MuscleMeat

Welke acteur of actrice mag per direct op pensioen gaan?

Bezoekers in dit topic

Prison Break leek me nu ook niet echt over het neusje v.d. zalm te beschikken qua cast. Alleen is dat, op een paar series na v.d. laatste jaren, eerder de norm dan de uitzondering.

Ik weet er wel één:


:trollfacex:

Ze zoog hard in Walking dead, prison break en colony... Om maar 3 series te noemen. Josh Holloway was haar tegenspeler in colony en er was ook 0,0 chemie... Ligt aan haar IMO :P

Edit: als er ooit ergens een rol is om een aseksueel+lesbisch+ overdreven nadrukkelijk geëmancipeerde vrouw te spelen, dan is zij de perfecte kandidaat :roflol:
 
Eens, al heeft de man wel een betere tijd gekend. Hij laat zich (of heeft geen keus) strikken voor de meest achterlijke en voorspelbare rollen in enkel nog B keuze films. Jammer wel, want er zijn wel films waarin hij geschitterd heeft zoals Adaptation, Lord of War en Leaving Las Vegas.

Nou ja inmiddels dus wel vergane glorie, al hoop ik nog een keer op een verassing.
Mandy niet gezien?

Had wel enigzins verwacht dat zijn carrière een beetje zou opbloeien erna.
 
Na gisteren Angelina Jolie ook.
Maleficent 2 was ondermaats.
 
Hij is al gestopt, maar Leslie Nielsen was oom dramatisch slecht.
 
Tom cruise, helemaal niks mee. Een film met hem vind ik gelijk niets.
Voor een knettergekke blaag heeft hij hier en daar wel z'n momenten gehad. Alleen lijken acht (!) Mission Impossible films mij behoorlijk excessief. (:roflol:) Van de Jack Reacher franchise komt er vast ook nog minstens één bij. Daar ben ik wel zeker van.

Collateral (2004) (als huurmoordenaar)


Hier zaten we ook vast met z'n allen op te wachten:


:clown:
 
Method Man deed het nog wel goed. 50 Cent eigenlijk ook wel. Geen hoogvliegers maar ook geen vuilnis. Will Smith heeft ook redelijk geacteerd. Ice Cube idem.
Yasiin Bey (Mos Def) vind ik beter dan redelijk.
 
Had ze allemaal op dvd.
Helaas eens het eerste seizoen uitgeleend en nooit meer terug gezien.

Ook wel boeiend hoe d-angelo zijn verhaal gaat.
 
Had ze allemaal op dvd.
Helaas eens het eerste seizoen uitgeleend en nooit meer terug gezien.

Ook wel boeiend hoe d-angelo zijn verhaal gaat.
Ja klopt. Is goed geschreven.
Overigens is Idris Elba (Stringer) bekend en erg goed, maar Wood Harris (Avon) deed het ook niet slecht.
Geloof dat Idris de rol won boven Sterling K. Brown.
 
Ja klopt. Is goed geschreven.
Overigens is Idris Elba (Stringer) bekend en erg goed, maar Wood Harris (Avon) deed het ook niet slecht.
Wood Harris is zeker een ondergewaardeerd acteur.
 
Wat vonden we van Stefani Germanotta (a.k.a. Lady Gaga) in A Star Is Born (2018)?


Alhoewel ze in tegenstelling tot die rappers een achtergrond heeft in het vak (o.a. opleiding), moet je toch nog bewijzen dat je het daadwerkelijk kan.
 
Niet gezien maar Cooper kan het wel. Wat ik zie in de clip lijkt Gaga te kunnen acteren.
 
De hele cast van de fantastic 4 reboot.
 
Back
Naar boven