AndroidHealthClinic

Welke app gebruik jij om je workout te tracken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beetje off-topic, maar ik vraag me wel eens af welk percentage van de mensen hun trainingen serieus loggen. Volgens mij gooien de meesten op gevoel maar wat gewicht op de stang of de machine.

Ik zie om me heen veel verschillende manieren. Van mensen met papieren schema’s van de sportschool zelf, tot boekjes en een hoop apps. Of niets.

Zelf log ik wel. En wil ik ook progressie zien/ trainen.
 
Beetje off-topic, maar ik vraag me wel eens af welk percentage van de mensen hun trainingen serieus loggen. Volgens mij gooien de meesten op gevoel maar wat gewicht op de stang of de machine.
Zelf deed ik tot 5 weken geleden ook maar waar ik mij goed bij voelde maar dan echt puur m'n schema gevolgd omdat ik niet echt progressie meer zag en so far heeft het geholpen. Nu is m'n eerste maand wel gedaan, bezig met een weekje te kloten in de fitness en vanaf volgende week terug 2 maand puur m'n schema volgen
 
Ik gebruik zelf Strong Pro (betaald dus)
Eigen routines toevoegen, sets, reps, RPE, geschiedenis, totaal volume, rest timer en nog wat meer spul.
Met andere apps heb ik geen ervaring. Enige wat ik mis in strong is een browser versie, dat je bv vanaf je computer via de browser alles kan terug zien en/of aanmaken.
 
Klopt, ik ben ook voor Pro lifetime gegaan.
 
Hardy gratis, je kan zelf oefeningen toevoegen of andermans programma gebruiken.
 
Bijgaande kun je zien hoe zo een export van logs jefit eruit ziet. Fijnste app om mee te werken. Voeg me toe, Orhan070 dan kijk ik met je trainingen mee en jij kan dat bij mij doen. Superhandy aangezien ik zelfs meer dan 10 jaar terug kan kijken..
 

Bijlagen

  • Orhan070_training.txt
    433,3 KB · Weergaven: 7
De WVN Coaching app :D
 
Back
Naar boven