XXL Nutrition

Welke 2 roids gaan niet samen

Bezoekers in dit topic

WINSTROLST

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 aug 2005
Berichten
887
Waardering
2
welke 2 steroide kun je beter niet samen nemen ik ben het ooit ergens tegen gekomen maar nu kan ik het niet meer vinden, is trouwens niet voor mij maar voor een maatje

Trenbolone en Boldenone
Trenbolone en deca

Vanwege bloedverdikking
 
Bold en Deca vanwege bloedverdikking.

Tren en Bold is juist super, en Tren en Deca heeft tegenovergestelde belangen en gaan dus strijden ipv werken, en tevens dubbele dreun op je libido.
 
tren + boldenone is inderdaad lekker

Je moet gewoon kijken welke receptoren ze pakken of er geen gevecht voor ontstaat. En naar je doelstellingen van de kuur.
 
tnx mannn echt mooi dat ik dat weet nu heb ik iemand voor groot gevcaar kunnen behoeden.....
 
kan tren en bold tesamen worden genomen zonder test?

hmm dit wist ik dus niet... bestaat bold trouwens in kortwerkende versie zoals tren ace?
 
ironmike86 zei:
kan trenbolone en bold tesamen worden genomen zonder test?

hmm dit wist ik dus niet... bestaat bold trouwens in kortwerkende versie zoals trenbolone ace?
ik denk dat je tog wel test ernaast moet zetten als je bold hoog doseerd dan zet het miss wel om in test maar dat zijn volgens mij maar in kleine hoeveelheiden ,er is volgens mij aleen maar een langwerkende versie
 
Vriend van me heeft tren ace + bold genomen + op einde van kuur nog wat winstrol inject en die herken je bijna niet meer, is er enorm van bijgekomen en het was niet z'n eerste kuur, had al eens sust + deca + dbol gedaan en eens bold alleen...

Zo zie je maar dat je zonder test ook degelijk kan kuren, maar z'n volgende kuur zal waarschijnlijk test + tren zijn :D
 
Ken geen enkele.
Ook de deca en tren combi word zelfs veel gedaan...juist bij de top.
 
Je bloed zou er van verdikken, maarja ik zal is verder kijken of ik hier nog iets van kan vinden bij ergogenics, maar tren, boldenone is ook een mooie combi
 
Ben vergeten welke roids het waren maar heb ooit iemand gezet die later de longen uit zijn lijf hoeste,dit was met een mix van 2 dingen,volgende keer net zo,hoesten hoesten,toen heeft hij navraag gedaan en vertelde dat deze 2 niet samen gingen,maar weet helaas niet meer wat.
 
Ik weet het al!!

Het was tren rechtstreeks de bloedstroom in.....toch??
 
Test is de basis van elke kuur. Als je dat niet wilt snappen is 't ook goed hoor :p
 
Back
Naar boven