- Lid geworden
- 9 okt 2002
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 134kg
Originally posted by burn
Ik zeg ook niet dat keto dieet niet effectief is. Het is alleen geen wonder dieet. Eet je teveel kcal dan zul je nog niet afvallen. En ketonen werken inderdaad beschermend voor je spiermassa. Echter wanneer je lager in je bf% zit dan geldt dit niet meer(dacht onder de 14% al ergens).
Verder kun je nooit 100% vet verbranden. Er zal altijd een % van je eiwitten en spieren worden afgebroken naar glucose. Je kunt alleen de verhoudingen koolhydraten/ vet verbranding veranderen. Hoe meer koolhydraten je eet, hoe meer koolhydraten je verbrandt, maar daarbij kun je ook vet verbranden.
Maar ik vind een dieet laag in de koolhydraten ook beter en effectiever om vet kwijt te raken.
Ja als we dan hier stellen dat keto ook kan met minder vet? Patrick? Als je dit wil toelichten.
Ik vind gewoon die grote hoeveelheid (verzadigd zelfs!)vet die ik overal in die dieeten zie gewoon fout. Ik eet liever meer kh dan verzadigd vet.
Maar dan ben ik het hier wel met burn eens dat het inderdaad geen wonderdieet is zoals veel volgens mij wel denken.
Als je stelt dat keto ook kan met minder, of andere vetten etc.
Ik hoop dat iemand hier wat over kan ophelderen.
Originally posted by admin
Verder interval wordt vooral toegepast voor conditie, tuurlijk verbruik je er meer callorieën mee, misschien ook meer vet, maar je hebt zeker een groter verlies van spieren.
Dat is nu juist de reden waar ik in eerste instantie ook op doelde.
Het gaat inderdaad om vet verbranden met zoveel mogelijk van je spiermassa vast houden.