AndroidHealthClinic

Sticky Welk trainingsprogramma is geschikt voor mij? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bij de 4 daagse split staat er bij geen enkele dag buikspieren?
Moet je dan gewoon elke dag je buikspieren trainen?
 
Kijk...
miss is het al aangegeven eerder maar heb geen zin om alle comments te gaan bekijken maar bij het push/pull/legs schema staat de oefening upright row bij het push gedeelte.
Maar dit is toch een pull oefening?:)
 
Hey intressanten trainningschema`s maar hoe weet ik nou welke echt geschikt is voor massa,,,


bedankt alvast
 
Hallo ik ben sinds 6 maanden bezig, en ik ben nog zoekende wat het beste schema voor mij is, ik doe Maandag: Rug, Triceps, Benen, Woensdag: Borst schouders biceps, vrijdag: rug triceps benen, en zaterdag borst schouders biceps, ben 1.80 m 82 kilo 13 procent vet, ik doe 4 setjes van 8 en zo zwaar mogelijk, 3 oefeningen voor een kleine spiergroep en 4 a 5 voor een grote..

hoop op nuttige tips:)
 
JA wadde ! Heel knap gedaan van je , de moeite om eens door te nemen :) Bedankt voor je tijd hier in te stoppen !

Mijn huidig schema gaat als volgt

Maandag : Borst , Triceps , Buik
Dinsdag : Rust
Woensdag: Benen en Kuiten
Donderdag:Rust
Vrijdag: Scrhouders , Trapezius en Buik
Zaterdag: Rust
Zondag : Rug , Biceps en Kuiten
 
Laatst bewerkt:
super fijn en mooi dit.. hier zullen we veel aan hebben :p
 
Wat denken jullie hier van.
http://www.bodystore.nl/bibliotheek/spieropbouw-training/trainingsschema-gevorderden.html


Train bovendien nooit op dezelfde dag spieren die je tijdens duwoefeningen gebruikt en spieren die je tijdens trekoefeningen gebruikt. Na het trainen van je rug herwinnen je biceps slechts een deel van hun kracht doordat ze nog moe zijn van het werk dat ze bij het trainen van je rug hebben moeten verzetten. Hetzelfde geldt voor het trainen van triceps na het trainen van borst. Als je geen dag kunt inplannen voor biceps en triceps, kun je bijvoorbeeld rug met triceps combineren en schouders met biceps.

Ben met schema II begonnen.

Hier zit weeral andere schema logica

http://krachttraining.net/index.php/online-trainingsschema/schema-gevorderden
 
Prachtige post
 
Een goede methode die ik nu hanteer. Inmiddels al veel resultaat geboekt!!

website
 
Als je dit fb-schema gebruikt, moet je er dan geen extra oefeningen voor de buikspieren bijdoen?
Want met deze oefeningen train je toch geen buikspieren? ( mss domme vraag van een newbie)
 
Met welk trainingsschema zal ik het snelst resultaat boeken?
Ik volg momenteel een 4daags split schema, maar zat te denken aan een 3daags fullbody schema
Ik ben al langere tijd met fitness bezig, maar niet steeds zoals het zou moeten.

Mijn stats zijn niet al te schitterend
- 82kg
- 1m92
 
Squatschema voor vollere kont

Hallo,

Ik ben een meisje van 16 en ik doe nu ondertussen 2 weken fitness. Ik ben niet gaan fitnessen voor af te vallen maar voor mijn conditie en om alles strakker te maken want ben 8 kg afgevallen. Maar nu wil ik alles strakker, toen ik nog 58 woog had ik een dikke en rond kont. Dat is nu weg omdat het waarschijnlijk vet was. Maar nu zoek ik een goed trainingschema voor mijn billen voor te squatten, hoeveel per dag. Hoeveel gewicht.. Alleen een schema voor dikkere billen dus. Maar ik vind het nergens! Kan iemand hieronder een goed schema plaatsen voor een dikkere kont? Ik heb liefst op een maand of 2-3 maximum al een dikkere kont.. Doe nu elke dag 60 squats 3 x 20 met 13 kg..

