Fitness Seller

Welke app gebruik jij om je workout te tracken? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Sparks79

    Huge Freak
    Lid geworden
    19 mei 2019
    Berichten
    8.285
    Waardering
    10.541
    Lengte
    1m94
    Massa
    103kg
    Vetpercentage
    12%
    Ik gebruik mijn iPhone om mijn workouts te tracken. Makkelijker dan een papieren schema en ik in meteen progress bijhouden. Lui als ik ben zal papier. Iet werken. En de Apple health suite is voor mij een uitkomst. My fitnesspal werkt ook top voor mij.

    momenteel gebruik ik smart gym, maar ik ben eigenlijk op zoek naar iets dat noghandiger werkt. Liefst icm met mijn Apple watch.

    Wat is de beste app volgens jullie? Ik vind het niet erg om te betalen. Doe ik ook voor SmartGym.
     
    Ik had op mijn oude telefoon de XXL Base App maar die bestaat ja helaas niet meer
     
    5x5 StrongLifts app. Gewoon voor een overzichtje en timer.

    Heb ook ooit Jfit of zo iets gebruikt.
     
    - Stronglift app ( 5 x 5 SL )
    - 5x5 LOG ( oa schema's van Madcow en Reg park phases )
    - Jefit ( zelf schema's erin zetten , timers, reps / sets enz en GRATIS )
     
    Jefit heb ik gezien,maar nog niet getest, heb ook Fitbod bekeken, maar dat is behoorlijk prijzig, moet wel heel goed zijn voor 60 per jaar.
     
    Ik gebruik deze: https://maxtrainingcoach.com/
    Ik heb het na een paar dagen te testen meteen gekocht (€10.99 eenmalig) en nog geen seconde spijt van gehad. Ik heb al veel apps getest en deze is het beste voor mij persoonlijk. Gebruik het nu 4 maanden.
    App van 5x5 en van rip gekocht maar vond deze veel minder goed.
     
    STRONG Pro is voor mij de beste app, zelf workouts maken, loggen, improvement zien.

     
    Ik gebruik deze: https://maxtrainingcoach.com/
    Ik heb het na een paar dagen te testen meteen gekocht (€10.99 eenmalig) en nog geen seconde spijt van gehad. Ik heb al veel apps getest en deze is het beste voor mij persoonlijk. Gebruik het nu 4 maanden.
    App van 5x5 en van rip gekocht maar vond deze veel minder goed.
    Ziet er goed uit!
     
    Geen app, gewoon notities.
    Digitale versie van papier.
    Het is al hightech genoeg.
     
    Gewoon pen en een klein boekje, telefoon zou me af kunnen leiden, die neem ik liefst niet mee de gym in.
    Uit het hoofd lukt ook nog net.
    Maar ja, dat mobieltje geeft afleiding.
    En zorgt voor onnodig extra veel rust...
    Mijn duimen zijn wel al buff.
     
    Ik train nu uit mijn hoofd, maar heb hiervoor ouderwets een Excel-schema gehanteerd. Blijf ik toch het fijnst vinden aangezien je het zo in kan richten als jij wilt.
     
    Uit het hoofd lukt ook nog net.
    Maar ja, dat mobieltje geeft afleiding.
    En zorgt voor onnodig extra veel rust...
    Mijn duimen zijn wel al buff.
    Ik luister ook Spotify tijdens trainen, ik heb de playlist van slamfm wel gezien.

    Je zou je kunnen laten afleiden, maar daar heb ik eigenlijk geen last van. Kan me wel voorstellen dat het een reden is om je mobiel niet mee te nemen.
     
    Maar ja, dat mobieltje geeft afleiding.
    En zorgt voor onnodig extra veel rust...

    Ik gebruik de app en gebruik de gsm ENKEL om eens te tikken naar de volgende set zodat de timer begint te lopen. Verder kom ik er niet aan en ligt hij opzij.
    Van zodra ik de timer hoor afgaan begin ik met de set dus extra veel rust heb je er niet door. Bij iemand die verslaafd is aan zijn smartphone is weer een ander verhaal... :-)
     
    Ik gebruik de app en gebruik de gsm ENKEL om eens te tikken naar de volgende set zodat de timer begint te lopen. Verder kom ik er niet aan en ligt hij opzij.
    Van zodra ik de timer hoor afgaan begin ik met de set dus extra veel rust heb je er niet door. Bij iemand die verslaafd is aan zijn smartphone is weer een ander verhaal... :-)
    Wel handig zo een smartphone, als true natty speel ik vaak een X-rated filmpje af om het testosteron niveau omhoog te katapulteren.

    Tip: Zorg dat je wireless headset vooraf gekoppeld is.
     
    Beetje off-topic, maar ik vraag me wel eens af welk percentage van de mensen hun trainingen serieus loggen. Volgens mij gooien de meesten op gevoel maar wat gewicht op de stang of de machine.
     
    Beetje off-topic, maar ik vraag me wel eens af welk percentage van de mensen hun trainingen serieus loggen. Volgens mij gooien de meesten op gevoel maar wat gewicht op de stang of de machine.
    Poll beginnen in eigen topic?

    Ik vind het een goede vraag.
     
    Laatst bewerkt:
    Ik heb ook een tijdje Strong gebruikt, super app! Maar uiteindelijk prefereer ik toch gewoon een boekje, vind ik toch nog makkelijker :)
     
    Back
    Naar boven