Fitness Seller

welke antivirus?

Bezoekers in dit topic

Ik ben een beginner. Ik vraag u, niet zweren dat ik komentiruyu oud topic!
Kaspersky - een Russische product, zou ik hem niet vertrouwt, free Avast - perfecte output + de Defender [Link niet meer beschikbaar]
 
Ik ben een beginner. Ik vraag u, niet zweren dat ik komentiruyu oud topic!
Kaspersky - een Russische product, zou ik hem niet vertrouwt, free Avast - perfecte output + de Defender [Link niet meer beschikbaar]

Waarvan akte
 
ваша мать
 
Malwarebytes is toch het enige programma waar ik daadwerkelijk de virussen heb kunnen opsporen. Dit is overigens ook gewoon één van de betere anti-virus software die er is.
 
Gewoon bij Windows Defender (Standaard zit deze op Windows) houden, deze virusscanner is goed genoeg voor real-time beveiliging.
Echter voor eventuele adware/malware kan je Malwarebytes af en toe laten scannen indien nodig, voor adware/malware is het lastig om een real-time beveiliging te hebben omdat je vaak zelf toestemming geeft om zulke programma's te installeren, dit wordt niet gezien als virus.
(adware/malware is ook geen virus, maar ze zijn vaak wel verantwoordelijk voor het traag maken van je pc/laptop)
 
Malwarebytes is toch het enige programma waar ik daadwerkelijk de virussen heb kunnen opsporen. Dit is overigens ook gewoon één van de betere anti-virus software die er is.

Lijkt me sterk, gezien het anti-malware is... What's in a name.

Zo goed is het trouwens ook niet, het is goed genoeg om malware te herkennen, de rest doe je beter manueel ivm hoe malware werkt.
 
Lijkt me sterk, gezien het anti-malware is... What's in a name.

Zo goed is het trouwens ook niet, het is goed genoeg om malware te herkennen, de rest doe je beter manueel ivm hoe malware werkt.

De malware die ik op mijn pc had kon ik met geen een programma opsporen, totdat ik malwarebytes tegenkwam. Wellicht toeval maar het heeft mijn aandacht en vertrouwen gekregen.
 
De malware die ik op mijn pc had kon ik met geen een programma opsporen, totdat ik malwarebytes tegenkwam. Wellicht toeval maar het heeft mijn aandacht en vertrouwen gekregen.

Qua opsporen is malwarebytes goed, maar het kan geen malware verwijderen die gebruik maken van een rootkit, en repareert vaak instellingen niet waarna je bv niet meer op internet kan en je heel je instellingen moet herdoen. Iets wat casual gebruikers niet kunnen.
 
Qua opsporen is malwarebytes goed, maar het kan geen malware verwijderen die gebruik maken van een rootkit, en repareert vaak instellingen niet waarna je bv niet meer op internet kan en je heel je instellingen moet herdoen. Iets wat casual gebruikers niet kunnen.

Dus mijn malware is nu niet verwijderd?
 
Back
Naar boven