AndroidHealthClinic

Welke AAS? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wejo

Cool Novice
Lid geworden
19 dec 2012
Berichten
107
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
83kg
Vetpercentage
9%
Geachte DBB luitjes.

Ik train nu ongeveer 3 jaar, de laatste jaar super serieus
ik heb een goede clean voedingsschema.

mijn stats

lengte: 1.75
gewicht: 77 kg
vetpercentage: 8,5%

ik zou graag 80 kg willen wegen en mijn vetpercentage nog verder te laten zakken. ik wil zo droog mogelijk komen te staan.

Ik heb nog nooit een AAS kuur gedaan, heb me er wel goed inverdiept.
veel kuurlogs gelezen en dat heeft me ertoe geleid dat ik het ook wil proberen.

maar nu weet ik niet precies welk AAS ik moet gebruiken..
Omdat het mijn eerst kuur word wil ik graag een milde en orale AAS gebruiken.
Op internet kan je makkelijk anabolen bestellen, opdezelfde sites kan je ook een kuurschema bekijken. ik kwam daar Winstrol en Anavar tegen.
Deze AAS lijken me leuk om een keer uit te proberen. maar op de sites waar je kan bestellen kom je ook een kuurschema van Winstrol+Anavar tegen en weet nu niet eigen wat ik het beste kan bestellen..

Hierbij zou ik graag info willen!

Alvast bedankt boys.
 
Anavar is vrij duur en raad ik dan ook af. Ik zou als eerste kuur gaan bulken, niet gaan cutten. Dit omdat je lekker veel kilo's kunt pakken met je eerste kuur, mocht je tijdens je kuur gaan cutten dan is dat zonde van de potentiële progressie. Je kunt een oral-only kuur doen, maar verwacht daar niet teveel van. Ik zou al helemaal geen twee orals tegelijk gaan nemen. Denk aan je lever!

Als eerste kuur zal ik 500 mg testosteron enanthate per week zetten. Als je hier echt niet aan wilt beginnen dan kun je denken aan 6 weken winstrol, 50 mg per dag.
 
De anavar en winstrol stack is aan te raden omdat beide stoffen synergie hebben in de werking. Winstrol verlaagt namelijk cortisol (= ontstekingsremmend) en aromatiseert niet wat bij vele gebruikers leidt tot klachten bij de gewrichten. Anavar aromatiseert ook niet maar verhoogt wel cortisol wat dus de ontstekingsproblemen met winstrol neutraliseert. Daarnaast verhoogt anavar de T3-opname wat ervoor kan zorgen dat er vetverlies optreedt en hebben beide stoffen ongeveer dezelfde halfwaardetijd.

Nu is winstrol mg voor mg sterker dan anavar dus zou 30 mg winstrol en 70 mg anavar per dag wel een goede beginnersstack zijn. Het is nog beter als je een kleine hoeveelheid test laat meelopen.
 
Omdat het mijn eerst kuur word wil ik graag een milde en orale AAS gebruiken.
Op internet kan je makkelijk anabolen bestellen, opdezelfde sites kan je ook een kuurschema bekijken. ik kwam daar Winstrol en Anavar tegen.
Deze AAS lijken me leuk om een keer uit te proberen.

No offense maar je maakt alle geluiden van een beginner en ook alle fouten van een beginner.

Ten eerste zijn orale steroïden over het algemeen niet milder dan injectables, ja ook anavar en winstrol. Anavar is redelijk mild in vergelijking met krachtigere orals maar wel bijna net zo giftig aan de werkzame dosis.

De manier waarop je AAS omschrijft als 'leuk' toont ook aan dat je houding nog moet veranderen. Dit zijn geen snoepjes om eens te proberen. Kuren is een aanslag op je gezondheid, en als je gaat kuren dan moet je een duidelijk doel voor ogen hebben, een serieuze reden om het te doen, goed begrijpen wat een kuur allemaal omvat, en begrijpen dat je beter meteen een effectieve kuur kan doen dan half werk.

Om te beginnen kan je niet spieren winnen en tegelijk vet verliezen, kuur of geen kuur. Als je gewicht erbij wilt dan moet je een serieuze kuur doen met injectables, eventueel een oral erbij als een kickstart. Oral only kuren zijn een slecht idee vanwege het heel moeilijk behouden van de gewonnen kilo's. Bovendien kan maar heel kort gekuurd worden en niet gestacked wat de kuur nog minder effectief maakt.

Als je gaat kuren en je gaat een eerste kuur doen dan wil dat zeggen dat je naturel nog maar moeilijk kan groeien. Als je naturel nog flink kan groeien dan kan je beter wachten met kuren. En in het geval dat je naturel moeilijk groeit is het niet logisch om te gaan kuren met AAS die meer geschikt zijn om tijdens het cutten te gebruiken. Een eerste kuur heeft als doel om kilo's te pakken, want dat is wat je naturel niet meer of nog moeilijk kan. En kilo's pak je met een serieuze massa kuur.

