MuscleMeat

Welke anabole?

Bezoekers in dit topic

Probeer gewoon 6 weken 50mg winstroltabletten per dag en zie wat dat geeft. Ik ben van jou leeftijd en heb een paar jaren geleden veel plezier aan die kuurtjes gehad zonder terugval van libido en zonder nakuur. Idem voor andere leeftijdsgenoten die ook bij mij in de zaal trainden. Gewoon proberen en de rest laten lullen. Ik zou mij niet te druk maken over je testosteronlevel in je bloed. Dat moet goed zitten als je 57 bent en al 30 jaar traint. Het beste zou natuurlijk zijn dat je gewoon goed blijft trainen en niets van anabolen zou gebruiken. Ik ben 58 en doe het ook al een tijdje niet meer en ben blij dat ik met al die rommel gestopt bent.
 
Probeer gewoon 6 weken 50mg winstroltabletten per dag en zie wat dat geeft. Ik ben van jou leeftijd en heb een paar jaren geleden veel plezier aan die kuurtjes gehad zonder terugval van libido en zonder nakuur. Idem voor andere leeftijdsgenoten die ook bij mij in de zaal trainden. Gewoon proberen en de rest laten lullen. Ik zou mij niet te druk maken over je testosteronlevel in je bloed. Dat moet goed zitten als je 57 bent en al 30 jaar traint. Het beste zou natuurlijk zijn dat je gewoon goed blijft trainen en niets van anabolen zou gebruiken. Ik ben 58 en doe het ook al een tijdje niet meer en ben blij dat ik met al die rommel gestopt bent.


He tnx...stuur je een pb
 
Probeer gewoon 6 weken 50mg winstroltabletten per dag en zie wat dat geeft. Ik ben van jou leeftijd en heb een paar jaren geleden veel plezier aan die kuurtjes gehad zonder terugval van libido en zonder nakuur. Idem voor andere leeftijdsgenoten die ook bij mij in de zaal trainden. Gewoon proberen en de rest laten lullen. Ik zou mij niet te druk maken over je testosteronlevel in je bloed. Dat moet goed zitten als je 57 bent en al 30 jaar traint. Het beste zou natuurlijk zijn dat je gewoon goed blijft trainen en niets van anabolen zou gebruiken. Ik ben 58 en doe het ook al een tijdje niet meer en ben blij dat ik met al die rommel gestopt bent.

Hoe bedoel je?
 
Probeer gewoon 6 weken 50mg winstroltabletten per dag en zie wat dat geeft. Ik ben van jou leeftijd en heb een paar jaren geleden veel plezier aan die kuurtjes gehad zonder terugval van libido en zonder nakuur. Idem voor andere leeftijdsgenoten die ook bij mij in de zaal trainden. Gewoon proberen en de rest laten lullen. Ik zou mij niet te druk maken over je testosteronlevel in je bloed. Dat moet goed zitten als je 57 bent en al 30 jaar traint. Het beste zou natuurlijk zijn dat je gewoon goed blijft trainen en niets van anabolen zou gebruiken. Ik ben 58 en doe het ook al een tijdje niet meer en ben blij dat ik met al die rommel gestopt bent.

skydirk: waarom doe je geen trt?
 
Probeer gewoon 6 weken 50mg winstroltabletten per dag en zie wat dat geeft. Ik ben van jou leeftijd en heb een paar jaren geleden veel plezier aan die kuurtjes gehad zonder terugval van libido en zonder nakuur. Idem voor andere leeftijdsgenoten die ook bij mij in de zaal trainden. Gewoon proberen en de rest laten lullen. Ik zou mij niet te druk maken over je testosteronlevel in je bloed. Dat moet goed zitten als je 57 bent en al 30 jaar traint. Het beste zou natuurlijk zijn dat je gewoon goed blijft trainen en niets van anabolen zou gebruiken. Ik ben 58 en doe het ook al een tijdje niet meer en ben blij dat ik met al die rommel gestopt bent.

Niet druk maken over testosteron omdat hij al 30 jaar traint, dat moet goed zitten? Dat is dom gelul. Als hij androgenen gebruikt en Zijn level onderdrukt is er een redelijke kans dat het niet meer naar hetzelfde niveau terug komt en dat hij zich dan klote voelt zonder TRT.
 
