Fitness Seller

Welke budget tablet kopen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mat

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
28 okt 2005
Berichten
12.176
Waardering
6.587
Hoi

Blijkbaar had iemand met part-time kantooruren ineens het idee dat mensen in een volcontinu systeem productiever zijn als een pc bepaalde sites blokkeert, dus wil ik wel een beetje geld uitgeven om daar eens goed mee te lachen.

Ben op zoek naar een tablet:

- die 'niets' kost
- toch op z'n minst kan streamen (films, voetbal...)
- wat ruimte voor kinderspelletjes en foto's is handig
- groot genoeg om ook effectief iets te kunnen zien en volgen

Ik ben niet zo op de hoogte van wat onze consumptiemaatschappij daarvoor allemaal uitspuwt, maar ik veronderstel dat je toch een 2gig ram nodig hebt - tenzij ik me vergis - en dan kom ik onder andere op de Lenovo a10-30, de Asus Zenpad, ...

Ziet er voorlopig naar uit dat het de Lenovo wordt, omdat die voor mij als leek gewoon de goedkoopste lijkt om te doen wat hij moet doen. Ga geen 40 euro extra betalen voor een identieke Samsung of een Asus die zelfs kleiner is... Ik vraag het liever hier en daar nog eens, want ik ken er eigenlijk geen bal van.


knufje
 
Kinderspelletjes??
 
Heb zelf de galaxy tab A: net boven de 200 euro en kan je prima een filmpje op kijken.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Euh... Ik veronderstel dat je daarmee het besturingssysteem bedoelt? :o Voorkeur gaat uit naar android. Ben ik ook gewoon.

Thx voor de site. Was 'm al eens tegengekomen, maar niet grondig gekeken. Zag nu nog een asus zenpad voor 200...

Heb zelf de galaxy tab A: net boven de 200 euro en kan je prima een filmpje op kijken.
Die galaxy ziet er idd wel leuk uit, maar ik vraag me af of ik dan per sé meer geld moet uitgeven voor praktisch dezelfde tablet? Als een toestel van 30 euro minder hetzelde kan...?

Ben vooral in de war rond intern geheugen. Heb ik genoeg aan 1gb, 1.5gb of 2gb ram? Iedereen zegt 'doe maar zoveel mogelijk', maar IK BEN GVD NET OP ZOEK NAAR EEN GOEDKOPE DIE GEWOON KAN STREAMEN :)
 
Oké, één simpele vraag dan maar :p

Wat heb ik nodig om vlotjes voetbal en films te streamen?
1gb, 1.5gb of 2gb?
 
Hou ook rekening met de behuizing, klinkt misschien stom. Maar de meeste tablets zijn van knakenplastic gemaakt. Je hebt ze ook, in dezelfde prijscategorie met metalen behuizing. Ik weet even niet meer exact welke merken dit zijn.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Koop gewoon een 2e hands iPad voor dat geld.
 
Goffedomme :roflol:
 
en fuck apple!
 
Back
Naar boven