MuscleMeat

Welke/Beste serie heb je gezien?

Bezoekers in dit topic

Hoi ik ben Yasmine, ik heb overal zon genuanceerde en gefundeerde mening over. Ook over the wire, maar ik heb nog niet eens 1 aflevering gezien.

Jij lul, waar zie jij een mening over the wire? Jij moet begrijpend leren lezen mierenneuker.
 
Haha, verwachtte al dat jij dat zou zeggen. Maar dat ben ik idd, veruit de beste serie ooit imo. (Heb wel 3x over de 1e aflevering gedaan.)

Iedereen altijd met hun beste series, dan is het weer die serie en dan weer die, elke serie is gewoon anders en met smaak valt niet te twisten, heb zelf een hekel aan ghettonegers dus denk niet dat ik zo geboeid zal raken door deze serie.
 
Net de laatste episode van The Sopranos gezien, 9/10 imo, iemand een tip voor iets vergelijkbaars?
 
Forbrydelsen (ook bekend als the killing) gekeken afgelopen tijd, is even wennen want niet engels gesproken, maar een fantastische serie.
 
the walking dead vind ik wel nice, word wel tijd dat season 4 uit komt.
en ofc band of brothers blijft nummer 1
 
Band of brothers
The pacific (kon me persoonlijk iets minder bekoren dan BoB)
Breaking bad
The newsroom
Games of thrones
The walking dead
Castle
Firefly (zo jammer dat er hiervan maar één seizoen is, zat zoveel potentie in)
How I met your mother
The big bang theory
Heroes (Eerste seizoen was tof maar heb ze allemaal uitgezien en de laatste waren niet veel waard)
The 4400 (Beetje zelfde genre als Heroes alleen wat beter qua verhaallijn, laatste seizoen laat je helaas wel wat op je honger zitten)
Dexter
House
CSI miami
Spartacus (moet het tweede seizoen dringend eens bekijken)
Prison break (eerste seizoen was top, al de seizoen erna waren gewoon bagger)
Macgyver (puur uit nostalgie)
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk nu Peep Show, britse humorserie.
De humor moet je wel liggen denk ik, maar ik vind het zelf een van de beste humor series die ik ken. Heb nog 7 seizoenen te gaan :)
http://www.youtube.com/watch?v=OPugRnlP7Aw

ze zijn allemaal even geniaal, jammer dat er zo weinig afleveringen per seizoen zijn. Echt geniaal dat je kunt horen wat ze denken :)

werd die bolle gast nou in de eerste aflevering al pedo genoemd door die kinderen?
 
ze zijn allemaal even geniaal, jammer dat er zo weinig afleveringen per seizoen zijn. Echt geniaal dat je kunt horen wat ze denken :)

werd die bolle gast nou in de eerste aflevering al pedo genoemd door die kinderen?

Ja, eerste of tweede :roflol:
 
Breaking Bad
Dexter
Elementary
House
 
Home improvement, vind ik ook te gek. Geweldige humor. En 8 simple rules vond ik ook geweldig.
 
Band of brothers
The pacific (kon me persoonlijk iets minder bekoren dan BoB)
Breaking bad
The newsroom
Games of thrones
The walking dead
Castle
Firefly (zo jammer dat er hiervan maar één seizoen is, zat zoveel potentie in)
How I met your mother
The big bang theory
Heroes (Eerste seizoen was tof maar heb ze allemaal uitgezien en de laatste waren niet veel waard)
The 4400 (Beetje zelfde genre als Heroes alleen wat beter qua verhaallijn, laatste seizoen laat je helaas wel wat op je honger zitten)
Dexter
House
CSI miami
Spartacus (moet het tweede seizoen dringend eens bekijken)
Prison break (eerste seizoen was top, al de seizoen erna waren gewoon bagger)
Macgyver (puur uit nostalgie)


Goeie lijst :thumsup:

The wire heb je nog niet gezien, of je vind er niets aan?
 
Back
Naar boven