AndroidHealthClinic

Welke auto rijd je, welke wil je?

Bezoekers in dit topic

Heb al 5 jaar een rijbewijs ofzo, maar rij op het moment geen eigen auto, maar in de toekomst een volkswagen of audi voor mij :)

;)

Omdat ik jaag in Duitsland en daar liefst met een 4wd rijd over de paden en het gras (natte klei, loop je zo in vast) heb ik een ML overwogen.

Wat schiet je en op wat? Merkel, Beretta, Browning? 12 ga. of 20ga? Patrijs, fazant, konijn, haas?
 
Laatst bewerkt:
yamaha_yzfr6_2002_2.jpg

Als het meezit dit jaar nog deze.

OT. Komende jaren geen auto. Daarna wss een golf of 4wd.
 
omdat je een beginnende bestuurder bent

Er staat toch over een paar jaar + het feit dat ik nu al zo'n jaartje met een 4.0L en 3.0L rijd. Ook geen kleine auto's. Ik snap wel wat je bedoelt, maar goed.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Dit gaat trouwens mijn eerste auto worden, over een hele tijd haha. Te bruut.

2 liter turbo
200pk
4x4
0-100 km/u in 5,5 seconden!

Stukje rally geschiedenis, vierkant en bruut :D

Met ingebouwde doucheputje-velgen
 
Er staat toch over een paar jaar + het feit dat ik nu al zo'n jaartje met een 4.0L en 3.0L rijd. Ook geen kleine auto's. Ik snap wel wat je bedoelt, maar goed.


Gewoon verzekeren op naam van je ouders = goekoper en dan kan je m gewoon verzekeren:D

Heb ik ook gedaan toen ik 18 was met me 1e VW Golf 3 GTI

Was toen het gezeik dat je als beginnend bestuurder geen GTI auto mocht verzekeren???
 
Wat schiet je en op wat? Merkel, Beretta, Browning? 12 ga. of 20ga? Patrijs, fazant, konijn, haas?

2x Beretta 12 ga, wv 1 magnum
Franchi semi auto 12 ga
Tikka .30-06
CZ .222 rem

In mn veld in Duitsland schiet ik:
Edelhert, wild zwijn, ree, vos, das, wasbeer, verwilderde kat, haas, hermelijn.
Gans, aalscholver, eend, duif, kraai ekster.

Zijn nog wat soorten maar die zie ik bij ons niet (veel).
En jij?
 
Ben gisteren men eerste wagentje gaan ophalen honda accord coupe 2.0 vtech 150 pk van bj. 99, voordien altijd in auto van ma gereden clio 1.5 dci 65 pk.

Maar over een paar jaartjes wil ik toch in zoiets rijden renault megane rs.

20100102renault-megane-rs-2.jpg
 
Ben gisteren men eerste wagentje gaan ophalen honda accord coupe 2.0 vtech 150 pk van bj. 99, voordien altijd in auto van ma gereden clio 1.5 dci 65 pk.

Maar over een paar jaartjes wil ik toch in zoiets rijden renault megane rs.

Hele gave auto geworden die Megane coupe :cool: Persoonlijk prefereer ik toch de Scirocco :)
 
Er staat toch over een paar jaar + het feit dat ik nu al zo'n jaartje met een 4.0L en 3.0L rijd. Ook geen kleine auto's. Ik snap wel wat je bedoelt, maar goed.

ja ik kan straks ook een 4.5 meenemen als ik 18 ben.
maar die staat niet op mijn naam :P

dus heb je er weinig aan of jij er nu in hebt gereden zolang ze niet op jouw naam staan.

maar aan je reactie te zien heb je je rijbewijs al, dan kan je over enkele jaren idd makkelijker auto's verzekeren want dan ben je uit die beginners zone
 
Laatst bewerkt:
ja ik kan straks ook een 4.5 v8 meenemen als ik 18 ben.
maar die staat niet op mijn naam :P

dus heb je er weinig aan of jij er nu in hebt gereden zolang ze niet op jouw naam staan.

maar aan je reactie te zien heb je je rijbewijs al, dan kan je over enkele jaren idd makkelijker auto's verzekeren want dan ben je uit die beginners zone

Ik bedoelde meer op dat het ''schade'' rijden niet van toepassing was door het eventuele vermogen van de auto die ik als eerste auto wil gaan kopen :D. Puur omdat ik daar al aan gewend ben. Schade rijden kan altijd, maar goed. Heb me rijbewijs nu inderdaad al een jaartje.

