XXL Nutrition

welke boeken zijn er nu!??

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

ovation

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 dec 2005
Berichten
2.776
Waardering
2.437
Lengte
1m87
Massa
114kg
Vetpercentage
7%
hey weet iemand welke boeken er te koop zijn over steroiden wel in het nederlands graag....
 
Dat Is Een Website...
 
Het Anabole boek,
Handig met veel basis info
 
Boris in het bos

Dit is wel een goede boek.
 
Dat Is Een Website...

Joh? Goed gezien kerel :thumb:

Nu nog deze website gebruiken waarvoor hij is en je zal vast antwoord krijgen op de vraag waarvoor je dit topic opend!
 
Dr Worf, hij snapt vast wel hoe ie boeken kan vinden, maar hij vraagt ons wat wij GOEDE boeken vinden. Dit om een miskoop te voorkomen. Ik vind dat de mods de laatste tijd iets te triest doen, maar dit komt miss door de al te trieste topics van anderen. Een topic als deze vind ik gewoon prima hoor.
 
Dr Worf, hij snapt vast wel hoe ie boeken kan vinden, maar hij vraagt ons wat wij GOEDE boeken vinden. Dit om een miskoop te voorkomen. Ik vind dat de mods de laatste tijd iets te triest doen, maar dit komt miss door de al te trieste topics van anderen. Een topic als deze vind ik gewoon prima hoor.

Dat vraagt hij niet, hij vraagt welke nederlandse boeken er over AAS zijn.
En die zijn er naar mijn weten niet.

Mede daarom die reacties denk ik.
 
Dr Worf, hij snapt vast wel hoe ie boeken kan vinden, maar hij vraagt ons wat wij GOEDE boeken vinden. Dit om een miskoop te voorkomen. Ik vind dat de mods de laatste tijd iets te triest doen, maar dit komt miss door de al te trieste topics van anderen. Een topic als deze vind ik gewoon prima hoor.

Ze zijn niet allemaal hetzelfde kerel.

Maar de opmerking van Worf vind ik een klein beetje overbodig. (wees maar blij dat er niet meteen een slot aan hangt trouwens)
Als je geen titels weet, zeg dan gewoon niks.

Vind de vraag zelf erg goed...hoop dat er veel reakties op komen.
 
heb er 1 gevonden tot nu toe...het anabole boek.... die is nederlands... ik had een goed boek maar is inmiddels 10 jaar oud ofzo dus ja hebben we niet veel meer aan, ja beetje jammer dat er gelijk zo word gereageert...alsof dat makkelijk te vinden is op google...krijg alleen engelse
 
Nou, dan moet je wat aan je zoek-kunde doen:D
Maaja, komt wel goed!
 
sorry maar wil een pikkie van 21 niet vertellen wat ik moet gaan doen
 
Volgens mij interpreteer je mn post verkeerd gast!
En niet zo agressief, je slaat de spijker totaal mis..
 
Wat een agressie hiero....
 
een goed boek dringt zich op :D
 
sorry maar wil een pikkie van 21 niet vertellen wat ik moet gaan doen

Goede attitude kerel.

Slotje daarom. Open maar weer eens een topic als je denkt normaal te kunnen reageren op anderen ok?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven