Fitness Seller

Welke boeken over bodybuilding zijn interessant

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

vdb373

Cool Novice
Lid geworden
17 sep 2014
Berichten
89
Waardering
4
Hey,

Ben zoeken naar de titels van goeie boeken.
Om mijn zelf opgesteld Full body schema te verbeteren.

Gr
 
Mag slotje op mijn antwoord in een sticky gevonden
 
Bodybuilding.nl Forum vind ik zelf wel top. Kan er alles vinden wat ik nodig heb :)
Niet waar, als jij een vraag stelt over een supplement krijg als standaard reactie ga goed eten, het aantal nuttige reacties op een vraag zijn schaars geworden.
Jou is ook niet echt nuttig te noemen.
Maar iedereen heeft het recht een reactie te geven natuurlijk
 
Niet waar, als jij een vraag stelt over een supplement krijg als standaard reactie ga goed eten, het aantal nuttige reacties op een vraag zijn schaars geworden.
Jou is ook niet echt nuttig te noemen.
Maar iedereen heeft het recht een reactie te geven natuurlijk
Omdat supplementen troep zijn. Heb je niet nodig. Fitness is 100% voeding...Supplementen zijn er om je 0,1% te helpen als het even niet mee zit met voeding...
 
Niet waar, als jij een vraag stelt over een supplement krijg als standaard reactie ga goed eten, het aantal nuttige reacties op een vraag zijn schaars geworden.
Jou is ook niet echt nuttig te noemen.
Maar iedereen heeft het recht een reactie te geven natuurlijk

Ik vind dat nochtans een goed antwoord op die vraag :)
 
Omdat supplementen troep zijn. Heb je niet nodig. Fitness is 100% voeding...Supplementen zijn er om je 0,1% te helpen als het even niet mee zit met voeding...
Tof dat je mijn mening bevestigd over nutteloos commentaar, door nutteloos commentaar te geven :roflol:
 
Tof dat je mijn mening bevestigd over nutteloos commentaar, door nutteloos commentaar te geven :roflol:

commentaar die jij nutteloos vindt, mss is het voor iemand anders wel nuttig :)
 
Tof dat je mijn mening bevestigd over nutteloos commentaar, door nutteloos commentaar te geven :roflol:
Ja is cool man. Als jij de tips niet serieus wilt nemen en nutteloos vind doe je toch lekker je eigen gang.

Je kan beter idd 30 euro per boek uit geven en doelloze supplementen van 60 eu+ kopen dan van mensen die hier jaren ervaring hebben tips te krijgen. :goodidea:
 
Ja is cool man. Als jij de tips niet serieus wilt nemen en nutteloos vind doe je toch lekker je eigen gang.

Je kan beter idd 30 euro per boek uit geven en doelloze supplementen van 60 eu+ kopen dan van mensen die hier jaren ervaring hebben tips te krijgen. :goodidea:
Supplementen heb ik ondertussen gelaten, wand gelijk jij zegt te weinig werking voor wat allemaal kost.
Dat jij goed en slim moet eten is logisch volgens mij.

Ik vraag ook tips, maar ga goed eten
is een tip waar ik weinig mee kan.
Als mij zegt wat ik beter kan eten in plaats Creatine en bcaa te gebruiken, zou ik dankbaar zijn wand een nuttige tip
 
Supplementen heb ik ondertussen gelaten, wand gelijk jij zegt te weinig werking voor wat allemaal kost.
Dat jij goed en slim moet eten is logisch volgens mij.

Ik vraag ook tips, maar ga goed eten
is een tip waar ik weinig mee kan.
Als mij zegt wat ik beter kan eten in plaats Creatine en bcaa te gebruiken, zou ik dankbaar zijn wand een nuttige tip
Oke tips?

Aller eerst Bereken je dagelijks onderhoud. Nadat jij je dagelijks onderhoud heb berekent ga je doelen vast stellen. Aankomen(spiermassa) of afvallen(vetmassa)?

Wil je aankomen? Eet 200-300 kcal boven je dagelijks onderhoud. Wil je afvallen, eet je 200-300 onder je dagelijks onderhoud.

Je calorien vul je op door middel van je macro's:
Eiwitten
Koolhydraten
Vetten

Je eet 2-2,3gr eiwit per lichaams gewicht. Dus stel je weeg 80kg. Doe je 80x2=minimaal 160gram eiwit in totaal
Je eet 1gr vet per lichaamsgewicht. Je weeg 80kg. Je doet 80x1=80gram vet
De resterende calorien vul je op met koolhydraten.