Ben natuurlijk ook de beste bestuurder OOIT! hahaha. Moet wel zeggen dat ik een stuk normaler rijd dan sommige vrienden van mij.
 
Aaiii, ook nog mn favoriete kleur en uitvoering...

Ik heb lang getwijfeld, maar een sedan vind ik toch het mooist en die heb ik 90% van de tijd nodig. Ik doe we zo'n ski-bak op het dak als ik op vakantie ga ;)

Omdat ik jaag in Duitsland en daar liefst met een 4wd rijd over de paden en het gras (natte klei, loop je zo in vast) heb ik een ML overwogen. Mijn collega rijd een ML, maar die rijd niet fijn boven de 180 terwijl voor mij de fun al begint bij de grens. Het leeuwedeel van mn route is zonder snelheidsbeperking en krijg ik die kleine 2 liter toch nog tot de 220. Tweede nadeel van die ML is dat die van de verkeersdrempels af "valt".
Last but not least, de ML kost in brandstof, onderhoud, belasting en verzekering bijna tweemaal zoveel als de E. Maakt de keuze makkelijk toch?

Neem dan een Mercedes G Johnny, dan heb je alles in 1 keer.

4x4 en snelheid!

Las laatst in de autoweek over een uitvoering die harder dan 300km/h ging.:D
 
Gewoon verzekeren op naam van je ouders = goekoper en dan kan je m gewoon verzekeren:D

Heb ik ook gedaan toen ik 18 was met me 1e VW Golf 3 GTI

Was toen het gezeik dat je als beginnend bestuurder geen GTI auto mocht verzekeren???
Wat dacht je van no-claim dan? Beetje vooruit denken.
 
True... Is dit in Nederland ook zo erg?
Ik had enorm veel moeite voor ocharme 125pk... Connecties maakt niet zo heel veel uit, geld wel, uiteindelijk :D
Je kan alles verzekeren, maar het gaat je héél wat kosten.
Hier in België wacht je best tot je 25-30 bent om gekke dingen te gaan kopen :p

De verzekeraar van me ouders wou mij maar verzekeren tot 75 pk . Toen naar een andere geweest en bij die kon ik met gemak 120 pk verzekeren .
 
NU : scooter


Straks: onbekend

Later:
subaru_impreza_wrx.jpg
 
Neem dan een Mercedes G Johnny, dan heb je alles in 1 keer.

4x4 en snelheid!

Las laatst in de autoweek over een uitvoering die harder dan 300km/h ging.:D

Hehehe, da's waar, maar vor de prijs van die vrachtauto kan ik drie e-klasses voor de deur zetten :D
 
Ik zie hier tieners en jonge twintigers voorbij komen die rijden met dikke BMW's en cabrio Mercedessen, je vraagt je af waar ze het geld halen... Ik was toen al blij dat ik überhaupt een auto kon betalen.

Die bak van bijv. Helboy is er al vanaf een duizendje of 4, wat opzich best te betalen valt op zo'n jonge leeftijd. Als je vanaf je 15e spaart is dat wel redelijk op te brengen(en ik denk dat vele misschien wel een bijdrage van pa/ma krijgt)

Groter probleem is het onderhoud aan die bakken, zodra die gasten een keer naar de garage moeten zullen ze waarschijnlijk de hand moeten ophouden :D:D
 
Ik rijd Fiat Tipo 1.4 i.e.:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wil een Honda S2000:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind dat zon tof autotje.
 
Er gaan waarschijnlijk heel wat mensen kwaad reageren nu maar ik zeg het toch: zo een S2000 stelt echt teleur :D
 
vertel dan ook gelijk waarom hahah
 
Back
Naar boven