AndroidHealthClinic

Welke/Beste serie heb je gezien? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JordiV

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 dec 2011
Berichten
906
Waardering
25
Lengte
1m80
Ik heb aantal jaar geleden Prison Break gezien vond echt geweldig. Ik kijk altijd regelmatig films maar ben tijd geleden begonnen met serie Dexter en tering wat was deze mooi helaas heb ik net laatste aflevering gezien waar ik wel goed van baal.

Nu is mijn vraag welke serie heb jij gezien of vind je het beste tot nu toe? Ik zat zelf te denken om Breaking Bad te gaan kijken maar iemand nog andere suggesties:)

Ben benieuwd!
 
breaking bad

met dexter als close 2nd
 
The Wire, Dexter, Fringe, Breaking bad
 
Game of thrones vond ik super vet.
 
Al heel wat series gezien en The Sopranos blijft er met kop en schouders bovenuit steken!
 
Is al een topic over.
 
Sopranos op dvd box gehaald, is super! Fringe ben ik met spanning naar een volgend seizoen aan het uitkijken (in Amerika komt seizoen 5 uit en dan hoop ik dat hier ook de box uitkomt 1-5).

Alcatraz vond ik ook echt super goed, spijtig nog maar 1 seizoen van gezien.
 
Game of Thrones, The Walking Dead, Suits
 
Band of Brothers
 
Misschien bij de meeste niet bekend maar Romanzo Criminale beste serie die ik ooit heb gezien.

Italië, 1977. Drie jonge Italiaanse criminelen staan aan de wieg van een van de machtigste en hardste misdaadorganisaties ooit.
Drugshandel, ontvoeringen, terrorisme... Il Libanese (de Libanees), Il Dandi (de dandy) en Il Freddo (de kouwe) schrikken nergens voor
terug en hebben maar één doel: heel Rome in hun macht krijgen.

Italië was maandenlang in de ban van dit bloedspannende eerste seizoen van ROMANZO CRIMINALE. De televisieserie is, net als de
gelijknamige filmhit uit 2005, gebaseerd op de roman van Giancarlo De Cataldo. Roman, fi lm en tv-serie vertellen het waargebeurde
verhaal van de beruchte Banda della Magliana die Rome onveilig maakte tussen 1977 en 1992. Een must voor de liefhebbers van series als La Piovra en The Sopranos!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Specs DVD
Beeld:16:9 Anamorphic Widescreen (1.78:1)
Geluid: Dolby Digital 5.1
Taal: Italiaans Gesproken,Nederlands Ondertiteld
Genre: Misdaad
Speelduur: 663 Minuten


Romanzo Criminale seizoen 2

Het tweede seizoen van het magistrale en meeslepende Romanzo Criminale behoort tot de best bekeken en gewaarde tv-series!

Ze wilden Rome veroveren en rijk en machtig worden. De drie jonge, ambitieuze en nietsontziendecriminelen Il Libanese (de Libanees),
Il Dandi (de dandy) en Il Freddo (de kouwe) richtten in 1977 de beruchte Banda della Magliana op die Rome vijftien jaar lang terroriseerde.
Aan het einde van het succesvolle eerste seizoen werd bendeleider Il Libanese vermoord. Het enige dat de overgebleven bendeleden
verenigt, is wraak! Maar het gemis aan een leider dreigt hen op te breken: achterdocht en jaloezie overheersen. Tijdens de zoektocht naar
de daders laten ze een spoor van executies en afrekeningen achter dat niet onopgemerkt blijft door de politie. Het net rond de bende sluit zich…



[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Specs dvd
Beeld: 16:9 Anamorphic Widescreen (1.78:1)
Geluid: Dolby Digital 5.1
Genre: Misdaad
Speelduur: 529 Minuten
Taal: Italiaans gesproken, Nederlands ondertiteld
 
Ik twijfel tussen Dexter en breaking bad, echt geweldige series.
 
ep86-tony-soprano-paulie-walnuts-italian-sausage-900.jpg
 
Back
Naar boven