AndroidHealthClinic

Welke anabolen

Bezoekers in dit topic

Belg 24

Cool Novice
Lid geworden
23 jan 2021
Berichten
109
Waardering
39
Lengte
1m86
Massa
94kg
Vetpercentage
22%
Ik heb een vraag welke anabolen kan je gebruiken die geestelijk niet erg voor je zijn? Aangezien ik al anti depressiva slik ben ik bang geestelijk last te krijgen van verschillende klachten. Zijn er überhaupt wel anabolen die geestelijk niet veel aanrichten? Alvast bedankt.
 
Ik zou er niet aan beginnen.
 
Dont.
 
De mentale impact hangt met name van de persoon af. Als je reeds anti-depressiva gebruikt is het te verwachten dat AAS in het algemeen voor jou mentaal best wat impact kan hebben.
 
Dan zou ik het maar niet doen.. Als er geen alternatief is.
 
Zoals wat al gezegd werd is dat het grote probleem vooral na afloop wanneer je er vanaf gaat, en je eigen test heel laag ligt. Dat is waar bijna iedereen een mentale dip ervaart.
Als jij al in zo'n dip zit, of makkelijk in zo'n dip raakt, dan kan dit verergeren en niemand kan daar de gevolgen precies van inschatten voor jou.
Het beste advies is nog altijd: niet riskeren.
Maar er zijn natuurlijk wel dingen die je kan doen om het te beperken wanneer je het toch wel doet.
- De gehele kuur hCG gebruiken
- Lage doseringen nemen
- Een goede androgeen/oestrogeen verhouding creeren (denk aan 250mg test met 20mg anavar)

Je moet je afvraqen waarom je wil kuren. Wat denk je er mee te bereiken? Wat zijn je beweegredenen?
 
Vergeet ook het mentale aspect niet als je on bent. Het kan je gevoelens versterken dus ik zou het niet aanraden.
 
Back
Naar boven