Fitness Seller

Welk Voedingschema kan je me aanraden ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nsi

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 aug 2007
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
74kg
Vetpercentage
16%
Misschien een vraag dat hier bijna elke dag voorbij komt , maar omdat ik niets afweet van de opstelling van een voedingsschema zou ik graag enkele tips krijgen .

Wat mijn doelstelling is met BB is vooral men vet proberen om te zetten in massa en dan verder te bouwen op de gewonne spiermassa.

Voor mij is het perfect mogenlijk om 5 - 7 maaltijden per dag te nuttigen,
Van werk bestuur ik een vorklift dus zit bijna heel de dag stil .

Mijn dagelijkse behoefte is rond de 1817 kcal

Wat kan ik allemaal in zo een voedingsschemasteken van ingredienten ?


Ik weet dat dit echt een beginners vraag is , maar ik ben hier in de eerste plaats om dingen te leren :D


Alvast bedankt
 
Je had ipv op 'new thread' drukken ook daaronder kunnen kijken daar staat namelijk bijvoorbeeld: Een goed voedingsschema hoe begin ik? en : Cutten hoe begin ik.
Zelf ook wat moeite doen en niet alleen andere dat voor je laten doen.
 
mijn excuses

Heb even een voorbeeld voedingsschema gedownload uit die topic , en ga deze zelf even proberen in te vullen

Alleen een kleine vraag .

MEt wat moet je opletten bij CUT EN BULK ?

Edit : heb zelf even opgezocht , dus mijn dagelijkse behoefte tijdens cut mag niet meer of niet minder zijn als 1817 kcal?
 
Laatst bewerkt:
Bij Cut moet je minder kcal eten dan je onderhoud en bij bulk meer.
 
Bij Cut moet je minder kcal eten dan je onderhoud en bij bulk meer.

En wat is een goede marge bij bulk dan ? hoeveel erover , want teveel erover is toch ook niet goed ?
 
Wat mijn doelstelling is met BB is vooral men vet proberen om te zetten in massa en dan verder te bouwen op de gewonne spiermassa.

staat in de stickies tussen hoe je goud kunt maken uit lood en kamelen uit aardbeien (al je moet wel 40 zijn om die laatste te begrijpen ben ik bang).

Mijn dagelijkse behoefte is rond de 1817 kcal

wedden van niet ?
 
Back
Naar boven