Probeer gewoon 6 weken 50mg winstroltabletten per dag en zie wat dat geeft. Ik ben van jou leeftijd en heb een paar jaren geleden veel plezier aan die kuurtjes gehad zonder terugval van libido en zonder nakuur. Idem voor andere leeftijdsgenoten die ook bij mij in de zaal trainden. Gewoon proberen en de rest laten lullen. Ik zou mij niet te druk maken over je testosteronlevel in je bloed. Dat moet goed zitten als je 57 bent en al 30 jaar traint. Het beste zou natuurlijk zijn dat je gewoon goed blijft trainen en niets van anabolen zou gebruiken. Ik ben 58 en doe het ook al een tijdje niet meer en ben blij dat ik met al die rommel gestopt bent.

Onzin wat je zegt. Hij is 57 en dan is zijn testosteronlevel helemaal niet meer goed.
 
skydirk: waarom doe je geen trt?
Waarom zou ik dat doen als het niet nodig is. Waarom bvb mijn kans op prostaatkanker vergroten? Waarom constant met een hematocriet tussen 53 en 54 zitten? Waarom mijn hormoonhuishouding naar de kloten helpen? TRT is bedoeld voor diegenen die het nodig hebben. Ik heb het zelf jaren gedaan en het enigste voordeel was mijn libido dat hoger was dan normaal maar er zijn veel meer nadelen die je niet voel maar jaren later de kop opsteken. Nadat ik gestopt ben, heeft het maanden geduurd om terug een beetje zin in sex te krijgen. Nu voel ik mij weer een normale vent en geen kunstmatige, opgefokte fake man. Ik zal maar aan TRT denken wanneer het nodig zou zijn.
 
Onzin wat je zegt. Hij is 57 en dan is zijn testosteronlevel helemaal niet meer goed.
Da's misschien bij mannen zoals jij die van jongsaf gebruiken en wiens hormoonhuishouding naar de kloten is. Ik ben 58 en ik voel mij in topvorm zonder AS en ik ben er zeker van dat ik meer sport dan jou. Op 60 jaar kan je nog een goed testosteronlevel hebben, lager dan toen je jong was maar nog goed binnen de normale waardes.
 
Niet druk maken over testosteron omdat hij al 30 jaar traint, dat moet goed zitten? Dat is dom gelul. Als hij androgenen gebruikt en Zijn level onderdrukt is er een redelijke kans dat het niet meer naar hetzelfde niveau terug komt en dat hij zich dan klote voelt zonder TRT.
Hij heeft een paar lichte kuurtjes gedaan 30 jaar geleden. Ik heb meer dan 5 jaar licht gebruikt en ik voel mij een jaar na gestopt te zijn helemaal niet klote en mijn libido is ook normaal. Binnen een paar maanden doe ik mijn tweejaarlijkse bloedafname. Hij heeft ook nergens geschreven dat hij zich klote voelt. Hij wil gewoon naar een ander niveau waar het weer sneller zou moeten gaan.
 
Hoe bedoel je?
Als iemand van 57 jaar na 30 nog traint, dan moet die man zich geen zorgen maken dat zijn testosteronlevel te laag is. Hij zou anders al lang de moed niet meer hebben om te trainen op die leeftijd.
 
Als iemand van 57 jaar na 30 nog traint, dan moet die man zich geen zorgen maken dat zijn testosteronlevel te laag is. Hij zou anders al lang de moed niet meer hebben om te trainen op die leeftijd.

Kort door de bocht volgens mij om te zeggen omdat iemand nog traint zn test niet te laag kan zijn. Ik train 25j en de laatste 10 j staat mn test ook zeer laag (gebruik geen AAS) en blijf ook gewoon door trainen.
 
Da's misschien bij mannen zoals jij die van jongsaf gebruiken en wiens hormoonhuishouding naar de kloten is. Ik ben 58 en ik voel mij in topvorm zonder AS en ik ben er zeker van dat ik meer sport dan jou. Op 60 jaar kan je nog een goed testosteronlevel hebben, lager dan toen je jong was maar nog goed binnen de normale waardes.

