MuscleMeat

Welke activity tracker is het beste?

Bezoekers in dit topic

12kelsey34

Novice
Lid geworden
2 jun 2015
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
73kg
Hi All,

Ik ben al jaren bezig om wat vet kwijt te raken rondom mijn buik. Sinds kort gebruik ik MyFitnessPall en dit was een absolute eye-opener want ik bleek te weinig te eten! Nu wil ik het eigenlijk verder trekken en een compleet inzicht krijgen in mijn workouts d.m.v. een activity tracker. De work-outs die ik doe varieëren; soms ren ik, vaak doe ik persoonlijk opgebouwde circuits en FunXtion in de fitness. D.m.v. de activity tracker wil ik gaan monitoren hoeveel calorieën ik verbrand en of ik de juiste trainigen doen om vet% naar beneden te krijgen.

Ook zou ik graag mijn hartslag gedurende de dag willen bijhouden i.v.m. een stressvolle baan. Op deze manier kan ik kijken wanneer mijn hartslag het hoogst is en kijken of ik daar gebeurtenissen aan kan koppelen met als doel, dit te veranderen.

Hiernaast had ik gelezen dat een gezonde levensstijl en afvallen ook samen gaat met een goede nachtrust. Het lijkt me dan ook fijn om dit erbij te hebben indien mogelijk. Ik ben gaan zoeken hiernaar en heb er ontzettend veel gevonden; Jawbone, Fitbit, iCardio, Polar, Misfit, Garmin en meer. Geen idee welke nu het beste is. Hebben jullie hier toevallig ervaring mee? Wat zouden jullie adviseren en waarom juist dit advies?

Alvast hartstikke bedankt voor jullie hulp!


Kelsey
 
ik heb hier niet veel verstand van, maar volgens mij moet je als je wilt afvallen minder eten dan je verbruikt.
 
Heb zelf een wahoo tickr x, zit ANT+ en Bluetooth op, echt top ding, gebruik hm met fietsen, zwemmen, cardio en KT.
Met de Wahoo app kan je je doel instellen en monitoren. Zou eens google, zijn niet zo heel duur.
 
Back
Naar boven