MuscleMeat

Welke anabolic stack is het beste voor lean bulking/bulking? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Calle

Novice
Lid geworden
16 sep 2021
Berichten
11
Waardering
2
Hoi!

Ik had graag jullie mening eens gehoord over een bulk cycle.
Ik had graag test, tren, deca en/of bold in de cycle en eventuele kickstart met anadrol of wat zeggen jullie?

zou iemand mij kunnen helpen met de cylcle op te stellen?
DIT IS ZEKER NIET mijn eerste kuur.

Weeg momenteel 92kg, 8% BF en 1m90 lang.

Hopelijk kan iemand mij het juiste zeggen met een goeie uitleg.

Alvast bedankt
 
Wat waren je vorige kuren? Op basis daarvan stel je de stack voor de volgende samen
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Of iets een goede bulkcycle is ligt vooral aan hoe jij je voelt op bepaalde compounds en of je goed kunt eten, trainen, slapen, herstellen.

Als je persee test tren deca wilt dan begin je toch gewoon met 600test, 200tren, 200deca? Je weet zelf het beste hoe je op de voorgaande kuren reageerde.
 
Of iets een goede bulkcycle is ligt vooral aan hoe jij je voelt op bepaalde compounds en of je goed kunt eten, trainen, slapen, herstellen.

Als je persee test tren deca wilt dan begin je toch gewoon met 600test, 200tren, 200deca? Je weet zelf het beste hoe je op de voorgaande kuren reageerde.
Ja had ik eerst in gedachten. Kan ik hierbij bold doen of is dat te veel?
Kan ik de eerste 4 weken anadrol doen of gewoon winstrol?
 
Ja had ik eerst in gedachten. Kan ik hierbij bold doen of is dat te veel?
Kan ik de eerste 4 weken anadrol doen of gewoon winstrol?
In mijn ogen moet je er naar streven om met zo min mogelijk AAS te kuren. Voor je gezondheid. Daarom zou ik de orals ook weglaten.
 
Ik heb een lean bulk achtig iets proberen te doen op 500test en 400mast. Ik zag er goed uit en voelde me heerlijk, maar echt veel vvm heeft het imo niet gebracht als ik er op terugkijk. Als je wil groeien zou ik toch iets van deca gebruiken, of npp. En/of boldenone, kan ook. Trenbolone heb ik geen ervaring mee, maar wat ik hoor en lees is het voor een bulk niet voor iedereen geschikt gezien de (mogelijke) sides

Een “leanbulk” (beetje stom woord ook eigenlijk, maar goed…) valt of staat met het calorieoverschot dat je hanteert, niet zozeer met de middelen die je gebruikt.
 
De vraag is wat je wilt. Wil je kilo's op de weegschaal: testosterone, nandrolone, dianabol, anadrol.

Trenbolone en boldenone kun je ook gebruiken om massa mee op te bouwen maar omdat hier een stuk minder vocht bij komt kijken (zolang je niet als een fucking varken eet) zal het resultaat minder drastisch zijn als bij bovenstaande middelen.

Uiteindelijk ligt het zo goed als volledig aan je kcal inname.
 
Op tren heb ik de eetlust van een mus. En maag issues volop. Voor mij geen tren in de bulk :)
 
Back
Naar boven