Dus dat jij zgn. meer sport geeft jou een beter testosteronspiegel? Wie zegt dat ik van jongsaf gebruik? Je doet aannames waarvan je niet eens weet of ze kloppen. Wat zijn je stats?
 
Da's misschien bij mannen zoals jij die van jongsaf gebruiken en wiens hormoonhuishouding naar de kloten is. Ik ben 58 en ik voel mij in topvorm zonder AS en ik ben er zeker van dat ik meer sport dan jou. Op 60 jaar kan je nog een goed testosteronlevel hebben, lager dan toen je jong was maar nog goed binnen de normale waardes.
Respect voor je Skydirk. Ik denk dat je gelijk hebt. Ben je veel teruggevallen qua spiermassa en kracht sindsdien je bent gestopt met AAS? Zijn de kuurvoorstellen van Cools niks voor je? Lijken mij niet schadelijk en is beter dan niks toch?
 
Ik ben fan van skydirk. Zegt ook dingen die men niet wilt horen.
Sky jij praat niet positief over a.s..
Denk je dat iedereen die gebruikt hier vroeg of laat problemen door gaat krijgen?
Zelf voel ik me altijd prima maar ben ook geen 57.
 
Denk je dat iedereen die gebruikt hier vroeg of laat problemen door gaat krijgen?
Zelf voel ik me altijd prima maar ben ook geen 57.
Dat weet ik niet maar het vergroot toch je kans.
 
Respect voor je Skydirk. Ik denk dat je gelijk hebt. Ben je veel teruggevallen qua spiermassa en kracht sindsdien je bent gestopt met AAS? Zijn de kuurvoorstellen van Cools niks voor je? Lijken mij niet schadelijk en is beter dan niks toch?
Natuurlijk ben ik in kracht teruggevallen. Ik train ook op een andere manier. Veel bodyweight oefeningen. Veel opdrukken, pullup's, enz.. Ik weeg ook 10kg minder dan vroeger maar ik eet ook niet echt veel maar genoeg. Waarom zou ik die kuurvoorstellen van Cools doen als ik mij goed voel zonder. Ik heb geen ambities om een bodybuilder te zijn. Ik wil gewoon een gezonde atleet zijn die toch wat kracht heeft maar ook met een goede uithouding. En met een beachboylook ben ik gelukkig. En wat die Coolskuurtjes betreft, ze zijn licht en minder schadelijk maar ze zijn nog altijd schadelijker dan niet gebruiken. Je legt toch ook steeds weer je hormoonhuishouding plat.
 
Laatst bewerkt:
Kort door de bocht volgens mij om te zeggen omdat iemand nog traint zn test niet te laag kan zijn. Ik train 25j en de laatste 10 j staat mn test ook zeer laag (gebruik geen AAS) en blijf ook gewoon door trainen.
Wat bedoel je met zeer laag. Er is een verschil tussen te laag en gewoon aan de lage kant. Aan de lage kant maar binnen de grenzen is ok wanneer je je daar goed bij voelt. Iemand met 12nmol/ kan zich evengoed voelen en evenveel spier winnen dan iemand met 22 nmol/l.
 
Skydirk is iemand met een mening en die ook durft uiten. Respect daarvoor, je hoeft het niet altijd eens met hem te zijn maar denk dat hij ook wel bereid is in dialoog te gaan als andere meningen goed beargumenteerd zijn.

Wat ik me afvraag Dirk, je zegt hier en daar dat je vroeger trt hebt gedaan, hoe lang heb je dit gedaan? Was dit onder begeleiding?

Dat weet ik niet maar het vergroot toch je kans.

Denk dat een goed PCT protocol gewoon heel belangrijk is om te herstellen en naar de toekomst toe geen gevolgen te dragen van AAS gebruik
 
mooie discussie mannen
 
Na je 30e verlies je 0,2% van je testosteron iéder jaar. Trt is iets volkomen normaal, wat dat betreft loopt amerika ver voor. Vreemd is dat als mensen bv. een insulinetekort hebben dit wordt aangevuld van buitenaf, terwijl dat bij een testosterontekort vreemd of gevaarlijk wordt bevonden. Het is veel gevaarlijker om te weinig testosteron te hebben dan teveel.

 
Back
Naar boven