XXL Nutrition

Welk voedsel specifiek vermijden de cut?

Bezoekers in dit topic

bryansz

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
83kg
Vetpercentage
14%
Een goedendag,

Vanaf vandaag begonnen met m'n cut. Ben niet iemand met een vast voeding schema die ik elke dag trouw na kom. Uiteraard let ik 6 dagen per week wel goed op wat ik eet en zorg ik ervoor dat ik normaal gesproken de 2600 calorieën haal. (één keer berekent wat ik ongeveer per dag eet in de bulk) Nu ben ik sinds vandaag begonnen met de cut, en ben uiteraard van plan mijn voeding hier op aan te passen. Moet ik brood volledig gaan vermijden of gewoon grof minderen? Zijn er andere voedingsmiddelen die in het dagelijks leven veel voorkomen en die ik nu echt moet gaan vermijden in de cut? Qua drank zit het goed, litertje of 2,5 water per dag.

Groeten,
Bryan

Je kunt alles eten wat je wilt om af te vallen, als je maar minder binnenkrijgt dan je verbruikt. Het nadeel van het eten van veel rommel is dat je voedingsstoffen gaat missen en dat je insuline meer kan gaan spiken (dit kan weer meer dipjes en honger genereren).

Zorg gewoon voor je dagelijkse eiwitbehoefte (2gr/kg of meer) en je dagelijkse vetbehoefte (0,8gr/kg of meer) en dan kun je gaan wegstrepen wat je weg wilt hebben. Zorg ook voor meer natuurlijke onbewerkte producten.

Eten jullie die zeep van zoon blok of vloeibare zeep?

Mocht zand toch niks voor jou zijn ?
en je wilt toch goed eten probeer papier erg licht verteerbaar

Vond het een interessante vraag, maar blijkbaar is het hier echt serieus ontspoord.

Vond het een interessante vraag, maar blijkbaar is het hier echt serieus ontspoord.

Ben ik het volledig mee eens. Een enkeling is bereidt om een serieus antwoord te geven waar je wat aan hebt. De rest van het intellectueel probeert zieltjes te winnen voor een toekomst als stand- up comedian.

Jammer. Vond dat ook.

In de cut mijden ik zou zeggen. Vet vlees.

Ohjah en junk food zoals je in deze topic overvloedig vind. Buiten dan havermoutje en slaatje hierboven. <3

Die topmodellen eten watten toch? Die zijn ook ripped!

De vraag is eigenlijk al beantwoord door Taste of Fire. In principe hoef je geen voedsel te vermijden. Belangrijk is dat je in ieder geval aan je eiwit (2gr/kg) en vet (~1gr/kg) komt. De rest vul je aan met koolhydraten.

Ik raad je wel aan om voldoende vezels te eten door groente te eten (krijg je ook belangrijke micronutriënten binnen).

Alleen transvetten vermeiden. Voorderest IIFYM.
Natuurlijk zijn er verstandigere voedingskeuze met betere voedingswaardeverhoudingen dan anderen..

Terug
Naar boven