Fitness Seller

welke aas is het makkelijkst de kg vast te houden ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LIL Priest

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
2.803
Waardering
152
Lengte
1m74
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
ik ben benieuwd welke aas nou het makkelijks is om de kg's vast te houden na de kuur ik dacht zoiets van:

Makkelijk:
winstrol
masteron
trenbolone

Moeilijker:
deca
test
dianaboll

zit ik een beetje in de goeie richting ? en is er ook verschil tussen de korte en lange esthers.

wederom weer bedankt
 
Laatst bewerkt:
volgens mij heb je aardig gelijk, niet dat ik een expert ben hoor.

anavar win je niet veel mee maar schijn je wel alles mee vast te houden, laats in een onderzoekje gelezen.
 
ik ben benieuwd welke aas nou het makkelijks is om de kg's vast te houden na de kuur ik dacht zoiets van:

Makkelijk:
winstrol
masteron
trenbolone

Moeilijker:
deca
test
dianaboll

zit ik een beetje in de goeie richting ? en is er ook verschil tussen de korte en lange esthers.

wederom weer bedankt


niet na de kuur dus maar gewoon een verlenging? Zou ook voor test gaan.
 
Middelen als anavar en boldenone geven weinig maar wel hele steady gains.
 
Dacht dat tren net wel voor kwalitatieve gains zorgde
 
kilos vasthouden heeft niets met de AS opzichzelf te maken..
 
kilos vasthouden heeft niets met de AS opzichzelf te maken..

Klopt, maar het is toch wel een feit dat je bij de ene AS makelijker je gains behoud dan bij de ander.
 
Ik heb wat verschillende soorten as geprobeerd, maar de soorten waar je het meest en het snelste mee groeit, daarmee raak je ook gewoon je spiermassa sneller kwijt.
Als ik ooit nog een kuur doe is het met veel masteron, wat boldenon en een beetje test.
Maar ik heb weinig nodig om flink te knallen, wat bij iedereen weer anders is...
 
Klopt, maar het is toch wel een feit dat je bij de ene AS makelijker je gains behoud dan bij de ander.

Tsja wil je zolang mogelijk het vocht van oxy dboll of deca willen vasthouden na je kuur dan ? hahah
 
spiermassa behouden staat los van aas !
 
hetgeen het meeste spieropbouwt terwijl het niet onderdrukt :p
 
spiermassa behouden staat los van aas !

het gaat er niet om dat het aan jezelf ligt of je die kilo's vast houd, het gaat erom wat makkelijker vast te houden is, want een winstrol only kuur zou je alle kg kunnen behouden als dat je een dianabol only kuur zou nemen.

@ lunatic hoeveel zou je dan de masteron doen als we spreken over de enanthaat zo rond de 800 per week naast 500 test per week ?

en is er nog verschill tussen de korte esther en de lange esther aas want lijkt mij lange esthers dat het geleidelijk uit je lichaam gaan waarbij korte esthers na enkele dagen niks meer van de aas in je lichaam zit.
 
Laatst bewerkt:
Makkelijk:
Anavar
winstrol
masteron
trenbolone

Moeilijker:
deca
test E
dianaboll
oxy

Overigens... Test p lijkt me makkelijker dan sust en sust weer makkelijker dan test e, ivm vocht vasthouden
 
het gaat er niet om dat het aan jezelf ligt of je die kilo's vast houd, het gaat erom wat makkelijker vast te houden is, want een winstrol only kuur zou je alle kg kunnen behouden als dat je een dianabol only kuur zou nemen.

@ lunatic hoeveel zou je dan de masteron doen als we spreken over de enanthaat zo rond de 800 per week naast 500 test per week ?

en is er nog verschill tussen de korte esther en de lange esther aas want lijkt mij lange esthers dat het geleidelijk uit je lichaam gaan waarbij korte esthers na enkele dagen niks meer van de aas in je lichaam zit.

ik zeg spiermassa staat los van aas ! niet vocht/vet massa :)
 
Inderdaad maarja sommige mensen snappen nog steeds niet wat we bedoelen.:rolleyes:

de watte :brew:

ok dus daarom is iedereen zo te spreken over tren/test/masteron kuurtje

allemaal bedankt voor de info weer wat geleerd
 
ik vind tren niet echt een middel waarbij je je gains goed vast houdt...

best zwaar voor je axis, tren zorgt best voor een pittige stijging van prolactine in vergelijking met andere a.s
 
Back
Naar boven