Eiwit shakes zijn makkelijke toevoegingen in je dieet als je eiwitten te kort komt. Creatine heb je als beginner niet echt nodig. En bcaa's geloof ik zelf niet zo in.

Tips voor je voedingsschema?
Vetten proberen te halen uit: Ei, vis, pindakaas, noten, olijfolie.
Koolhydraten: Rijst, aardappelen, Brood(als je niet bang voor zout bent)
Eiwitten: Kip, rund, vis, ei, kwark.

Nog vragen nodig dan hoor ik het wel. Geen boek voor nodig. Gewoon een forum met duidelijke vragen en een beetje zelf zoekend werk ;)
 
Oke tips?

Aller eerst Bereken je dagelijks onderhoud. Nadat jij je dagelijks onderhoud heb berekent ga je doelen vast stellen. Aankomen(spiermassa) of afvallen(vetmassa)?

Wil je aankomen? Eet 200-300 kcal boven je dagelijks onderhoud. Wil je afvallen, eet je 200-300 onder je dagelijks onderhoud.

Je calorien vul je op door middel van je macro's:
Eiwitten
Koolhydraten
Vetten

Je eet 2-2,3gr eiwit per lichaams gewicht. Dus stel je weeg 80kg. Doe je 80x2=minimaal 160gram eiwit in totaal
Je eet 1gr vet per lichaamsgewicht. Je weeg 80kg. Je doet 80x1=80gram vet
De resterende calorien vul je op met koolhydraten.

Eiwit shakes zijn makkelijke toevoegingen in je dieet als je eiwitten te kort komt. Creatine heb je als beginner niet echt nodig. En bcaa's geloof ik zelf niet zo in.

Tips voor je voedingsschema?
Vetten proberen te halen uit: Ei, vis, pindakaas, noten, olijfolie.
Koolhydraten: Rijst, aardappelen, Brood(als je niet bang voor zout bent)
Eiwitten: Kip, rund, vis, ei, kwark.

Nog vragen nodig dan hoor ik het wel. Geen boek voor nodig. Gewoon een forum met duidelijke vragen en een beetje zelf zoekend werk ;)
Bedankt hier ben ik wat mee
 
Spierpijn na het benen trainen, wat fietsen om eruit te krijgen, of gewoon terug opnieuw trainen
 
zelf opgesteld fb schema?

Er zijn genoeg die bewezen te hebben dat ze werken.

Wat voor schema heb je?
 
Ik heb mijn eigen schema gemaakt.
Ik heb voor Full body gekozen, omdat ik het fijner vind en het minder erg is dat ik een training skip door mijn Job
Ik train drie keer soms twee dagen na elkaar soms verspreid over de week.
Ik heb een A en B training gemaakt en Deload day.
Momenteel kan ik nog bij elke oefening elke week 2.5kg zwaarder gaan of meer reps.
Ik heb reeds eerder een schema check op het forum gevraagd maar er kwam weinig reactie op.
Hoop jullie mijn kunnen zeggen wat goed en fout is
Training A

Squats 5x5
Deadlift 3x5
Overheadpress 3x5 37.5kg
Crunch 3x50
Seated leg curl 3x8
Benchpress 3x8
Calves 1x30
Incline Benchpress 3x8
Armen met kabels super sets biceps triceps

Deload dag

Circuit Dumbell zonder rust tussen de drie oefeningen =10 curls 10x lateraal raises 10x shrugs, dit Circuit drie keer
Machine Crunch 3x50
Calf press 3x16
Back extension machine 3x50
Benchpress 3x16
Incline Benchpress 3x16

Training B

Farmer walk
Barbell row 5x5
Eenentwintigen 3 sets
Seated leg curl 3X20
Calf pres schuin 3x10
Pull up 3x10
Dips 3x10 45kg
Pecfly 3x10
Incline Pecfly
Crunch
Rug op bankje

Van sommige oefeningen weet juiste naam alvast bedankt
 
priema skeema hoor mooj opgezet overzichtelijk
heb je dat allemaal helemaal zelf alleen gedaan
dan hep je tog genoeg kennis in jouw huis cuukses
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven