MuscleMeat

Peiling Welk voedsel vermijden jullie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maalik

Novice
Lid geworden
20 feb 2019
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
65kg
Goeiedag,

Ik las dus onderandere dat soja producten en bonen oestrogeen bevatten en dat dit averechts werkt voor mannen die aan hun spiermassa werken.

Nu vroeg ik mij af, wat zijn enkele voedselsoorten wat jullie compleet vermijden op grond hiervan, of een andere reden?
 
Ik zou inderdaad soja producten vermijden.
Paar maanden geleden was ik even groot als Vonk maar sinds ik aan de soja producten zit ben ik ineens I Xyzyx I
 
#truestory
 
Ik vermijd zuurkool......en spruitjes......
 
Je moet seks vermijden... Heb ik in een ander topic geleerd!

Voedsel maakt niet uit...
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Ik vermijd alles waardoor ik winden laat. Serieus probleem als ik uien of andere groentes eet die gasvorming bevorderen.
 
Ik vermijd alles waardoor ik winden laat. Serieus probleem als ik uien of andere groentes eet die gasvorming bevorderen.
Ik had laatst dat HaloTop ijs bij de AH gehaald. Daar zit iets in waar ik blijkbaar niet tegen kan.
Hele avond zitten spuiten uit m'n anoes. Dat is dus ook wel het vermijden waard, was het maar windjes laten.
 
@65 kg bij 1,86 m... waarom zou je dan uberhaupt een bepaald soort voedsel vermijden... tenzij je ergens allergisch voor bent natuurlijk

Een bak sojayoghurt oid per dag gaat echt je spieropbouw niet tegenwerken...

Geen enkel soortvoedsel is slecht... tenzij je echt extreem TE veel van iets eet.
Een appel per dag is prima... maar 3 kilo per dag is niet gezond.
Een keertej naar de mac of een frietje of pizza is echt niet slecht voor je en kan je prima eten... maar elke dag is weer niet gezond.
Je kan prima elke dag een stukje chocolade eten.. maar elke dag een reep is weer overdreven

Het gaat allemaal om in welke mate je dingen eet.
 
Niet te doen man, echt overal zit oestrogene troep in. Verwerkte voedingsmiddelen zoals whey shakes bevatten lecithine. Water en vlees bevatten medicijnen. Fruit en groente insecticiden.

Huisstof zit er ook vol mee trouwens. En alle cosmetica, shampoo, zeep, etc etc. Synthetische kleding.

We're fucked.

--

Het Wetenschappelijk Comité raadt in het bijzonder aan om controles uit te voeren op aanwezigheid van fyto-oestrogenen in levensmiddelen (novel food, voedingssupplementen).
http://www.afsca.be/wetenschappelij...cuments/ADVIES29-2009_NL_DOSSIER2007-7bis.pdf
 
Laatst bewerkt:
Je moet seks vermijden... Heb ik in een ander topic geleerd!

Voedsel maakt niet uit...
FAKE NEWS! anders was ik al zo groot geweest als arnie... of werkt het niet als seks jou vermijdt?
 
We kunnen wel grappen maar over een tijdje moeten we gewoon pct en trt in het basis zorgpakket krijgen om al die troep een beetje te compenseren.

Of we blijven de referentie waarden aanpassen aan wat 'normaal' is tot we uitsterven door onvruchtbaarheid :o

sperm concentration went from about 99 million sperm per milliliter in 1970 to 47 million sperm per milliliter in 2010.
men can have a tougher time conceiving if sperm count falls below 40 million sperm per milliliter.
The World Health Organization considers sperm concentrations less than 15 million sperm per milliliter of semen to be abnormally low.

Don't worry goy it's well within the normal range because 47 > 40. Don't worry goy 10ng/dl testosterone is still in the normal range because 10 > 9.

Wacht maar over nog een paar decennia komt de laatste generatie westerlingen. Helaas voordat we de klimaatgekkies hun ongelijk zullen bewijzen :(
 
Friet. Ik zou niet kunnen bedenken waarom ik dat zou moeten eten.
 
We kunnen wel grappen maar over een tijdje moeten we gewoon pct en trt in het basis zorgpakket krijgen om al die troep een beetje te compenseren.

Of we blijven de referentie waarden aanpassen aan wat 'normaal' is tot we uitsterven door onvruchtbaarheid :o



Don't worry goy it's well within the normal range because 47 > 40. Don't worry goy 10ng/dl testosterone is still in the normal range because 10 > 9.

Wacht maar over nog een paar decennia komt de laatste generatie westerlingen. Helaas voordat we de klimaatgekkies hun ongelijk zullen bewijzen :(
Allemaal soyboys. De alfamannen die wel sterk zaad produceren kunnen zo beter reproduceren. Perfect.
 
Goeiedag,

Ik las dus onderandere dat soja producten en bonen oestrogeen bevatten en dat dit averechts werkt voor mannen die aan hun spiermassa werken.

Nu vroeg ik mij af, wat zijn enkele voedselsoorten wat jullie compleet vermijden op grond hiervan, of een andere reden?
Zijn fyto-oestrogenen, hebben geen invloed op onze hormonen.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19524224
 
Back
Naar boven