Ik ben het dan ook eens met Tythor. Als je gaat kuren doe het dan om je grenzen te verleggen en spiermassa te winnen. Een cut kuur kan later altijd maar het is niet logisch om het als eerste kuur te doen. Test only kuur , eventueel met een kickstart. Maar eerst maar eens goed nadenken of je wel een kuur nodig hebt. Misschien kan je voeding en training nog veel verbeteren, en als je nu nog goed groeit dan heb je nog minder reden om te kuren.

En twee orals stacken is vragen om leverproblemen. Ik weet dat dit waarschijnlijk niet is wat je wilde horen, maar ik raad je toch aan om het serieus te overwegen.
 
Big T; zei:
En twee orals stacken is vragen om leverproblemen.

helemaal met je eens behalve dit.

Of je nu 50 mg winstrol only pakt, 70 mg anavar of je neemt van allebei de helft samen maakt vrij weinig uit voor je lever lijkt me zo.

Alhoewel een eerste kuur uit 1 product moet bestaan vind ik. Als je dan sides krijgt die je niet wilt weet je waar het van komt.
 
oke bedankt dat jullie zo serieus reageren echt top!
bij sommige mensen die vragen stellen worden helemaal afgezeken;p
kijk ik heb veel gelezen over AAS, maar wil weten hoe mijn lichaam er op gaat reageren.. daarom wil ik nog niet voor test gaan! ik heb een paar logs gelezen over anavar only en winstrol only. Dan lees ik tog dat ze rond de 3/4 kg aankomen en vetpercentage kleinbeetje daalt.
 
helemaal met je eens behalve dit.

Of je nu 50 mg winstrol only pakt, 70 mg anavar of je neemt van allebei de helft samen maakt vrij weinig uit voor je lever lijkt me zo.
Als ik over stacken spreek dan kijk ik naar het relatieve aantal mg AAS dat je zou hebben als je met een injectable zou stacken. Lager gaan doseren dan dat alleen om orals veiliger te kunnen stacken zie ik dan ook niet als een serieuze optie. Maar inderdaad je moet ook rekening houden met het totaal aantal mg en de giftigheid per mg.
 
zoals Big T zegt, als je echt gaat kuren Test e al dan niet met kickstart :) en zien hoe je lekker knalt :p
 
Veel mensen adviseren nu allerlei testkuurtjes maar dat past toch totaal niet met de verwachtingen die deze jongen heeft? Meneer wil 3 kg aankomen en het liefst een klein beetje dalen in vetpercentage. Dat zijn duidelijke doelstellingen en de keus om te gaan voor middelen die niet aromatiseren passen dan ook binnen zijn verwachtingen. Jammer genoeg zijn velen hier geindoctrineerd met het idee dat beginnerkuurtjes enkel kunnen bestaan uit test.
 
Veel mensen adviseren nu allerlei testkuurtjes maar dat past toch totaal niet met de verwachtingen die deze jongen heeft? Meneer wil 3 kg aankomen en het liefst een klein beetje dalen in vetpercentage. Dat zijn duidelijke doelstellingen en de keus om te gaan voor middelen die niet aromatiseren passen dan ook binnen zijn verwachtingen. Jammer genoeg zijn velen hier geindoctrineerd met het idee dat beginnerkuurtjes enkel kunnen bestaan uit test.

250mg test voor 10 weken is een goede kuur.
Met een oral only 3kg vvm en ook nogeens zakken in vet kun je niet vasthouden. Ervanuitgaande dathij 2 procent wil dalen moet ie ongveer 5 kilo vvm aanzetten. Dit is met een testkuur al heel wat als je het vast weet te houden tot 3 maanden na je nakuur.

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 19:20 ----------

Overigens schat ik je kennis van aas gezien je berichten hoger in dan dat van mezelf dus ben wel benieuwd naar je reactie.
 
No offense maar je maakt alle geluiden van een beginner en ook alle fouten van een beginner.

Ten eerste zijn orale steroïden over het algemeen niet milder dan injectables, ja ook anavar en winstrol. Anavar is redelijk mild in vergelijking met krachtigere orals maar wel bijna net zo giftig aan de werkzame dosis.

De manier waarop je AAS omschrijft als 'leuk' toont ook aan dat je houding nog moet veranderen. Dit zijn geen snoepjes om eens te proberen. Kuren is een aanslag op je gezondheid, en als je gaat kuren dan moet je een duidelijk doel voor ogen hebben, een serieuze reden om het te doen, goed begrijpen wat een kuur allemaal omvat, en begrijpen dat je beter meteen een effectieve kuur kan doen dan half werk.