MVG! :)
 
Hallo.

Ik ben sinds maandag begonnen met fitness. Ik heb de volgende schema:

4 dagen training:
Maandag: Benen
Donderdag: borst en triceps
Vrijdag: rug en biceps
Zaterdag: schouders en kuiten

Aangezien ik beginner ben heb ik moeite met bankdrukken. Hierbij dacht ik om elke dag de biceps te trainen in setjes van 4 zodat het bankdrukken makkelijker gaat.

In de fitness centrum waar ik train hebben ze geen kuit apparaat. Hoe moet ik die gaan trainen?

En wat betreft cardio. Elke dag wanneer ik ga trainen een minuut of 10 hardlopen voor de trainingen?

Graag jullie meningen.

Je zou voor je kuiten gewoon de leggpress kunnen doen maar daarbij je voeten wat lager zetten: Ik zal het voor je uittekeken. (met je tenen wegduwen) ---> schetsje: [Link niet meer beschikbaar]
Biceps kapot trainen om makkelijker te kunnen bankdrukken lijkt me ook geen optie, bankdrukken doe je zover ik weet vanuit je triceps namelijk


Met welk trainingsschema zal ik het snelst resultaat boeken?
Ik volg momenteel een 4daags split schema, maar zat te denken aan een 3daags fullbody schema
Ik ben al langere tijd met fitness bezig, maar niet steeds zoals het zou moeten.

Mijn stats zijn niet al te schitterend
- 82kg
- 1m92


Zwaarder trainen dan normaal en minder reps, en daarbij eten als een fuuuuarrrkkkkkkkkkkkk
 
Mooi al die verschillende programma's, bedankt voor het verzamelen en delen!
Ik ga maandag beginnen met het 5x5 Bill Star programma, ik ben benieuwd :)
 
Ik lees al een langere tijd mee op dit forum, maar vond het wel eens tijd om de mensen hier te bedanken voor alle informatie dus maar even een account aangemaakt. Ben zelf scheidsrechter en gebruik een trainingsschema wat gebaseerd is op het full-body schema uit de 1ste post (maar mag graag ook afwisselen met wat oefeningen per training) en dat werkt prima voor mij. Doelstelling is om gewoon een goed gebouwd fysiek te krijgen, maar wel ook nog goed atletisch voor het hardlopen. Voorbeeld van een lichaam waar ik langzaam aan naartoe werk is dat van Rich Froning.

Heb ook veel gehad aan de voedingstips vooraf aan grote inspanningen en voor herstel (mijn grootste probleem is gebrek aan rust).

Nogmaals erg bedankt iedereen hier en zal vanaf nu maar eens wat meer gaan posten!
 
thanks awesome
 
Maak het makkelijk niet moeilijk voor beginnelingen

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 18:05 ----------

Ik lees al een langere tijd mee op dit forum, maar vond het wel eens tijd om de mensen hier te bedanken voor alle informatie dus maar even een account aangemaakt. Ben zelf scheidsrechter en gebruik een trainingsschema wat gebaseerd is op het full-body schema uit de 1ste post (maar mag graag ook afwisselen met wat oefeningen per training) en dat werkt prima voor mij. Doelstelling is om gewoon een goed gebouwd fysiek te krijgen, maar wel ook nog goed atletisch voor het hardlopen. Voorbeeld van een lichaam waar ik langzaam aan naartoe werk is dat van Rich Froning.

Heb ook veel gehad aan de voedingstips vooraf aan grote inspanningen en voor herstel (mijn grootste probleem is gebrek aan rust).

Nogmaals erg bedankt iedereen hier en zal vanaf nu maar eens wat meer gaan posten!
Ik hoop dat U uw doel behaalt.. Bent U scheidsrechter in het betaald voetbal?
 
Back
Naar boven