zorgen wel dat ik genoeg eet etc, maar ze hebben nou niet bepaald zin om elke week 3 kilo kip te kopen, supplementen moet ik dus ook zelf betalen.
 
Nee? Post je voedingsschema eens? We zijn benieuwd.
Als je 's ochtends braaf je boterhammetje met hagle slague eet en 's middag's je tosti plus 's avonds wat de pot schaft dan is daar nog 500% ruimte voor verbetering.
 
Nee? Post je voedingsschema eens? We zijn benieuwd.
Als je 's ochtends braaf je boterhammetje met hagle slague eet en 's middag's je tosti plus 's avonds wat de pot schaft dan is daar nog 500% ruimte voor verbetering.
in de ochtend 5 broodjes met ham, kipfilet, kaas, pindakaas etc, daarna rond 10 uur een banaan, granenrepen, en wat noten. dan rond half 1 weer 6 broodjes met ongeveer hetzelfde, een appel en als ik thuiskom een bak yoghurt/kwark met muesli, gedroogd fruit en cacao. avondeten idd wat de pot schaft en als ik dan nog trek heb kijk ik even wat er nog is om te eten.
 
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/
Lees dit eens door. Dan weet je in ieder geval wat je onderhoud is en bereken je macro's
Dan weet je hoeveel eiwit je eet en kan je bijvoorbeeld als je tekort hebt een extra bak kwark of blikje tonijn aanvullen oid.

Supplementen heb je niet nodig tenzij je een tekort hebt.
Pre workout is onzin.
Creatine, als je t al zou willen gebruiken, bij de action is het ook prima.

Maar goed eten en trainen heb je nodig. supps Niet!
 
Creatine gewoon supplementeren. Rest is onnodig.
 
is een no brainer ,

ga naar de Action en koop daar de creatine en eiwit ,hou je nog geld over ;)

Als je weinig geld hebt is dit een perfecte optie (peroonlijk zou ik zelf geen creatine kopen, doet bij mij niks)
 
Back
Naar boven