Om te beginnen kan je niet spieren winnen en tegelijk vet verliezen, kuur of geen kuur. Als je gewicht erbij wilt dan moet je een serieuze kuur doen met injectables, eventueel een oral erbij als een kickstart. Oral only kuren zijn een slecht idee vanwege het heel moeilijk behouden van de gewonnen kilo's. Bovendien kan maar heel kort gekuurd worden en niet gestacked wat de kuur nog minder effectief maakt.

Als je gaat kuren en je gaat een eerste kuur doen dan wil dat zeggen dat je naturel nog maar moeilijk kan groeien. Als je naturel nog flink kan groeien dan kan je beter wachten met kuren. En in het geval dat je naturel moeilijk groeit is het niet logisch om te gaan kuren met AAS die meer geschikt zijn om tijdens het cutten te gebruiken. Een eerste kuur heeft als doel om kilo's te pakken, want dat is wat je naturel niet meer of nog moeilijk kan. En kilo's pak je met een serieuze massa kuur.

Ik ben het dan ook eens met Tythor. Als je gaat kuren doe het dan om je grenzen te verleggen en spiermassa te winnen. Een cut kuur kan later altijd maar het is niet logisch om het als eerste kuur te doen. Test only kuur , eventueel met een kickstart. Maar eerst maar eens goed nadenken of je wel een kuur nodig hebt. Misschien kan je voeding en training nog veel verbeteren, en als je nu nog goed groeit dan heb je nog minder reden om te kuren.

En twee orals stacken is vragen om leverproblemen. Ik weet dat dit waarschijnlijk niet is wat je wilde horen, maar ik raad je toch aan om het serieus te overwegen.

Ik ben uiteraard niet zo'n kenner als jij maar is het niet zo dat winny only juist een kuurtje is waarvan je de massa bijna het meest gemakkelijk behoudt? Dit heeft toch niets te maken met het feit of je het oraal consumeert of intramusculair? Dbol tabs oid is een ander verhaal. Dat is althans wat ik altijd dacht.
 
paar weeken goed eten en trainen moet je die 3kilo wel haalen.

op 77 kilo moet je niet aan kuuren denken.
 
Ik ben uiteraard niet zo'n kenner als jij maar is het niet zo dat winny only juist een kuurtje is waarvan je de massa bijna het meest gemakkelijk behoudt? Dit heeft toch niets te maken met het feit of je het oraal consumeert of intramusculair? Dbol tabs oid is een ander verhaal. Dat is althans wat ik altijd dacht.
Wat je niet wint kan je ook niet kwijtraken. Je wint met winny niet zoveel kilo's dus niet gewonnen massa kan je daarna inderdaad niet verliezen. Maar je kan wel degelijk na een winny kuur een terugval hebben, net zoals bij elke AAS. Winstrol upreguleert ook de glucocorticoid receptor zoals de meeste andere orals wat na de kuur een cortisol rebound op gang brengt. Winstrol injecteren doet niets aan het feit dat Winstrol maar voor korte tijd actief is en nog steeds dezelfde effecten heeft post-cycle.

Het blijft een merkwaardig verschijnsel die liefde voor orals bij beginners. Volgens mij heeft het te maken met het idee dat roken, snuiven en slikken bij hard drugs onschuldiger lijkt dan injecteren. Bij AAS gaat dat dus niet op, orale beschikbaarheid betekent je lever zwaar belasten, dat is een extra bijwerking die je in principe kan vermijden, en je kuur gaat er ook nog eens drastisch op vooruit. Niet dat ik orals altijd een slecht idee vindt. Maar ik snap niet wat je tegen 1 injectie per week kan hebben, ik vind dat comfortabeler dan elke dag pillen moeten slikken. En als je met orals gaat kuren kan je maar beter ook de alcohol laten staan.
 
alcohol moet je tog zowieso laten staan tijden kuur?
maakt tog niet uit of het oral is of inject?
 
Te veel alcohol laten staan ja maar een biertje, wijntje of borreltje moet kunnen.
 
@Big T

Pillen slikken is minder eng dan een spuit zetten en daarom kiezen de meeste voor pillen. Zal me niet verbazen als injects volledig verdwijnen moesten er van alle AAS orals zijn die niet slechter voor de gezondheid zijn dan injects.

Geestelijke barrière van een naald in je eigen vlees moeten drukken is een stuk lastiger te overwinnen dan een pilletje slikken. :p
 
alcohol moet je tog zowieso laten staan tijden kuur?
maakt tog niet uit of het oral is of inject?
Begrijp je wel alles wat ik gepost heb ???

Ik zal het heel eenvoudig maken:

Oral -> AAS structureel beschermd tegen afbraak lever -> extra belasting lever
Inject -> AAS structureel niet beschermd tegen afbraak lever -> geen of minimale belasting lever
Alcohol -> giftig -> belasting lever


Maar ik verwijs naar de stickies verder, oral only wordt hier afgekeurd en dat staat ook duidelijk in de FAQ onder vraag 11.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven