Fitness Seller

Peiling Welke adblocker gebruik je?

Welke Adblocker?

  • Geen

    Stemmen: 2 20,0%
  • Adblock

    Stemmen: 2 20,0%
  • Adblock Plus

    Stemmen: 5 50,0%
  • Adblock Pro

    Stemmen: 0 0,0%
  • uBlock

    Stemmen: 1 10,0%
  • Andere..

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    10

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.310
Waardering
65.415
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Mogelijk gaan we in de toekomst voor een whitelisting vragen bij bepaalde adblockers. Hiervoor moeten we het aantal advertenties wel verlagen. Dit is minder storend en zou uiteindelijk geen effect hebben op views en clicks.

Voor we deze beslissing nemen willen we even peilen welke ablocker jullie gebruiken omdat het niet bij allemaal mogelijk is. Afhankelijk hiervan kunnen we kijken wat voor effect het op de foruminkomsten kan hebben.
 
Ik snap dat je het powerlifting meer aandacht wil geven maar de meeste forumleden willen hier juist een sixpack
Abblocker......
 
Aangepast :P
 
Als ik dat zeg, gaan jullie het daarop aanpassen. Dus waarom zou ik hieraan willen meewerken? :P
 
adblock plus. Maar als Elite member heb ik sowieso geen advertenties geloof ik.
 
Als ik dat zeg, gaan jullie het daarop aanpassen. Dus waarom zou ik hieraan willen meewerken? :P

Zover we weten heeft alleen adblock plus een whitelist waarvoor je kan aanmelden. Om hier aan te voldoen zijn er dus vereisten en je kan zelfs de whitelist uitschakelen.

We moeten dan kijken of het aantal reclameblokken verminderen geen negatief effect heeft op de foruminkomsten (wat de site en server draaiende houd). Er hoeft niets aangepast te worden, maar dit zou een aangenamere optie zijn voor bezoekers die geen adblocker gebruiken alhoewel de huidige gebruikte reclame niet overmatig is.
 
Back
Naar boven